Gå til innhold

Nytt MMO - Wildstar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Humm, denne launchen gikk aldeles ikke smooth.. Ufattelig at de annonserer bare 1 PvP server, her var det kortsiktig tenking. :glare:

Noen som faktisk forventet en smooth launch? Det skjer så godt som aldri. ESO er et unntak. Selv WoW slet ved launch.

 

 

WoW kom for snart 10 år siden ,bør vel ha skjedd litt på server-fronten siden da.

Lenke til kommentar

 

Humm, denne launchen gikk aldeles ikke smooth.. Ufattelig at de annonserer bare 1 PvP server, her var det kortsiktig tenking. :glare:

Noen som faktisk forventet en smooth launch? Det skjer så godt som aldri. ESO er et unntak. Selv WoW slet ved launch.

 

 

Forventet egentlig at serverne skulle hoppe litt opp og ned, lagg og diverse problemer som hører med. Men når de bare kom ut med 1 PvP server for Europa så var det ganske forutsigbart at dette bydde på problemer. Ja, de har allerede åpnet 2 andre nå, men hjelper ikke meg så lenge jeg skal følge guildet :(

Lenke til kommentar

Synes launchn har vært grei. Kom inn rundt 10.00 og har spillt siden.

I WoW hadde man login problemer hele første uke og første måneden var bare vas.

Om jeg ikke husker feil fikk man en ekstra måned gratis sub fordi det var så mye problemer.

 

Jeg har hatt lite latencyproblemer sålangt i Wildstar, noen hickups, men ikke ille.

 

Det var visst et DDOS forsøk som gjorde serverene problematiske første timen, i følge wildstar twitter hadde de stoppet det til klokka 0945.

Lenke til kommentar

WoW kom for snart 10 år siden ,bør vel ha skjedd litt på server-fronten siden da.

Så klart mye skjedd, men hovedproblemet er det samme: Det er veldig vanskelig å beregne hvor mye serverplass man trenger, derfor blir det fort litt lite i starten. Dette er både fordi ekstra servere koster mye mer å leie, men også fordi ting vil jevne seg ut over tid. Nå i starten er alle i startområdene, så det er klart det blir mange folk der. Men så snart folk begynner å komme på høyere levels, utforske mer osv vil de spre seg ut over hele verden i spillet, så da blir det langt mindre press på områdene. Folk vil også spille på mer forskjellig tidspunkt osv.

 

Med andre ord er det bare å være tålmodig. Synes launch har gått rimelig greit selv, og kom inn etter noen få forsøk denne gangen. Har liten pause nå, så får se hvordan det går senere i dag. Men går det ikke har jeg jo Watch Dogs å kose meg med. :)

Lenke til kommentar

Fin launch så langt for min del. Er på en RP server (light..et eller annet) med masse ok folk.

Flyter fint selv på litt eldre hardware. Spiller som Warrior, det eneste jeg ikke testet i beta, og har funnet ut at det er riktig så artig. Noen god tank blir jeg dog sikkert aldri.

 

Men når det gjelder lansering av slike spill så er jeg relativt avslappet, eller prøver å være. Har vært med siden lanseringen av Anarchy online og i så måte så er Wildstar smooth. Sammenlignet med warhammer online så kommer det også svært godt ut.

 

Patience :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei, vurderer å kjøpe dette spillet. Er det noen som har noen gode alternativer til en side hvor jeg kan få kjøpt det billig? Kunne gjerne tenkt meg å spille nå i dag, så må jo ha den early accessen inkludert.

 

Takker for evt svar :)

Ta en titt på twitch, mange streamere som tilbyr koder som gir deg avslag på prisen :)

 

(Vær obs på at du kjøper EU versjonen, ikka NA.)

Lenke til kommentar

 

 

 

Står at det er 30 dager game time der, men når jeg ser på accounten så står det at jeg mangler sub? Hvordan funker dette? :)

 

Tror du må sette opp "subscription" for å kunne spill, men du blir ikke trekt før om 30dager.

 

Ok takker. :) Laster ned spelet nå...sigh cant wait til det kommer fiber her.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...