Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One


Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

  1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

    • PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal ha XO, men kommer ikke til å kjøpe PS4. Hva er det egentlig som er så nytt med PS4? Bedre grafikk? Haha. Får en Wii U-følelse over PS4, men Wii U hadde tross alt en ny kontroller med stor skjerm, ikke en slik gimmick som DS4 har.

 

XO har har den totale pakka. Kinect, TV "all in one", bedre onlinetjeneste, bedre eksklusive spill, bedre UI og deilige håndkontrollere.

 

Lurer på om Sonyboisa må lide like mye denne generasjonen mtp lastertider osv.

 

For min del får Wii U og XO + PC holde. Ikke at jeg hadde kjøpt PS4-en fra Sony uansett om jeg ikke hadde hatt noe...

 

Skal bli morsomt når folk endelig får de i hus, og se hvor probleme oppstår. Jeg har en anelse om at alt ikke er så rosenrødt som enkelte maler det på forums angående PS4. Time will tell.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skal ha XO, men kommer ikke til å kjøpe PS4. Hva er det egentlig som er så nytt med PS4? Bedre grafikk? Haha. Får en Wii U-følelse over PS4, men Wii U hadde tross alt en ny kontroller med stor skjerm, ikke en slik gimmick som DS4 har.

 

XO har har den totale pakka. Kinect, TV "all in one", bedre onlinetjeneste, bedre eksklusive spill, bedre UI og deilige håndkontrollere.

 

Lurer på om Sonyboisa må lide like mye denne generasjonen mtp lastertider osv.

 

For min del får Wii U og XO + PC holde. Ikke at jeg hadde kjøpt PS4-en fra Sony uansett om jeg ikke hadde hatt noe...

 

Skal bli morsomt når folk endelig får de i hus, og se hvor probleme oppstår. Jeg har en anelse om at alt ikke er så rosenrødt som enkelte maler det på forums angående PS4. Time will tell.

 

 

Er det mulig å få han her opp på en slags 'wall of fame'?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skal ha XO, men kommer ikke til å kjøpe PS4. Hva er det egentlig som er så nytt med PS4? Bedre grafikk? Haha. Får en Wii U-følelse over PS4, men Wii U hadde tross alt en ny kontroller med stor skjerm, ikke en slik gimmick som DS4 har.

 

XO har har den totale pakka. Kinect, TV "all in one", bedre onlinetjeneste, bedre eksklusive spill, bedre UI og deilige håndkontrollere.

 

Lurer på om Sonyboisa må lide like mye denne generasjonen mtp lastertider osv.

 

For min del får Wii U og XO + PC holde. Ikke at jeg hadde kjøpt PS4-en fra Sony uansett om jeg ikke hadde hatt noe...

 

Skal bli morsomt når folk endelig får de i hus, og se hvor probleme oppstår. Jeg har en anelse om at alt ikke er så rosenrødt som enkelte maler det på forums angående PS4. Time will tell.

 

Altså, Wii U hadde en artig vri med kontrollen ja. Men hvor faen er spillene? Med mindre man har fått Mario inn med morsmelken, er det faktisk veldig lite morro å finne på konsollen. PS4 vet vi kommer til å få mange storspill. Har forøvrig solgt min Wii U jeg da :p

 

Wii U som med Wii, er en totalt fiasko for min del. Nintendo har meldt seg fullstendig ut.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

 

Har forhåndsbestilt begge, og jeg har ikke vunnet i Lotto altså :p Bare en ivrig person når det kommer til spill og nytt utstyr ;)

Samme her.. :)

 

Men, må innrømme at jeg ikke synes konsollene er så dyre.. Var verre når PS3 kostet 6500,-ish, eller hva det nå var..

 

For min del, hvis ytelsen hadde blir superduper bedre (eller noe), så hadde jeg gladelig betalt 1000,- kroner til per konsoll, hvis det var det som skulle til.. Det er konsoller som har blitt godt brukt i mange år, så jeg føler at man har fått valuta for pengene, uansett pris! Må jo huske på at de selger jo med tap også, så.. :)

Lenke til kommentar

Skal ha XO, men kommer ikke til å kjøpe PS4. Hva er det egentlig som er så nytt med PS4? Bedre grafikk? Haha. Får en Wii U-følelse over PS4, men Wii U hadde tross alt en ny kontroller med stor skjerm, ikke en slik gimmick som DS4 har.

 

XO har har den totale pakka. Kinect, TV "all in one", bedre onlinetjeneste, bedre eksklusive spill, bedre UI og deilige håndkontrollere.

 

Lurer på om Sonyboisa må lide like mye denne generasjonen mtp lastertider osv.

 

For min del får Wii U og XO + PC holde. Ikke at jeg hadde kjøpt PS4-en fra Sony uansett om jeg ikke hadde hatt noe...

 

Skal bli morsomt når folk endelig får de i hus, og se hvor probleme oppstår. Jeg har en anelse om at alt ikke er så rosenrødt som enkelte maler det på forums angående PS4. Time will tell.

Det virker som du ikke vil at lanseringen skal gå bra :hmm:

Lenke til kommentar

Hva Nintendo tenker tider skjønner ikke jeg. De skullre beholdt handheld markedet, droppet wii u, laget Mario Angrybirdskloner til ios og Androi, gitt ut next gen Mario og zelda på Xbox One og ps4. Da hadde de tjent mye mer penger en de gjør i dag.

Er ganske uenig med deg der. Det er helt sant at Nintendo noen ganger tenker rart og gjør det veldig vanskelig for seg selv, men jeg mener også at det er nesten bare Nintendo som har bein nok i nesa til å prøve noe nytt (når det kommer til konsoller). Føler også at Nintendo er de beste til å lage spill og konsoller hvor fokuset kun er på å ha det gøy.

Lenke til kommentar

Men ikke i lengden. Føler Wii har kort "holdbarhet". I alle fall er det inntrykket jeg fikk og min søster (som er midt i målgruppen på mange spill der). Det tar ikke mange dagene (ukene) før du faktisk er små lei av konseptet. Hos henholdsvis Sony og Microsoft får du en pakke som du har det gøy med i mange år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...