Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One


Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

  1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

    • PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

PC-en jeg bruker til å skrive innleggene mine på dette forumet er min multimediamaskin, så jeg har ikke behov for at det som er kjent som en spillkonsoll skal ta over denne rollen. Alternativt klarer min Samsung Galaxy omtrent akkurat det samme som multimediafunksjonene til Xbox One har å tilby.

Du har ikke behov for det, jeg har ikke behov for det.

Er ingen som tvinger oss, men er fint og ha en mulighet, er det ikke?

Kan ikke fatte det skal være en negativ ting

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Selvfølgelig, men da skal ingen komme og rakke ned på oss fordi vi mener at vi ikke har behov for det og kjøper PS4 istedet?

Så klart ikke, jeg gjør ikke det og håper ingen andre gjør det :)

På samme måte som PS4 kjøpere ikke trenger å klage på at det er en funksjoner som er unødvendige, ingen blir påtvingt til å bruke disse funksjonene.

Lenke til kommentar
  1. Congratulations to @Playstation on their North American launch cc @yosp @amboyes

@majornelson @PlayStation @amboyes Thanks Larry, your turn next week! :D

9.01 PM – 14. nov 13
Beklager for crappy copy paste twitter meldinger
Endret av Booz
Lenke til kommentar

Så klart ikke, jeg gjør ikke det og håper ingen andre gjør det :)

På samme måte som PS4 kjøpere ikke trenger å klage på at det er en funksjoner som er unødvendige, ingen blir påtvingt til å bruke disse funksjonene.

 

Helt enig :)

 

Godt å se god stemning mellom Larry og Shuhei, er slik det skal være!

Lenke til kommentar

Ja du meddeler at det er det du har tenkt, og du gir noen grunner for hvorfor du valgte det. Det er helt greit. Det er derimot måten du gjør det på som ikke er helt heldig. Det er ikke et reflektert og moderert syn du fremstiller med måten du ordlegger deg på. Hvis du ikke ser hvordan det kan virke provoserende og forsurende, så anbefaler jeg at du prøver å lese gjennom innleggene dine en ekstra gang.

 

For eksempel så virker det som de fremhevede delene av det aktuelle innlegget ditt kun er ment for å være provoserende. Har ingenting saklig med ditt valg å gjøre.

 

Håper du klarer å se hvor unødvendige og provoserende slike uttalelser er. Du kan være fan og foretrekke den ene eller den andre konsollen så mye du vl, du trenger ikke en gang å oppg noen grunn for at du velger det du velger, men det er kun fanboys i negativ forstand som rakker ned på de som velger noe annet med slike usaklige uttalelser. Skal man få toleranse så bør man vise toleranse selv også.

 

LarZen er veldig flink til å komme med kritikk og begrunnelser på en saklig måte. Studer hans innlegg. :)

 

Så det dere ønsker er modererte meninger, men det skal ikke gå andre veien altså? Lurer på hvor mange ganger jeg har lest forkortelsen XBONE på dette forumet, noe som for de fisefine sikkert ville provosert. Eller at man direkte går på person etter at en mening er presentert. Hva synes du om dette? Kanskje ta et oppgjør med de også nå når du er igang?

 

Alle kan ikke være like i skrivemåten. Jeg har heller ikke som mål å trå forsiktig for å skåne noen for "smerte". Da vil det jo bli alt for kjedelig her inne. Noe stikk må man tåle, og tåler man ikke å høre en annens mening uten å svare med personangrep, vel, da er det kanskje best å la være å svare.

 

Hvis man føler noe er usaklig, så er det best å påpeke det med engang, slik at jeg får anledning til å svare på det. Ser ikke på det jeg har skrevet som usaklig i det hele tatt. PS4 står i samme kategori som Wii U ved lansering, ikke noe spennende på spillsiden. Og her kan man være så uenig man vil, og det er greit.

 

Faktum er at lastetidene på PS3 har vært dårlige.

 

At jeg ikke ville kjøpt noen Sony-konsoll bunner ut i oppførselen etter PSN-skandalen. I min bok er det uakseptabelt å holde kundene for narr slik de gjorde, alle skulle blitt informert ASAP etter at de fikk greie på dette.

 

Virker som problemene allerede har startet for Sony med PSN. Ikke uventet. Lurer på om det blir med det eller om hardwaren også takker for seg etter kort tid. Kan jo aldri vite om Sony forhastet seg for å ta innersvingen på MS angående leveringstidspunkt.

Endret av 640509-040147
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe godt jeg ikke jobber på butikk da. Men tror vi slutter diskusjonen om dette her, vi er uenige og blir ikke enige om dette :)

Er jo ikke noe å være uenig eller enig i. 1+1=2, et par=2, et dusin=12. Synes du har tøvet nok rundt dette. Skjerp deg.

 

@massetall, hvor mange % av konsollene er det nå sony har problemer med? Hvor mange % av konsollene var det ms siste lansering hadde problemer med?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er jo ikke noe å være uenig eller enig i. 1+1=2, et par=2, et dusin=12. Synes du har tøvet nok rundt dette. Skjerp deg.

 

@massetall, hvor mange % av konsollene er det nå sony har problemer med? Hvor mange % av konsollene var det ms siste lansering hadde problemer med?

Her jeg kommer fra blir et par brukt fra 2-6 f.eks.

Var derfor jeg skrev: "et par 10 000 konsoller får PSN til å knele", da mente jeg alt mellom 20 000-60 000, hadde jeg ment 20 000 hadde jeg skrevet det, er det virkelig så vanskelig å forstå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...