Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One


Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

  1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

    • PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal ha XO, men kommer ikke til å kjøpe PS4. Hva er det egentlig som er så nytt med PS4? Bedre grafikk? Haha. Får en Wii U-følelse over PS4, men Wii U hadde tross alt en ny kontroller med stor skjerm, ikke en slik gimmick som DS4 har.

 

XO har har den totale pakka. Kinect, TV "all in one", bedre onlinetjeneste, bedre eksklusive spill, bedre UI og deilige håndkontrollere.

 

Lurer på om Sonyboisa må lide like mye denne generasjonen mtp lastertider osv.

 

For min del får Wii U og XO + PC holde. Ikke at jeg hadde kjøpt PS4-en fra Sony uansett om jeg ikke hadde hatt noe...

 

Skal bli morsomt når folk endelig får de i hus, og se hvor probleme oppstår. Jeg har en anelse om at alt ikke er så rosenrødt som enkelte maler det på forums angående PS4. Time will tell.

 

Korrekt, om å ha best mulig grafikk er mindre viktig, og du er opptatt av TV, så er absolutt Xbox One konsollen for deg.

 

Jeg har allerede et utmerket abonnement fra Canal Digital.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Jeg har faktisk ikke GET boksen min koblet til en gang :p Ligger pent stuet bort faktisk...så mye ser jeg på TV.

Samme situasjon her når det kommer til mengden tv man ser. Husker jeg stusset og tenkte, "er ikke tv en døende greie" når jeg så e3 greia til ms. Men det får vi se om 5 år hvor vellykket det var.
Lenke til kommentar

Jeg vurderer like gjerne å bytte til ren nett-tv. Det dekker stort sett alle mine behov, i tillegg til at jeg slipper avgiftene for NRK.

Enn så lenge slipper du lisensen. Jeg tror ikke det er så veldig lenge før det skjer noe med lisensen.

Selv håper jeg at den går rett av statsbudjsettet. Når det gjelder nrk sin netttv så fungerer den veldig bra.

Lenke til kommentar

Blir rapportert om problemer med PS4 konsoller.

Gjelder bare et lite antall, men er nok veldig få som er sendt ut og tatt i bruk allerede.

Blir en spennende dag i morgen, får håpe både PS4 og Xbox One (neste fredag) får en lansering uten de store hardware feilene.

 

Når det gjelder score på sonys ekslusive spill til PS4 på metacritic:

-Knack: 59 (17anmeldelser)

-Killzone Shadow Fall 74 (18 anmeldelser)

-Resogun 82 (14 anmeldelser)

Endret av Booz
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Alle vet at karakterer har ingenting å si. Jeg vet ihvertfall at diverse spillsider skal garantert bevise at atter en gang at x konsoll er bedre en y konsoll.

Er så mye korrupt i spillenes verden. Skaff spillene/konsollene selv og bedøm dem deretter, det gjør jeg alltid.

 

Selvom et spill får 5/10 i snitt det betyr ikke automatisk at DU gir det.

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

Act like a fanboy, talk like a fanboy.

 

 

Jepp, alle som har sine egne preferanser og som ikke går for alle er fanboys.

 

Korrekt, om å ha best mulig grafikk er mindre viktig, og du er opptatt av TV, så er absolutt Xbox One konsollen for deg.

 

Jeg har allerede et utmerket abonnement fra Canal Digital.

 

Det er jo derfor du bør kjøpe XO, for å forbedre den opplevelsen!

Lenke til kommentar

Fantastisk! :D


 

Hvordan blir spillopplevelsen min på noen måte forbedret med tv-funksjonene?

 

Du sitter og spiller Fifa med et lite vindu i toppen som viser tv-kanalen, som kan være f.eks en Premier League-kamp, og så scorer et lag live, så sier du bare "Snap TV", bang! Så får du det på skjermen momentant. Hvis ikke det er lekkert vet ikke jeg.

Endret av 640509-040147
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Du sitter og spiller Fifa med et lite vindu i toppen som viser tv-kanalen, som kan være f.eks en Premier League-kamp, og så scorer et lag live, så sier du bare "Snap TV", bang! Så får du det på skjermen momentant. Hvis ikke det er lekkert vet ikke jeg.

Det høres ikke bra ut, helt unødvendig å gjøre to ting på en gang når en av dem krever full konsentrasjon? Nei, det har jeg ikke tro på.

 

Men, du har en tydelig forakt for Playstation og mye elsk for Microsoft. Generelt skaper du lite glede og konstruktiv diskusjon, bedre om du finner på noe annet en å skape myggen stemning her inne.

Endret av Selvin
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har rikstv innebygs i tven. Yvordan blir min spillhverdag bedre da? :)

 

Samme her, har ikke plass til dekodere i hytt å pine + man får mye bedre bilde når kortet står i tv`en enn noen dekoder kan få til på riks tv

 

Den lille plassen jeg har i tv benken er reservert til yamaha forsterkeren & ps4, kjøper jeg xbox one, så må jeg nokk kjøpe en krakk eller noe lignende sånn den slipper å stå på gulvet og støve ned

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...