Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One


Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

  1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

    • PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen gang slått deg at lufta muligens kan gå en slags "rundgang", der den blir sugd inn øverst og sendt ut nederst? :p

Godt mulig det, har ikke funnet noen gode bilder av undersiden av PS4, er uansett mer effektivt å blåse ut lufta på toppen enn bunnen

Lenke til kommentar

Jeg mener, på baksiden. PS4 er delt i to, som en sandwich. Den øverste delen av baksiden suger inn, og den nedre delen av baksiden slipper det ut. Det var det jeg mente ;)

Ahhh sånn ja, da er jeg med.

Får bare håpe det er lite støy fra viftene, siden de trolig er endel mindre en xbox one sin og må derfor rotere fortere og muligens kan støye litt mer.

Vi får vente å se :)

Lenke til kommentar

Jeg mener, på baksiden. PS4 er delt i to, som en sandwich. Den øverste delen av baksiden suger inn, og den nedre delen av baksiden slipper det ut. Det var det jeg mente ;)

Æ, vil ikke sjangsen for at det faktisk suges varm luft inn i konsollen være rimelig stor da? Det er jo ikke en idéell situasjon i lengden.

 

Plasser konsollen i en TV-benk med bakplate i tillegg..så snakker vi vettu.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Er det ikke snakk om en plass mellom 65 til 95W som går til Apu'en?

Den siste utgaven av PS3'en bruker ca 75W og dette er ikke akkurat et problem å få kjølt ned , om PS4 legger seg på omtrent det samme vil man dermed se på et forbruk mellom 50 til 100+ W (Tar i litt) som burde la seg kjøle ned uten nevneverdige problemer med støy osv.

Lenke til kommentar

Ja, det er nok det som bekymrer meg mest med PS4. Får håpe det blir mindre bråk og varme enn PS3, for det var nesten katastrofe.. :p

Synes det er rart å se så mange klage på støy og varme med PS3. Min snart 6 år gamle Phat pS# er fremdeles nesten lydløs, og varme er bare et minimalt problem, selv etter å ha stått på i dagesvis i strekk. :hm:

 

Aner ikke hvordan det blir med PS4 og Xbone, får vente og se.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...