Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One


Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

  1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

    • PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Er vel ingen som whiner, men påpeker at om en har mulighet og vil spille RDR så burde en gå for X360 versjonen da den har bedre grafikk.

 

Spillet er selvfølgelig like gøy på PS3, grafikken gjør innlevelsen og opplevelsen enda mer gøy bare.

 

Et par bilder som viser klart forskjellen, et blast bilde opp mot et skarpt et.

 

PS3

attachicon.gifps3.jpg

 

X360

attachicon.gifx360.jpg

Ikke viss du setter gameplay over grafikk. Xbox har ikke en gang klart og sette 2 spaker rett over hverandre, xbox kontrolleren er helt forferdelig, da er det bedre med en kontroller som er litt for liten. Som de har fikset på nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke viss du setter gameplay over grafikk. Xbox har ikke en gang klart og sette 2 spaker rett over hverandre, xbox kontrolleren er helt forferdelig, da er det bedre med en kontroller som er litt for liten. Som de har fikset på nå.

Alle har jo forskjellig mening om det da, jeg f.eks liker Xbox-kontrolleren best.

Lenke til kommentar

@ Thomas: Vanesak! Jeg synes det er mer naturlig med paralelle spaker, som det PS har. X360 kontrolleren var best på passform i hånda og triggere, mens PS hadde best d-pad, knapper og plassering av spaker. Batteripakken og vekt talte også i negativ retning for X360 kontrolleren. Men dette er bare min oppfatning, alle har sin egen mening, så er ikke noe fasitsvar her.

Endret av Rider of Reason
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bestemte meg for å gi dere mine uprofesjonelle, mest sannsynlig ubrukelige tanker om kontrollerne.

 

Xbox 360-kontrolleren passer inn i hendene som en hanske. Utrolig god å holde i. Spakenes plassering irriterer meg. D-paden er forferdelig. Skulderknappene er utrolig gode.

 

PS3-kontrolleren (Dualshock 3) er liten og en smule klumpete, ærlig talt. D-paden og knappene er upåklagelige. Spakene sitter litt nærme hverandre, men har en behageligre plassering enn Xbox-kontrolleren. Spakene er konvekse, som er et stort problem for mange.

 

 

Må helt ærlig si at jeg har mer tro på DS4 enn Xbone-kontrolleren. DS4 ser så behagelig ut!

Lenke til kommentar

Dualshock-kontrollerne har paralelle spaker... Enough said. Den vil aldri se behagelig slik den ser ut nå.

 

Eneste som var bedre, en periode på dualshock 3-kontrolleren, var d-paden. Men den er jo som kjent blitt fikset på X360-kontrolleren.

 

Så helt ærlig er det jo ikke tvil.

Lenke til kommentar

Dualshock-kontrollerne har paralelle spaker... Enough said. Den vil aldri se behagelig slik den ser ut nå.

 

Eneste som var bedre, en periode på dualshock 3-kontrolleren, var d-paden. Men den er jo som kjent blitt fikset på X360-kontrolleren.

 

Så helt ærlig er det jo ikke tvil.

..JO, det er tvil. Kan du holde deg unna denne diskusjonen? Alt du gjør er å forsvare MS og hakke på Sony, uten å egentlig komme med spesielle begrunnelser eller argumenter. Også forventer du at alle skal være enige med deg!?

 

Det handler om smak og behag. Jeg er glad du ikke klagde på DS4, for den er helt klart forbedret på alle mulige måter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...