Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One


Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

  1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

    • PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160


Anbefalte innlegg

Men jeg skjønner ærlig talt ikke hva du mener Naughty Dog skulle gjør, som ikke tredjepartsutviklere kunne gjøre? Du gikk helt OT og snakket om et helt annet tema enn det du quotet..

 

Ein tredjeparsutvilker vil ikkje presse eit spill så på PS4 så langt som eit firma som lage eksklusivt til PS4.

 

Tredjeparsutvilkere prøver å få spillet til å se likt ut på begge konsoller, sånn har det vært i alle år.

Men et spørsmål: Siden PS3 er kraftigere, og det er så og si likt å utvikle til XOne og PS4. Vil man kunne f.eks. se slik at FIFA 14 til XOne og PS4 vil ha en forskjell i at XOne kjører på High i grafikk osv, mens PS4 kjører på ultra high eller noe?

 

Nei.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De har jaffal muligheten til og kjøre det med høyrere grafikk, men tviler på at mutli utviklirene setter for mye ressurser i det. Er nok på de eksklusive tittlene du kommer til og se forskjell.

De trenger jo ikke bruke noen ressurser for å bruke de ekstra kreftene i en PS4. Og de gjør dumt i å ikke bruke dem siden det kan gjøre at rivaliserende spill som faktisk gjør det blir seende bedre ut. Salg er alt som betyr noe.

Lenke til kommentar

Andre eksempler på hvor galt det kan gå: Bayonetta og Red Dead

 

Red Dead ser helt for jævlig ut på PS3 i forhold til X360. Jeg lånte kopien til faren min som var til PS3, og jeg har min kopi til X360.

 

Og som bildene du la ut så ser det store forskjeller, det er så uklart å grøtete at det er en skam å spille et så bra spill på PS3. Så ille er det, en må ikke finne på å se forskjellen om en bare har en PS3 for da går en inn i en dyp depresjon :p

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva enkelte whiner over at RDR var så ræva på PS3. Tenkte ikke noenting over det når jeg spilte igjennom hele spillet. Hadde aldri noe feil heller. Syntes alt gikk fint og grafikken var kjempe bra i mine øyner.

 

Men noen vil jo alltid være litt nazi når det blir sammenligning mellom MS og Sony.

Endret av jeh87
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva enkelte whiner over at RDR var så ræva på PS3. Tenkte ikke noenting over det når jeg spilte igjennom hele spillet. Hadde aldri noe feil heller. Syntes alt gikk fint og grafikken var kjempe bra i mine øyner.

 

Men noen vil jo alltid være litt nazi når det blir sammenligning mellom MS og Sony.

 

Er vel ingen som whiner, men påpeker at om en har mulighet og vil spille RDR så burde en gå for X360 versjonen da den har bedre grafikk.

 

Spillet er selvfølgelig like gøy på PS3, grafikken gjør innlevelsen og opplevelsen enda mer gøy bare.

 

Et par bilder som viser klart forskjellen, et blast bilde opp mot et skarpt et.

 

PS3

post-5372-0-53293600-1376653339_thumb.jpg

 

X360

post-5372-0-80649200-1376653360_thumb.jpg

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...