Gå til innhold

Følg Xbox-avsløringane her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjære konsollutviklere... Hva med å rett og slett slå konkurrentene ved å lage den beste konsollen, istedenfor å sikre gullkantede avtaler med spillutviklere og andre franchiser.

 

Jeg spiller ikke COD, men "dlc will be released first on ....", ikke bare i cod, men alle spill, irriterer meg på det groveste!

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Kjedelig til nå. Tydelig laget for det Amerikanske markedet. Kanskje ikke så rart. Hadde håpet på litt mer spillnytt.

 

Yet Sony sier de skal fokusere hardt mot Europa. Vi får se hva som funker for Europa ;)

Det er tross alt ca 200mill mer innbyggere i europa vs nord amerika...

Lenke til kommentar

Yet Sony sier de skal fokusere hardt mot Europa. Vi får se hva som funker for Europa ;)

Det er tross alt ca 200mill mer innbyggere i europa vs nord amerika...

 

Er vel en grunn til at salgstallene er helt motsatt på Xbox 360 og Playstation 3 i forhold til salg og region. Playstation 3 selger MYE bedre i Europa enn Xbox 360.

Lenke til kommentar

Yet Sony sier de skal fokusere hardt mot Europa. Vi får se hva som funker for Europa ;)

Det er tross alt ca 200mill mer innbyggere i europa vs nord amerika...

Ja, eller 400 mill. Detaljer. Men er et enda større potensial i Asia, tipper dette blir første generasjon som virkelig slår inn i Kina blant annet

Lenke til kommentar

Så COD Ghosts skal lanseres først på Xbox One? Og siden utgiverdatoen er annonsert til å være 5 november, kan vi altså si at konsollen kommer ut da?

Nei, ekstra nedlastbart materiale kommer først på Xbox One(hvis jeg ikke misforstod). Altså ganske uinteressant.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...