Gå til innhold

Følg Xbox-avsløringane her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når PS4 ble vist fram ble det vist en spillkonsoll med multimediemuligheter.

Nå når Xbox One ble vist fram viste de en multimediekonsoll med spillmuligheter.

Det er mitt inntrykk.

 

Enig, det virker mest som at Microsoft helst skal slå til med ett preemtive strike mot Apple i kampen om "Stua" fremfor å konkurere med Sony om spillkonsoll.

Lenke til kommentar

Utrolig misfornøyd... Blir ikke xbox på meg.PS4 for the win, håper Sony (som de pleier) lanserer noe bedre..

 

Som feks PS3 med otherOS som det ble reklamert med, for så 6måneder tvinger kundene sine til å fjerne det, selv om produktet ble reklamert med akkurat den funksjonen.

Joa, Sony er flinke de, flinke til å fucke opp gang på gang.

PS: Jeg har også Ps3, men den knakk jeg etter at Sony trakk tilbake OtherOS funksjonen, ren løgn fra deres side.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

"Microsoft has confirmed that all Xbox One games will require mandatory installation onto the system's hard drive and, to install the same disc onto another user's drive, a fee must be paid."

 

Der gikk dråpen for meg.. Sorry MS, Sony blir vell førstevalg til en XBOX ONE havner på Finn for en billig penge.

Lenke til kommentar

Som jeg sa før annonseringa, var det tjenester som Microsoft måtte for at jeg skulle bli overbevist, og det jeg så angående det var imponerende.

 

Inviduell tilbakemelding i hver knapp på kontrolleren høres også spennende ut

 

Også 15 eksklusive spill i løpet av år 1, hvor av 8 er nye IP, høres veldig bra ut.

Endret av Civilix
Lenke til kommentar

Dette var tragisk å se på, men de klarer kanskje å sveive inn noen lettlurte late amerikanere med det der. (sorry, vet det er litt "trolling" for noen, men må bare si det)

Big names, EA, eklsusivt innhold, NFL, latskap med stemmestyring og håndveiving osv..

Måtte le noen ganger, så jo desperasjonen i øynene demmes.. Spesielt når de nevnte ting de er sterkest/eksklusive på, men som Sony har allerede vist at de er jevnbyrdige/allerede har på plass, kanskje til og med bedre.

 

Er etter den konferansen 100% på at det ikke blir noe xbox for meg, og det er jeg happy for... blir det billigere.

 

Selvfølgelig, man vet jo aldri hvilken eksklusive de drar opp av hatten, men tror neppe vi får se noe "socom 2" kvalitet som jeg er på utkikk etter, så føler meg ganske trygg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

"Microsoft has confirmed that all Xbox One games will require mandatory installation onto the system's hard drive and, to install the same disc onto another user's drive, a fee must be paid."

 

Der gikk dråpen for meg.. Sorry MS, Sony blir vell førstevalg til en XBOX ONE havner på Finn for en billig penge.

 

Om dette faktisk stemmer, er det console killer for min del.

Lenke til kommentar

"Microsoft has confirmed that all Xbox One games will require mandatory installation onto the system's hard drive and, to install the same disc onto another user's drive, a fee must be paid."Der gikk dråpen for meg.. Sorry MS, Sony blir vell førstevalg til en XBOX ONE havner på Finn for en billig penge.

 

Du glemte tilfeldigvis å legge til at det er Xbox live brukeren den låses til og ikke selve Xboxen, noe som er en ganske viktig del av informasjonen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Microsoft has confirmed that all Xbox One games will require mandatory installation onto the system's hard drive and, to install the same disc onto another user's drive, a fee must be paid."

 

Der gikk dråpen for meg.. Sorry MS, Sony blir vell førstevalg til en XBOX ONE havner på Finn for en billig penge.

Kilde?

 

Også 15 eksklusive spill i løpet av år 1, hvor av 8 er nye IP, høres veldig bra ut.
Hvor mange av disse blir til Kinect? Endret av Lykketrolling
Lenke til kommentar
"Microsoft has confirmed that all Xbox One games will require mandatory installation onto the system's hard drive and, to install the same disc onto another user's drive, a fee must be paid."Der gikk dråpen for meg.. Sorry MS, Sony blir vell førstevalg til en XBOX ONE havner på Finn for en billig penge.
Om dette faktisk stemmer, er det console killer for min del.

 

http://www.computerandvideogames.com/407912/microsoft-confirms-pre-owned-fee-for-xbox-one/

 

Tviler på at CVG lyger om slike facts.

Lenke til kommentar

Er begrenset hvor mange måter det er å designe en firkantet boks på.

PS3 er vel et eksempel på hvordan du IKKE skal gjøre det.

Der er jeg virkelig 300% uenig med deg, men design er og blir en smakssak også da. :)

 

Ellers en ekstremt kjedelig presentasjon, hvis vi bare sammenligner presentajonen så når denne ikke opp til knærne på PS4 presentasjonen engang.

 

Veldig skuffende dette. Virker som Microsoft bare har "gitt opp" og bruker cheap-shots som tidsekskusivitet på de mest mainstream spillene som alle de hyperaktive 13-14 åringene som må ha spillet med en gang kjøper, bare for å få solgt spill.

 

Er den følelsen jeg sitter igjen med etter denne presentasjonen, Microsoft som sier: "Nei vi gidder ikke jobbe for å skape spill og innhold som gjør vår konsoll attraktiv å kjøpe, og istedet bruker vi kjipe triks for å selge mest mulig uten å ha skapt en dritt."

 

Huff! :hrm:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
"Microsoft has confirmed that all Xbox One games will require mandatory installation onto the system's hard drive and, to install the same disc onto another user's drive, a fee must be paid."Der gikk dråpen for meg.. Sorry MS, Sony blir vell førstevalg til en XBOX ONE havner på Finn for en billig penge.
Om dette faktisk stemmer, er det console killer for min del.
http://www.computerandvideogames.com/407912/microsoft-confirms-pre-owned-fee-for-xbox-one/ Tviler på at CVG lyger om slike facts.

 

Du utelater en ganske viktig del av informasjonen, anbefaler folk å faktisk lese artikkelen fremfor å lese "tolkningen" til "angelonz".

 

Det er snakk om en steam lignende lås, hvor spillet blir låst til brukeren, og ikke selve konsollen. Du kan fint logge på med din egen bruker på en annen konsoll for å spille spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...