Jump to content
Sign in to follow this  
Øystein.F.

Følg Xbox-avsløringane her

Recommended Posts

Annonse

Jeg trenger å se kontrollen før jeg sier om jeg skal kjøpe den eller ikke, men mest sannsynlig kommer denne boxen til å finne veien til huset mitt.:D

Spill kommer. Det beste til sist.

Jojo, men både PS4 og Wii U er spillkonsoller. XB1 ser ut til å bli en multimediakonsoll som også kan spille spill. Det er ikke helt det jeg er på utkikk etter. :ermm: Har jo ikke bestemt meg for om jeg skal ha denne eller PS4, men det heller mer og mer mot PS4.

Og hvordan virker dette TV-greiene? Må man abonnere via xbox-en eller samarbeider den med dekoderen jeg allerede har? Uansett hvilken av disse to det er så vil vel ikke halvparten fungere i Norge og må nok vente lenge før man kan snakke norsk(og stavangersk :p ) til den.

Jeg trenger å se kontrollen før jeg sier om jeg skal kjøpe den eller ikke, men mest sannsynlig kommer denne boxen til å finne veien til huset mitt. :D

62.png?w=640

5.png?w=640

Edited by Sadfez

Og hvordan virker dette TV-greiene? Må man abonnere via xbox-en eller samarbeider den med dekoderen jeg allerede har? Uansett hvilken av disse to det er så vil vel ikke halvparten fungere i Norge og må nok vente lenge før man kan snakke norsk(og stavangersk :p ) til den.

Norske dialekter er vel noe av det verste i hele verden, men ikke så vanskelig om folk ikke bruker lokaliserte uttrykk og ord for enkelte ting. Det er ikke lange frasene som må til for tale kommandoer så lenge man ikke skal bruke kjeften som tastatur så klart.