Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dere helvetes hvite riddere. Hvor lavt er dere villige til å synke?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som jeg allerede har sagt, jeg håper virkelig dette kun er deg som smører smør på flesk her altså. Så mye innesperret aggresjon mot kvinner og fysisk mindre menn er det ikke ofte man ser, selv ikke på internett.

 

Aggresjon mot kvinner og fysisk mindre menn? Slutt med hersketeknikkene, selv om de sikkert målbinder deg. Jeg har aggresjon mot menn, hvite riddere, som opprettholder et system som er der for å undertrykke dem. Menn som handler konfronterende, kontrollerende eller voldelig mot menn på kvinners ønsker. Det har ingenting med fysisk størrelse å gjøre. På samme måte er jeg foraktfull mot kvinner som utnytter dette systemet, eller som forventer å få særbehandling i 2013 og nekter å forholde seg til likestilling. Så enkelt er det. Du tolker meg meget emosjonelt, infantilt og umodent, ikke bra med tanke på yrkesvalg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

jeg støtter trådstarter fullt ut. Står det en flaske der, SER DU DEG OM OG SPØR SANNSYNLIGE EIERE OM BENKEN ER TATT. Hvis du ikke finner eier raskt, sett deg gjerne ned men om eier kommer tilbake innen rimelig tid med to hantler reiser du deg villig opp. Sannsynligvis får du kjøre imellom. Slike møkkakjerringer eller møkkatyper som ikke følger vanlig høflighet burde settes en støkk i slik at de lærer å opptre korrekt.

Jantelov er det eneste som skaper flame i denne tråd for alle er enige i at hun gjorde feil.

Hvite riddere som aldri har vært lilla i trynet på trening kan trekke seg tilbake til lårsprede-apparatet.

Endret av Henrik2k
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det har ikke noe med denne saken å gjøre uansett. Angrip ball, ikke spiller og alt det derre.

Jeg vil si at de tidligere innleggene i andre tråder har sterk tilknytning til hans innlegg i denne tråden også. De kaster lys på mange av de uttalelsene som i denne tråden har blitt fnyst av. Som f.eks det at innleggene er til en viss grad kvinnefiendtlige "bare" pga en vannflaske. Hadde man lest tidligere innlegg ville man sett at dette er et gjennomgående tema og ikke bare et engangstilfelle på grunn av en vannflaske og noen tilfeldige menn. Altså er ikke temaet "kvinnefiendtlighet" helt av bordet likevel, basert på tidligere uttalelser. Og ja, ball, ikke person. Merk at jeg refererer til innleggene hans nå. Hans meninger og uttalelser, ikke han som person - selv om jeg kanskje har gjort det tidligere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har kun lest første siden og der var det mye drittkasting og OT synes jeg. Jeg er enig i at det må kunne gå an å ta arnoldpressen stående om benkene er opptatt, men det TS prøver å uttrykke er en generell frustrasjon for "hvite riddere", hvor dette på treningsstudioet var ett eksempel, og selv om dere er uenige i TSs reaksjon i dette ene eksempelet trenger dere ikke å ty til spam/OT og hindre diskusjonen.

 

Det hender at man på et treningsstudio må gå "et stykke" for å hente vekter, eller kanskje man skal fylle vannflasken sin eller ta en tur på toalettet. Det må være fullt mulig å gjøre dette uten å bli "frastjålet" f.eks. benken sin.

 

Ingen har mer rett enn andre på visse apparater, vekter, benker etc., uavhengig av størrelse på muskler, kjønn osv, men det er normal folkeskikk å anerkjenne det om noen var på benken før deg.

 

Jeg mener det beste i en slik situasjon hadde vært om jenten sa "Ok, beklager, det var ingen her så jeg tenkte jeg skulle sette i gang med opplegget mitt. Men du, vi kan jo ta annenhvert sett?" Jeg foretrekker å ha f.eks. knebøystativet for meg selv gjennom alle mine sett, men ofte er det ikke nok til alle, og da må det kunne gå an å dele.

 

Angående "hvite riddere"-konseptet har ikke jeg noe på hjertet angående det på nåværende tidspunkt, men jeg synes det er et interessant tema og skulle gjerne sett litt ordentlig diskusjon om emnet.

Endret av Sitronsaft
  • Liker 9
Lenke til kommentar

Aggresjon mot kvinner og fysisk mindre menn? Slutt med hersketeknikkene, selv om de sikkert målbinder deg. Jeg har aggresjon mot menn, hvite riddere, som opprettholder et system som er der for å undertrykke dem. Menn som handler konfronterende, kontrollerende eller voldelig mot menn på kvinners ønsker. Det har ingenting med fysisk størrelse å gjøre. På samme måte er jeg foraktfull mot kvinner som utnytter dette systemet, eller som forventer å få særbehandling i 2013 og nekter å forholde seg til likestilling. Så enkelt er det. Du tolker meg meget emosjonelt, infantilt og umodent, ikke bra med tanke på yrkesvalg.

Hersketeknikker? Jeg sier bare akkurat hva jeg tenker uten noe filter, på samme måte som du uttrykker din forakt mot kvinner som utnytter systemet.

 

Vil legge til at jeg misliker når jenter emosjonelt misbruker menn også, men jeg vil påpeke at du mister all troverdighet på dine historier med utsagn som at "99% av kvinner hadde vert utro om de hadde fått sjangsen med meg". Du har absolutt ikke et sunt kvinnesyn. Ikke vet jeg hvorfor, men å dytte dine tideligere erfaringer på alle kvinner du møter er ikke akkurat noen oppskrift på lykke.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg er så definitivt en av disse "hvite ridderne". Ikke fordi jeg tror det fører meg noen vei med jenter, men jeg liker det jeg føler om meg selv etterpå.

 

Skjønner godt frustrasjonen din, og var 100% på din side HELT til du begynte å rakke ned på kvinner og generaliserer hvite riddere som noe dritt. Greit nok at du har høyt selvtillit og blablabla, men det er da faen meg ingen unnskyldning mot kommentarer som

Til og med ei annen jente som hadde forvikla seg bort i frivektrommet, for oss som er der for å faktisk trene styrke
og
for å vise at jeg ikke lar meg skremme av hvite riddere samme hvor mange de er, før den fordømte musa som sitter og okuperer plassen min roper på en av de ansatte (en mann selvfølgelig)

 

Etter dette godta jeg meg egentlig stort over at du måtte gå, for måten du oppfører deg på her nå er helt ekstremt barnslig og nedverdigende.

 

You made my day, takk skal du ha ;)

Endret av Crowley_
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Man kan godt mene TS er en muskeljunkie med labert kvinnesyn og påfølgende vrangforestillinger. Det fjerner ikke den indre justisen som finnes på et treningssenter. Alle vi som har tilbragt noen år på slike steder vet at små detaljer betyr veldig mye. Du tar ikke vektene til noen andre, du respekterer en viss intimsone, og du forlater ikke en benk klissvåt av svette. (Å legge på plass vektene etter bruk er foreløpig ikke-eksisterende norm for adferd. Grr.) Jeg hadde også blitt ufattelig forbanna.

 

På den andre siden kan man godt gå litt over på makronivå og spørre seg følgende spørsmål: Hvorfor gidde å pumpe muskler i det hele tatt? Treningen er bedre om man driver med fjellklatring. Det trener hele kroppen. Samme med langrenn. Kjøp deg rulleski, verden er helt gratis å rulle i. Du kan stake til triceps brenner så hardt at de føles ut som de skal falle av kroppen, 6'packen blir så rå at du lurer på om du skal melde deg på en TV-shop reklame som skuespiller. Det beste av alt: Ingen hvite riddere, bare vinden i håret og pulsen som dunker i ørene. Muskler er i tillegg utrendy og gir konnotasjoner til dop, vold, rus og lav utdanning. Langrenn er forbeholdt de rike, og fjellklatring relateres til filosofien. Ha litt klasse folkens, litt klasse.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fordi selv om jeg har en selvtillit ut av en annen verden, og tør å stå opp for meg selv som fører meg i de utroligste situasjoner, så er faktisk hendelsen sann, og jeg er fortsatt bundet til de fysiske lover, sev om jeg ikke følger dem slavisk sånn som hvite riddere, som er slaver for sine indre biologiske mekanismer og forsvarer potensiell sex samme hva det koster.

Ingen liker slike hvite riddere, men hva jeg misliker enda mer er brautende muskel avhengige menn, dere er ganske patetiske selv..

 

Råeste fighterene i verden etter Anderson Silva nemlig GSP synes ren styrketrening i vektrommet som du driver med er uproduktivt for en god fysisk, er ikke noe funksjonelt med å trene masse fri vekter, eneste grunnen til man gjør det er for å se "bra" ut og ha masse unyttige muskler.

Endret av DaniNichi
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Moderatormelding


Diskusjonen handler ikke om følgende:
- Nytteverdien av styrketrening
- Hvor kult/fint/trendy det er å "ha muskler"
- Hvor "alfa"/kvinnehater TS er
- Oppførsel på treningsstudio



Det fins vel strengt tatt ingen diskusjon, utover det at TS er frustrert over fenomenet "whiteknighting", og han insinuerer blant annet at dette er noe som skjer på flere plan i samfunnet og at det kan føre til problemer. Knyttes også til likestilling. Kanskje noen har historier eller egne synspunkter om dette :) Er det virkelig så vanskelig å holde seg til tema?

Edit: Dette skal ikke kommenteres i tråden.. Send heller pm. Gjelder generelt. Endret av Sitronsaft
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det jeg ikke skjønner er hvordan man klarer å bli kastet ut av et treningsstudio?

 

Det må jo ligge mer bak historien enn det trådstarter nevner. Han kan neppe ha vært særlig "hyggelig" gjennom hele denne situasjonen når han først får flere menn mot seg der alle andre enn han tar feil og han oppførte seg så bra som en kan gjøre, mens de andre var idioter...

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Fordi selv om jeg har en selvtillit ut av en annen verden, og tør å stå opp for meg selv som fører meg i de utroligste situasjoner

 

Dunning-Kruger effect:

The Dunning–Kruger effect is a cognitive bias in which unskilled individuals suffer from illusory superiority, mistakenly rating their ability much higher than average. This bias is attributed to a metacognitive inability of the unskilled to recognize their mistakes.[1]

 

Actual competence may weaken self-confidence, as competent individuals may falsely assume that others have an equivalent understanding.

 

Lever ikke i the matrix som resten av dere.

Og, obligatorisk...

 

sheeple.png

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Så dere har aldri hengt jakka på en stol på en cafe før dere har henta det dere skal ha? Samme prinsipp. Skjønner godt TS sin irritasjon. Hadde seff jult opp hele gjengen og funnet meg ett nytt sted å trene selv. Hvordan kan du gå tilbake dit når alle vil se på deg som han som ga etter?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Slik jeg tolker TS sin førstepost som, så klager han ikke over at han ikke fikk trent Arnoldløftet sitt eller hva det nå enn heter. Det er heller det at noen "hvite riddere" skal prøve å beskytte jenta i et slikt tilfelle, kun fordi hun mangler kuk og har pupper (kanskje i håp om å få seg noe?), og ikke nødvendigvis fordi hun faktisk hadde "lov" til det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Når han snakker om seg selv er han supermann, han er veltrent, høflig, får alles blikk hvorenn han går, den bedre halvdel av ethverdt forhold, og en skikkelig Don Juan. Viser en stor uvillighet til å vise sine egne svakheter og dårlige sider.

 

Jeg ville sagt at TS er en veldig sterk mannssjåvenistisk, og viser tegn til grandios tankegang, der alle andre er enten en del av livet hans for å tjene han eller stå i veien, hva andre ønsker eller tenker (spessiellt jenter) bryr han seg lite om.

 

 

 

Hadde han virkelig vært sterk hadde han ikke brydd seg om dette i det hele tatt.

Å være mentalt sterk er noe helt annet enn å være fysisk sterk.

Er man virkelig spesielt sterk om man lager en scene av slike ting og klager over det på et forum?

Endret av MetalAndy92
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Og så? Isåfall går det bare utover meg selv. For alt det jeg vet kan den jenta ha hatt en kniv i BH'n, for alt det jeg vet kan hun jeg driver å dater ha planer om å drepe meg i søvne. Poenget er at jeg ikke lar frykt diktere meg, ei heller menns om forsøker å kontrollere mine rettigheter, eller kvinner som forsøker å bruke andre menn som våpen mot meg bare fordi de potensielt kan lykkes om jeg kjemper i mot. Forøvrig har jeg vært i nok slagsmål til å vite hvor mine grnser går og de stopper ikke med en 70 kg yppling som oppfører seg som en ukritisk, hjernedød drone og skal påføre meg begrennsninger fordi han er kåt.

 

Uansett var det høyttenking. akkurat som at du mente at bekymringsmelding angående meg bør sendes ut, eller akkurat som at noen tenker at sjefen din er inkompetent og kunne vært erstatta av en ufaglært sjimpanse. i mitt hodet hadde den ynkelige, feigingen blitt arnoldspressa lett som ei fjær.

 

70 kg jyppling?

Virker som du føler deg overlegen pågrunn av størrelse og anser mindre folk som mindre verdt fordi de ikke har enorme steroide muskler.

Hva om denne personen på 70 kg hadde svart belte i kampsport da og kunne stoppet hvert angrep fra deg og lagt deg i bakken med bare noen få kampsorttriks?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...