Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dere helvetes hvite riddere. Hvor lavt er dere villige til å synke?


Anbefalte innlegg

Ts er jo temmelig fantastisk, han kan løfte tunge ting.

Det gir jo han og samfunnet generelt en åpenbar fordel, vel og merke hvis han kan få tilgang på benken sin når han trenger den. Hvis det er en jente der så går alt til helvete, da burde jenta og den hvite ridderen arnold presses. Man kan ikke hindre at vi som arnold presser ting kommer til å styre skuta. Ts har vel trimma alt unntatt den muskelen som teller.

 

Tolket det som om TS er mer irritert på folk som tar ei jente sin side uten å faktisk gidde å høre historien, eller som faktisk bare tar jenta sin side uansett pga det er ei jente. Slik som du kanskje?

 

ps. kunne vært interessant å vite hele samtaleflyten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alltid moro å se når gjengen flokker seg sammen på noen som dette, og drar de samme vitsene og gir hverandre en god klapp på ryggen i form av +1 hver gang noen klarer å gjenta ordene som er sagt tidligere.

 

For å ta saken på håret, er det som nevnt standard gym-etikette å sette drikkeflaska på benken når man skal hente flere/nye vekter. Du kan sammenlikne det som at du strekker deg etter siste pakke med paracet som ligger i hylla på butikken, så kommer det en jævel og snapper den rett før deg. Samtidig som det ikke er så ille at man må trå til med noe fysisk, er det douchebaggery.

 

Samtlige her som sitter og forsvarer jenta har a) aldri satt foten inni et treningsstudio før, b) god erfaring med å la dama alltid ha rett bare fordi hun har fitte og hun kanskje legger merke til deg om du tar hennes side, uavhengig av saken, eller c) den stereotypiske sofagrisen som har likt fitnessbloggen/treningsforum på facebook, men er den første til å kommentere "ROIDZ!!!!!!!!!!" på et imponerende transformasjonsbilde.

 

Skal nevnes at TS var litt i ytterkanten med å fremme sin egen maskulinitet, men det får være grenser på hvor mange av dere som rotter seg sammen og setter seg på toget fordi dere ikke er selvstendige nok til å tenke selv, eller rett og slett ikke tør å si mengden imot.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Det er alltid vanskelig å dømme etter kun å ha hørt den ene siden, men om det er to normale folk som havner i slike situasjoner så er det alltid mulig å fikse på en grei og rettferdig måte. Om ingen ønsker å trekke seg kan man jo bare i verste fall kjøre annenhvert set, med det ekstra arbeidet det medfører.

Lenke til kommentar

Hvis det TS fremlegger er sant, så har han "rett" på benken.

 

 

 

Så hvis to stykker står og venter på at en benk blir ferdig, så har førstemann som setter flaska si på benken krav på den? Det virker mye mer naturlig at førstemann som setter seg ned på benken med vekter har rett. Ser poenget med systemet hvis man skal bytte sett med vekter, men ikke hvis man ikke har satt igang engang

 

Hvorfor kunne ikke bare TS tilby henne at de skulle bytte på benken mens de pausa? Der jeg kommer fra er det vanlig å komme med en løsning til problemet man skaper

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så hvis to stykker står og venter på at en benk blir ferdig, så har førstemann som setter flaska si på benken krav på den? Det virker mye mer naturlig at førstemann som setter seg ned på benken med vekter har rett. Ser poenget med systemet hvis man skal bytte sett med vekter, men ikke hvis man ikke har satt igang engang

 

Hvorfor kunne ikke bare TS tilby henne at de skulle bytte på benken mens de pausa? Der jeg kommer fra er det vanlig å komme med en løsning til problemet man skaper

 

Var en grunn til at jeg skrev "rett". Selv ville jeg aldri dyttet bort en flaske som sto på en benk, siden det indikerer "opptatt".

Når det er sagt så føler jeg TS er en uforskammet tulling, og at han ikke fortjener (og har godt av) å ha et medlemskap på et treningsstudio.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg omdefinerer 2...

 

Kunne TS hentet en ansatt og med rette få fjernet hun som hadde tatt benken?

 

Har du et forslag på hvordan man ellers skal organisere køsystemet på teeningssenteret i praksis? For du ser vel at man enten må ta benken eller vektene først og at man i begge tilfeller vil ta noe før man er klar til å bruke det, og at andre mennesker kan oppfatte det som om den tingen ikke er i bruk?

 

Så hvis to stykker står og venter på at en benk blir ferdig, så har førstemann som setter flaska si på benken krav på den? Det virker mye mer naturlig at førstemann som setter seg ned på benken med vekter har rett. Ser poenget med systemet hvis man skal bytte sett med vekter, men ikke hvis man ikke har satt igang engang

 

Hvorfor kunne ikke bare TS tilby henne at de skulle bytte på benken mens de pausa? Der jeg kommer fra er det vanlig å komme med en løsning til problemet man skaper

 

Ja, i praksis er den første personen som tar benken den som vil få bruke den først, men som du sier, er det normalt å foreslå å ta sett i hverandres pauser.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har jeg sagt noe om verdi her? Det var min benk og jeg hadde markert den. Er du anarkist eller? Hvorfor støtter du da hvite riddere som forsvarer mus?

Det er urelevant om det var en liten jente eller en stor fyr. Jeg har opplevd nøyaktig det samme. Satt fra meg drikkeflasken midt på benken mens jeg fant fram vekter. Jeg er borte i under 20 sekunder, og når jeg kommer tilbake, er flasken satt til side og en annen bruker den. Jeg forteller at jeg holdt på med den, og at jeg skulle finne vekter og derfor satt flasken min der, og at det er respektløst av han å bare flytte den, og gav beskjed om at han måtte flytte seg. Han flytter seg, men mens han går bort, mumler han noe om at det ikke er noe å grine over.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

krøll

Vestlige skanks er et problem som har kommet med popp-globalisering av verden, små pikebarn har blitt påvirket siden Britney. Det er jævlig irriterende med jenter som surfer på utsendet sitt, korte shorts og store utringninger er sikkre tegn på at dama er en douche.

 

Det samme gjelder for veltrente gutter i størelse "ekstra okse" med tshirts som er like utrigna som en singlet. Et sikkert tegn på at noen er douche er at personen snakker nedlatende om andre mennesker og automatisk tror de er mindre smarte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du er underholdende Krøll, det skal du faen meg ha!

 

Kunne du ha gitt et mer utfyllende svar? Det hadde vært flott... Jeg blir veldig deprimert av å lese innleggene til Kalkunkrøll. Kan du skrike ut hvorfor han tar feil? Kan du fortelle at du overhodet ikke har noen av trekkene han ilegger deg, og at veldig mange andre kvinner heller ikke har det? Anonym poster: eb8177d44190deb4e9971b09d3a20a37

Lenke til kommentar

Ja, dette ble en bra oppsummering av flertallet av norske kvinner. Flertallet som henger på gymmen med mer sminke da de gikk enn da de kom. Som minst utgjør en promille av norges jenter tenker jeg. Men så henger du på gymmen selv, og bruker vel den hylla å velge fra. Mye sinne for en forbløffende lav andel.

 

Jeg skulle gjerne vært en svart ridder for deg og jaget vekk nissegjengen som heldigvis var 4 stykker mot deg, og berta samtidig som jeg forklarte henne vanlige regler for treningssenter. Spesielt hvis du kan love å være litt mindre Brucie (nei, du må ha spilt GTA4 selv for å skjønne den :closedeyes: ).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vet ikke helt hvor jeg skal begynne å svare her, men.. :p

 

For det første, jeg hadde også blitt sur om noen hadde tatt plassen min, om jeg skulle hentet meg mer utstyr. Så der er jeg enig. Jeg mener dog at om dette skjer, er det ikke verre enn å drite i det, uten å lage mer oppstyr. Sier man fra på en trivelig måte at jeg hadde plassen, så burde det gå greit. Om denne personen ikke flytter seg og krever plassen, så javel, da er det bare å innse at dette ikke var noen hyggelig person og gå videre.

 

Angående hvite riddere så er dette noe jeg irriterer meg like mye over selv. Det er nedverdigerende at mannfolk tror vi jenter ikke kan snakke for oss. Hvorfor skal vi trenge backup hele tiden? Om fyren virker fullstendig ustabil og aggressiv kan jeg forstå at menn føler trang til å beskytte oss, men stort sett burde vi kunne få løse ting selv, uten at en hær skal komme og "redde oss". Og at noen redder uhøflige jenter som tar seg til rette og utnytter støtten fra det motsatte kjønn er bare patetisk. Skal man da støtte jenter uansett hvordan de oppfører seg? Bare fordi det er jenter? Tror ikke hunnkjønn selv ønsker å ha det sånn. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...