Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dere helvetes hvite riddere. Hvor lavt er dere villige til å synke?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er dette narsissisme? Om ikke som diagnose, så ihvertfall som en generell tilstand?

Ja forsåvidt. Narsissisme er bare et samlebegrep, ofte om en som stiller universet rundt seg selv og gjerne har sine egne metoder til å fremstille andre i mindreverdige lys for å rettferdiggjøre sin egen oppførsel.

 

Men etter å ha lest flere av TS's poster har jeg en sterk mistanke om at dette bare er et troll.. Folk som er så dypt inne i et forvrengt verdensbilde er som regel innlagt allerede. Ville tru noen har sendt bekymringsmelding om denne karen for lenge siden om postene hans her faktisk er en refleksjon av hans tankegang.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det faktum alene at TS trur han kan fikse situasjonen ved å gå bort til "lederen av de hvite ridderene" og blåse seg opp er bevis nok for hva slags person det er snakk om.

Han skrev ikke noe om å blåse seg opp. Han gikk bort til den som så mest dominerende ut og pratet med han. Det er slik man gjør det. De andre jyplingene blir da mindre villige til å fortsette kampen, når lederen (den mest dominante) deres er satt ut av spill.

 

Virker ikke som tråstarter har det best synet på kvinner.

Fordi han ikke godtar at en kvinne sniker? Please!

Endret av Nedward
  • Liker 8
Lenke til kommentar

Les innleggene trådstarter har skrevet i de andre trådene sine og se hvilket lys resten av oss ser denne tråden i.

 

Jeg er bare frittalende og har skapt meg et mer nyansert verdensbilde av absolutte sannheter som ofte er motpolene til de mange absolutte normene og forvrengte politisk korrekte verdensbilde alle andre har. Lever ikke i the matrix som resten av dere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er bare frittalende og har skapt meg et mer nyansert verdensbilde av absolutte sannheter som ofte er motpolene til de mange absolutte normene og forvrengte politisk korrekte verdensbilde alle andre har. Lever ikke i the matrix som resten av dere.

Dine frittalende uttalelser er det vi andre har å gå på når det kommer til å danne oss et bilde på meningen bak innleggene dine. Det er ingen andre enn du som har skrevet dem og da er det ingen andre enn du som får kritikk for dem, eller som må stå for dem heller. Det er sånn det fungerer. Om du uttaler deg om noe på et forum som er åpent for offentligheten må du tåle at andre kommer med kritikk og innvendinger på dine egne meninger, uansett hvor rett du selv mener du har.

Endret av Lakus
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det handler jo å behandle kvinner med respekt. Vi er jo tross alt det svake kjønn, så ja, hun fortjener jo å ha andre som kan sette deg på plass. Uansett, når ble det lov til å holde av plass på gymmen med en drikkeflaske og hvorfor har ikke jenter noe å gjøre med frivekter?

 

Rettere sagt er er dere det svake kjønn når det passer dere best.

 

Ser hvertfall jeg posta på rett forum. Mange som følte seg truffet her stakkars.

 

Ja, "alle skal med". Den holdningen sitter dypt hos de fleste og hvis man våger å være forut for folk flest i noe som helst, skal man snakkes ned.

 

En drikke flakse har ingen verdi i denne sammenheng. Du kan ikke bare plassere et objekt på et annen objekt og du automatisk får retten på det

 

Det er riktig, men det er likevel normal høflighet å spørre om utstyret er opptatt og eventuelt følge opp med å spørre om man kan ta annethvert sett på den eneste ledige benken.

 

Så hvorfor dette internessoet av nedrakking på hvite med en veldig vanlig albansk ternilogi og kvinnesyn?

 

Hvorfor denne generaliseringen av albanere?

 

Ja forsåvidt. Narsissisme er bare et samlebegrep, ofte om en som stiller universet rundt seg selv og gjerne har sine egne metoder til å fremstille andre i mindreverdige lys for å rettferdiggjøre sin egen oppførsel.

 

Men etter å ha lest flere av TS's poster har jeg en sterk mistanke om at dette bare er et troll.. Folk som er så dypt inne i et forvrengt verdensbilde er som regel innlagt allerede. Ville tru noen har sendt bekymringsmelding om denne karen for lenge siden om postene hans her faktisk er en refleksjon av hans tankegang.

 

Du studerer psykologi? Lærer man å være spydig på det studiet, eller er det en egenskap du ervervet deg på forhånd?

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Han skrev ikke noe om å blåse seg opp. Han gikk bort til den som så mest dominerende ut og pratet med han. Det er slik man gjør det. De andre jyplingene blir da mindre villige til å fortsette kampen, når lederen (den mest dominante) deres er satt ut av spill.

"for å vise at jeg ikke lar meg skremme"

"for å demonstrere et meget betydelig størrelsesforhodl mellom oss"

 

Dette er ikke ordene til en person som følger normal folkeskikk og håndterer situasjoner på en voksen og moden måte. Jeg er fullt klar over at om man havner i basketak mot flere mennesker og ikke har noen utvei burde man gå etter "alpha-mannen", det er ingen nyhet, men så er ikke dette snakk om en slik situasjon heller. Det er snakk om en misforståelse, og en mann som tydeligvis ikke vet hvordan han skal konversere med ei jente, med tanke på både hans syn på det motsatte kjønn, og historiene hans om hvordan han behandler dem.

 

Bekymringsmelding hvor?

Bekymringsmeldinger kan leveres til politiet, eller direkte til nærmeste sjukehus med tilknytning til et psykiatrisk system.

Lenke til kommentar

Dine frittalende uttalelser er det vi andre har å gå på når det kommer til å danne oss et bilde på meningen bak innleggene dine. Det er ingen andre enn du som har skrevet dem og da er det ingen andre enn du som får kritikk for dem, eller som må stå for dem heller. Det er sånn det fungerer. Om du uttaler deg om noe på et forum som er åpent for offentligheten må du tåle at andre kommer med kritikk og innvendinger på dine egne meninger, uansett hvor rett du selv mener du har.

 

Og jeg tåler det også. Det er derfor jeg forklarer meg i stedet for å slenge dritt tilbake eller la noe stå uforsvart.

Lenke til kommentar

"for å vise at jeg ikke lar meg skremme"

"for å demonstrere et meget betydelig størrelsesforhodl mellom oss"

 

Dette er ikke ordene til en person som følger normal folkeskikk og håndterer situasjoner på en voksen og moden måte. Jeg er fullt klar over at om man havner i basketak mot flere mennesker og ikke har noen utvei burde man gå etter "alpha-mannen", det er ingen nyhet, men så er ikke dette snakk om en slik situasjon heller. Det er snakk om en misforståelse, og en mann som tydeligvis ikke vet hvordan han skal konversere med ei jente, med tanke på både hans syn på det motsatte kjønn, og historiene hans om hvordan han behandler dem.

 

 

Bekymringsmeldinger kan leveres til politiet, eller direkte til nærmeste sjukehus med tilknytning til et psykiatrisk system.

 

Noen er opptatt a størrelsesforskjeller, du er opptatt av meningsforskjeller og mener at motpolene til normal folkeskikk, eller rettere sagt, dine normer, hører hjemme på sinnsykehus. Jeg nevte bare at han ville vært fysisk forsvarsløs hvis han ikke var i flokk, og siden han ba meg godta en urettferdighet, pga fysiske forskjeller som kjønn, eventuelt at jeg er i mindretall, bør vel jeg overfølre den skjevheten og urettferdigheten til annet også og bruke det som mitt fortrinn.

Endret av Kalkunkrøll
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du studerer psykologi? Lærer man å være spydig på det studiet, eller er det en egenskap du ervervet deg på forhånd?

hvilken del av det jeg har skrevet har vært spydig? Jeg skrev min mening som en person som jobber innen helsevesenet, i håp om at folk skal få et mer reelt syn på hva det er snakk om. Jeg håper og trur at dette er enten en ung person som er veldig flink til å skryte på seg ting og smører smør på flesk i historiene sine, fordi mennesker som faktisk har slike innstillinger og et såpass vridd menneskesyn (les flere av trådene hans for referanser om menneskesynet hans) er verken bra for samfunnet eller personen selv...

 

Og nei, jeg studerer ikke psykologi. Jeg jobber som miljøterapaut, en form for psykiatri. Min jobb er å vite hvilke dagligdagse ting, ord og uttak, og andre ting man skal se etter for å sette en diagnose på en pasient.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"for å vise at jeg ikke lar meg skremme"

"for å demonstrere et meget betydelig størrelsesforhodl mellom oss"

 

Dette er ikke ordene til en person som følger normal folkeskikk og håndterer situasjoner på en voksen og moden måte. Jeg er fullt klar over at om man havner i basketak mot flere mennesker og ikke har noen utvei burde man gå etter "alpha-mannen", det er ingen nyhet, men så er ikke dette snakk om en slik situasjon heller.

Det er akkurat det er. Selv om det ikke er et basketak som har tatt form i fysisk vold, så er det fortsatt en situasjon der flere personer opptrer konfronterende mot en annen. Da avvæpner man den. Tviler uansett på at det hadde blitt en voldelig episode uansett. Da TS faktisk forlot etter å ha bli bedt om å forlate.

 

Det er snakk om en misforståelse, og en mann som tydeligvis ikke vet hvordan han skal konversere med ei jente, med tanke på både hans syn på det motsatte kjønn, og historiene hans om hvordan han behandler dem.

Prøver du å si at han pga. av tidligere uttalelser (mellom dette innlegget og første post, evt. uttalelser i andre tråder) ikke har rett?

Lenke til kommentar

Noen er opptatt a størrelsesforskjeller, du er opptatt av meningsforskjeller og mener at motpolene til normal folkeskikk, eller rettere sagt, dine normer, hører hjemme på sinnsykehus. Jeg nevte bare at han ville vært fysisk forsvarsløs hvis han ikke var i flokk, og siden han ba meg godta en urettferdighet, pga fysiske forskjeller som kjønn, eventuelt at jeg er i mindretall, bør vel jeg overfølre den skjevheten og urettferdigheten til annet også og bruke det som mitt fortrinn.

Og hva vet du om denne personen utenom hvor "fysisk skremmende" han er? For alt du vet kan du stå å slenge dritt til en person som har trent kampsport hele livet sitt, og jeg vil tørre å påstå at du er en perfekt kanditat til å en vakker dag havne i en slik situasjon.

 

Selv er jeg bare 176 høy, veier rundt 75 kg, men på trening har jeg absolutt ingen problemer med å leke meg med de nyere medlemmene som mener at de, med sin 185 høye og 90 kg muskulløse kropp, skal klare å håndtere alle som er mindre enn dem...

Lenke til kommentar

Og hva vet du om denne personen utenom hvor "fysisk skremmende" han er? For alt du vet kan du stå å slenge dritt til en person som har trent kampsport hele livet sitt, og jeg vil tørre å påstå at du er en perfekt kanditat til å en vakker dag havne i en slik situasjon.

 

Selv er jeg bare 176 høy, veier rundt 75 kg, men på trening har jeg absolutt ingen problemer med å leke meg med de nyere medlemmene som mener at de, med sin 185 høye og 90 kg muskulløse kropp, skal klare å håndtere alle som er mindre enn dem...

 

Og så? Isåfall går det bare utover meg selv. For alt det jeg vet kan den jenta ha hatt en kniv i BH'n, for alt det jeg vet kan hun jeg driver å dater ha planer om å drepe meg i søvne. Poenget er at jeg ikke lar frykt diktere meg, ei heller menns om forsøker å kontrollere mine rettigheter, eller kvinner som forsøker å bruke andre menn som våpen mot meg bare fordi de potensielt kan lykkes om jeg kjemper i mot. Forøvrig har jeg vært i nok slagsmål til å vite hvor mine grnser går og de stopper ikke med en 70 kg yppling som oppfører seg som en ukritisk, hjernedød drone og skal påføre meg begrennsninger fordi han er kåt.

 

Uansett var det høyttenking. akkurat som at du mente at bekymringsmelding angående meg bør sendes ut, eller akkurat som at noen tenker at sjefen din er inkompetent og kunne vært erstatta av en ufaglært sjimpanse. i mitt hodet hadde den ynkelige, feigingen blitt arnoldspressa lett som ei fjær.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og så? Isåfall går det bare utover meg selv. For alt det jeg vet kan den jenta ha hatt en kniv i BH'n, for alt det jeg vet kan hun jeg driver å dater ha planer om å drepe meg i søvne. Poenget er at jeg ikke lar frykt diktere meg, ei heller menns om forsøker å kontrollere mine rettigheter, eller kvinner som forsøker å bruke andre menn som våpen mot meg bare fordi de potensielt kan lykkes om jeg kjemper i mot. Forøvrig har jeg vært i nok slagsmål til å vite hvor mine grnser går og de stopper ikke med en 70 kg yppling som oppfører seg som en ukritisk, hjernedød drone og skal påføre meg begrennsninger fordi han er kåt.

 

Uansett var det høyttenking. akkurat som at du mente at bekymringsmelding angående meg bør sendes ut, eller akkurat som at noen tenker at sjefen din er inkompetent og kunne vært erstatta av en ufaglært sjimpanse. i mitt hodet hadde den ynkelige, feigingen blitt arnoldspressa lett som ei fjær.

Som jeg allerede har sagt, jeg håper virkelig dette kun er deg som smører smør på flesk her altså. Så mye innesperret aggresjon mot kvinner og fysisk mindre menn er det ikke ofte man ser, selv ikke på internett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...