Gå til innhold

Hvilken skjermkortprodusent liker du best?


DesertGlow

Hvilken skjermkortprodusent liker du best?  

43 stemmer

  1. 1. Hvilken skjermkortprodusent liker du best?

    • ABIT
      10
    • ASUS
      54
    • Creative
      13
    • Gainward
      91
    • ATI
      146
    • Hercules
      88
    • Matrox
      22
    • MSI
      30
    • Sapphire
      205
    • Andre
      34


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sapphire er min favoritt produsent, dem lager veldig bra "powerd by ati" kort, og selv så er ATI min favoritt hovedprodusent :D

 

"Delivering The Ultiamte In Visual Experiences" :woot:

 

Må desverre skuffen deg, men Sapphire lager ikke PBA kort men BBA kort, så du burde nok likesågodt ha stemt ATI og ikek sapphire.

Hercules = ubestridte Radeon Konge, på grunn av design, kjøleløsning og gode overclokkings muligheter :)

Lenke til kommentar

har brukt et asus-kort nå i to år (et GF2 MX400) og er alt annet enn misfornøyd med det, aldri hatt noen problemer med det eller noe (bortsett fra at det skranter litt på krafta nå, da...) hadde et gainward-kort før asus-kortet, som overhodet ikke ville være i maskina mi, og det ble jeg litt skuffa over...

 

når jeg skal ha meg nytt kort ved juletider nå så regner jeg med det blir et sapphire-kort, derimot, vil teste noe annet enn geforce, og da er jo radeon-kort den beste utveien til spill-pc'er idag...

Lenke til kommentar

Du Smirnoff, Asus har faktisk laget et Radeon 9800 XT / TVD grafikkort. Du skjønner at Asus har endelig fått det med seg at Radeon er meget brae kort. Så da har du noe å glede deg til. Jeg skal 250% garantert ha meg Asus Redeon 9800XT / TVD når den kommer ut, og selvfølgelig når jeg får penger til det.

 

Og personlig vil jeg stemme på Asus Radeon 9800 XT / TVD, og Hercules Radeon 9800 Pro. Disse to grafikkortene slår jo Nvidia en god del i ytelse.

 

Hilsen Tom-Helge

Lenke til kommentar

Denne pollen skulle vert i sammenheng med en annen poll hvor folk stemte på hvem skjermkort de hadde, Da kunne man sett hvor mange av de som hadde kort av ett merke som var fornøyd med det("vinneren" ville da blitt den med flere stemmer enn brukere).

 

Artig og se at 3/4 her anbefaler ATI, med tanke på denne: http://hardware.no/art.php?artikkelid=2483

 

Selv vil jeg anbefale ASUS, litt dyrere men når man skal ha kvalitet koster det litt mere ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...