Gå til innhold

Hvilken skjermkortprodusent liker du best?


DesertGlow

Hvilken skjermkortprodusent liker du best?  

43 stemmer

  1. 1. Hvilken skjermkortprodusent liker du best?

    • ABIT
      10
    • ASUS
      54
    • Creative
      13
    • Gainward
      91
    • ATI
      146
    • Hercules
      88
    • Matrox
      22
    • MSI
      30
    • Sapphire
      205
    • Andre
      34


Anbefalte innlegg

Holder også en knapp på ASUS, har aldri hatt noen prolblemer med kortene fra de (Asus 9950 pr. i dag). Nå skal jo også ASUS lage Radeon kort så da kan alle tilfredstilles, det må jo også bety at Radeon begynner å bli bra/kvitt barnesykdommene sine. Ref linken fra Civilix til HW hvor 73% av de profesjonelle bruker nVidia og 13% ATI. De profesjonelle må jo ha noe (drivere) som virker. Ser det fortsatt er en del som sliter med ATI her inne på forumet.

 

mvh

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gainward har de beste geforce-kortene. Gainward Geforce 4 Ti6400 er det beste de har laget.

 

____________________________________________________________

MSI K7N2 ILSR

AMD XP 2400 2GHz

Twinmos PC3200 1024 MB Dual-DDR-SDRAM 400MHz

550W strømforsyning

Terratec tv-tuner

Gainward Geforce 4 Ti4600 XP Gold Edition :D

osv. :woot:

Lenke til kommentar
hvor i huleste er POV ?

 

Desverre en begrensning i antall alternativer man kan ha med i polls, så POV må nok gå under "Andre"

 

Nå skal ikke jeg komme og klage. Men føler det er verdt og nevne at POV er større en Creative vell?

 

Mulig de er større (det vet jeg ikke noe om), men det er langt flere butikker som fører Creative (se prisguiden) og derfor er Creative valgt. Om dette er en korrekt avgjørelse kan man selvsagt diskutere, men det er ikke noe man får noe med nå desverre. Litt synd med begrensningen i antall alternativer på polls :cry:

Lenke til kommentar
Jo det er mange som kjøper kort direkte fra ATI' date=' slenger på sitt eget klistremerke og selger de ut under sitt merkenavn.

Sapphire og c3D er eksempler[/quote']

Det er mulig Sapphire gjør dette med noen kort, men de gjør definitivt mer enn det også. Jeg stemte på Sapphire pga. mitt nåværende kort: Et Sapphire 9700Pro Ultimate Edition kort. Dette kortet er vifteløst, med store kjøleribber i stedet. Definitivt noe mer enn bare å slenge på et klistremerke.

Lenke til kommentar

Svært få som sier creative, de har vært flinke opp igjennom årene. Nå er de dabbet litt av pga de leverer nvidia.. Men uansett de har flotte priser, de er ofte tidlig ute og sist men ikke minst de har norsk support.. Creative var min favoritt men nå er jeg gått over til sapphire, pga at Ati leverer bedre kort enn nvidia for tiden..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
S& vidt jeg vet produserer MSI kortene for Creative.........

 

helt korrekt.

min stemme går selvsagt til Asus, har aldri opplevd å bli skuffet over et av deres produkter, ser frem til å anskaffe et Asus radeon 9600XT

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...