Gå til innhold

Hvilken skjermkortprodusent liker du best?


DesertGlow

Hvilken skjermkortprodusent liker du best?  

43 stemmer

  1. 1. Hvilken skjermkortprodusent liker du best?

    • ABIT
      10
    • ASUS
      54
    • Creative
      13
    • Gainward
      91
    • ATI
      146
    • Hercules
      88
    • Matrox
      22
    • MSI
      30
    • Sapphire
      205
    • Andre
      34


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hercules definitivt.

 

Radeon 8500LE kortet mitt er stabilt som bare pokker, og selv om det er utdatert så yter det godt nok i de fleste spill på markedet i dag. Klokker bra gjør det også. Eneste minus er at det ikke har monteringshull for pushpin-kjølere og sånt no, så jeg måtte bruke termisk lim for å feste vannblokka mi. :(

Lenke til kommentar
Blir ikke dette litt feil, ati sitt kort brukes jo av flere andre produsenter bare med en navneforandrine, eller tar jeg feil

 

Er vel to forskjellige typer, PBA = Powered By ATI og BBA = Built By ATI. Trodde de fleste skjermkort i dag bare hadde lånt selve gpu'en og produsert kortet selv, men mulig jeg tar helt feil. ATI selger iallefall egne kort også. :shrug:

Lenke til kommentar

Gainward har mye bra synes jeg, har prøvd flere kort og alltid fått gode resultater.

 

For tiden bruker jeg HIS ATI Radeon Excalibur 9600Pro 128DDR, Som er mitt andre ATI kort opp gjennom tidene og jeg ble fornøyd også denne gangen.

 

Både ATI og Nvidia kort som ikke er overstuffed med billig/dårlig RAM er godt likt av meg. Mest for pengene fikk jeg da jeg kjøpte Gainward GF3 64MB TI550 for lenge siden. Nå koster alt en god del mere når det er nytt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...