Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Spilt ganske mye i dag, har veldig moro stort sett. MEN.

Det har aldri vært flere hackere enn nå. De er overalt, men noen servere er mer populære.

Dette er i ferd med å ødelegge hele spillet innenifra.

Det begynner å bli vanskelig å skille gode spillere fra hacks, men når man er level 5 og har 2-3 ganger mer kills enn neste er det kanskje et tegn. Her er et par spillere jeg møtt i dag:

http://battlelog.battlefield.com/bf4/soldier/Unik97/stats/371195823/pc/

http://battlelog.battlefield.com/bf4/soldier/MipST/stats/1215647930/pc/

http://battlelog.battlefield.com/bf4/soldier/VVUESTENFUXX/stats/270157344/pc/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekket forøvrig på cheat-o-meter på bf4db.com og alle de nevnte spilleren over lå inne merket som juksere. Har vært heldig selv de få gangene jeg har spilt de siste månedene, og trodde kanskje at jukserne hadde gått lei, men nå helt på slutten har jeg havnet inn på servere med drittsekker mer og mer. Har det vært tilbud på BF4 igjen kanskje? :( Er ikke alltid så lett å se på statsen alene for å 100% avgjøre om noen jukser eller ikke, men man er nødt til å se på oppførselen deres når de spiller. Som igjen bringer oss tilbake til det fatale Dice som har utelatt Battlerecorder.

Lenke til kommentar

Dette var skuffende å lese :(

 

Har hatt et par måneders pause fra BF pga sol og sommer, men hadde litt lyst til å begynne litt igjen.

Så jeg gikk inn her for å bare lese om nyheter etc og ser at cheatere har blitt et stort problem.

 

Meget kjipt, var slik Arma/DayZ ble ødelagt også.

Lenke til kommentar

En diskusjonstråd med mange cheatere som diskuterer det å cheate Max. Jævla ballefranser ass.

Regner det med var Redditt tråden kan henviste til. DER finner du nok haugevis av drittsekker.

 

Ellers er problemet mitt som det blir nevnt at jeg har alltid litt problemer med å finne servermodus & maps jeg liker å spille. Derfor kan jeg ikke knytte meg opp mot gode faste servere med aktive admins fordi deres settings nesten aldri passer meg. Derfor havner jeg inn på masse ymse forskjellige servere og dermed blir det også mye større sjanse for at jeg møter på drittsekker som jukser.

Endret av Vice
Lenke til kommentar

 

 

En diskusjonstråd med mange cheatere som diskuterer det å cheate Max. Jævla ballefranser ass.

Regner det med var Redditt tråden kan henviste til. DER finner du nok haugevis av drittsekker.

 

Ellers er problemet mitt som det blir nevnt at jeg har alltid litt problemer med å finne servermodus & maps jeg liker å spille. Derfor kan jeg ikke knytte meg opp mot gode faste servere med aktive admins fordi deres settings nesten aldri passer meg. Derfor havner jeg inn på masse ymse forskjellige servere og dermed blir det også mye større sjanse for at jeg møter på drittsekker som jukser.

Ja for guds skyld. Anklager ikke noen her inne :) Klart når de sier gjør slik og slik, install spå denne måten og oppfordrer andre til det pga "det er lov". Da blir jeg sint.

Lenke til kommentar

Ser ikke gleden av å jukse.

 

Vi NFN gutta prøver igjen med en Oslo-server fra Fragnet(PC).

Sist vi prøvde ble det bare krøll, fikk det ikke server stabil.

Selv har jeg verken kunnskap eller tid til å sette meg inn i det, men har en fra klanen som har sagt seg villig til å styre server.

 

Vi er en hyggelig gjeng med relativt voksne folk fra nord til øst.

 

Alle som IKKE jukser er velkommen til server, Bare søk The NFN Pub i BL.

Setter stor pris på forslag til oppsett/mode på serveren vår, den kan formes! 

Bare fyr løs :)

post-210502-0-77740700-1436971074_thumb.png

 

 

 

Endret av JetzBullet
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Når jeg spiller Assault så får jeg bare 124 kuler i magasinet ,selv med "Offensive" som Field Upgrade. Er dette riktig?

 

Evt hvordan får jeg mer kuler som jeg gjorde i BF3?

Her er en forklaring på field upgrades. Jeg likte bedre systemet de hadde tilbake i BF3 hvor man bare kunne velge ekstra ammo, granater osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...