Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Opplevde selv en merkelig cheat i går kveld hvor en knivet absolutt alle på mitt lag selv om han befant seg langt unna.

Skjønner virkelig ikke hva folk får ut av det? Når det er pengepremier inkludert så kan jeg til en viss grad forstå hvorfor noen tyr til juks, men i en helt vanlig runde så fatter ikke jeg hva de får ut av det.

 

Går heldigvis lang tid mellom hver gang jeg møter sånne tullinger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan funker cheats egentlig? Finnes garantert masse juksere her i tråden som sikkert kan svare om de tør? Har børse med suppressor og kan sitte og lure lenge uten at noen finner meg. Men med én gang jeg løsner skudd så blir det headshot.. Dere juksere: er det bare slik at dere bare ser oss når vi skyter eller kan dere se oss uansett??

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Forbanna latterlig ja. Å få resatt statsen liksom? Hva slags reaksjon er det? Burde vært et system som virket på tvers av alle plattformer og spill og som førte til online ban. Først kort tid og så progressivt lengre og lengre bans hvis ting gjentar seg.

Lenke til kommentar

Ikke at jeg jukser eller har jukset i noen online spill, men det er mange forskjellige former for cheats. Du tenker nok på wallhack som gjør at man får en farget boks rundt seg som jukseren kan se uansett hvor du befinner deg på kartet.

Virket ikke som det var en ekte wallhack fordi jeg var tilsynelatende "usynlig" så lenge jeg ikke skjøt, slik som det alltid er. Men selv om jeg hadde suppressor ble jeg tilsynelatende synlig når jeg skjøt. Prøvde det flere ganger hvor jeg gjemte meg og ventet litt slik at jeg var sikker på at ingen hadde sett meg. Når jeg så feks. skjøt ett skudd ned i bakke/veggen kom det noen rett på meg med én gang og headshottet meg.

Lenke til kommentar

Det finnes cheat som kan drepe folk gjennom vegger ja. Latterlig, ja... Men surrehuer (oss) er teite nok til å bli på serveren som regel... Så disse hemoroidene i Hitlers rasshøl (for pen betegnelse) kan more seg med å holde inne museknappen og tenke "wow... 100-0... sweet..."

 

Å banne spillere på tvers av kontoer/konsoller er ikke noe spillprodusenter ønsker. Det vil jo redusere salget.

 

Så det eneste du kan gjøre er å stikke fra serveren. Intet annet hjelper. Inkludert rapportering.

 

Eventuelt finne ut hvor de bor og ligge med morra dems...

Lenke til kommentar

@Vice:

 

Da har de enten hørt hvor du skyter fra eller så har de sett tracerkulene dine. Er jo blitt rimelig enkelt å se hvor folk skyter fra pga patchen som kom for en stund siden. De snakker om en ny patch igjen hvor tracerkulene skal bli litt mindre synlige.

Endret av TheKims
Lenke til kommentar

@Vice:

 

Da har de enten hørt hvor du skyter fra eller så har de sett tracerkulene dine. Er jo blitt rimelig enkelt å se hvor folk skyter fra pga patchen som kom for en stund siden. De snakker om en ny patch igjen hvor tracerkulene skal bli litt mindre synlige.

Jeg skrev jo at jeg skjøt kun ett skudd rett i veggen eller bakken. Var ingen som så eller hørte. Hadde jo vært en særdeles dårlig test om jeg skjøt så folk kunne se eller høre det.

Lenke til kommentar

Det finnes cheat som kan drepe folk gjennom vegger ja. Latterlig, ja... Men surrehuer (oss) er teite nok til å bli på serveren som regel... Så disse hemoroidene i Hitlers rasshøl (for pen betegnelse) kan more seg med å holde inne museknappen og tenke "wow... 100-0... sweet..."

 

Å banne spillere på tvers av kontoer/konsoller er ikke noe spillprodusenter ønsker. Det vil jo redusere salget.

 

Så det eneste du kan gjøre er å stikke fra serveren. Intet annet hjelper. Inkludert rapportering.

 

Eventuelt finne ut hvor de bor og ligge med morra dems...

Har selv hatt 66-1 i en runde uten hack, så det går an. Men var mange som hadde mye fler kills enn meg, jeg var ikke særlig aggressiv. Noen anklaget meg for hacking når runden var over, forsåvidt forståelig.

Er også masse spillere med høy rank som hacker, men de gjør det ikke veldig åpenbart, så de slipper unna med det som regel og er vanskelig å oppdage.

Lenke til kommentar

Det som er mer utbredt tror jeg er macro. Merker dette hos en del at hvert eneste skudd treffer hos de og bare løper og skyter mens folk faller som fluer. Eneste som hjelper mot dette er active admin og det er svært få servere som har. Vet av et par servere der det ALLTID er en eller flere bottere. Og så flotter de seg og skryter av hvor gode de er. Det verste er at macro er veldig vanskelig å oppdage og "dømme" folk for.

Lenke til kommentar

Visst alle serverene hadde hatt spectatormode så er det enklere å se og høre om noen bruker macro. Tror nok AN-94 har blitt veldig populært å kjøre macroer på for å få høyest mulig skuddtakt i burstfire mode. Den er super nøyaktig å kan vel skyte rundt 1200rpm når man har den i burstfire visst jeg ikke husker helt feil.

Lenke til kommentar

Eller bare en lmg med mange skudd i magasinet.

Begynner jo å mistenke litt når folk faller som fluer uansett rundt visse personer, og denne vedkommende har 3 ganger flere kills enn neste på laget. SÅ stort er ikke skillgapet i dette spillet. Det er rett og slett ikke et spill man kan bli SVÆRT god i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...