Gå til innhold

Anbefalte innlegg

2016's Battlefield Will Return To Military-Style Roots

 

2016's Battlefield game, which was announced last month, will see the franchise return to its military-focused roots which the series is best known for, unlike the cops-and-robbers Battlefield Hardline.

 

EA CFO Blake Jorgensen made the comment today during the 2014 UBS Global Technology Conference. He said he has already seen the game and it is shaping up to be a "fun, new Battlefield."

 

"That will be a return to a Battlefield military-style game; more to come on that," he said.

 

As for why EA is not annualizing the Battlefield series like Activision has done with Call of Duty, EA CEO Andrew Wilson explained last month that, "We want to give Battlefield 4 and Battlefield Hardline players more time to enjoy these games and immerse themselves in a game, the live service, and the community."

 

 

 

The next core Battlefield game is March 2015's Battlefield Hardline. Though there will not be a new Battlefield title for holiday 2015, EA will release its new Star Wars: Battlefront game during that window. That game is in development at Battlefield developer DICE.

 

Jorgensen said today that he recently saw the game and is excited about how it's shaping up.

 

Further details on the next Battlefield game were not provided today. However, In a 2013 interview, DICE producer Patrick Bach teased that Battlefield 5 was already in development. He said the game will offer "More features. More extras. More destruction."

 

http://www.gamespot.com/articles/2016-s-battlefield-will-return-to-military-style-r/1100-6423674/

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Heisann godtfolk.

 

Vi som er med i NFN( Northern Fighting Nation)-Platoonen har fått egen server, men vi savner gjester.

Dere kruttbrødre er velkommen til å besøke vår server(NFN) :thumbup:

 

Vi spiller for å ha det moro, kom innom å gi oss litt bank :ninja::grin2:

Mest aktive på kvelden eller helgen.

Hva slags spilling er det snakk om? Typisk "klantrening" med Domination, Team Deathmatch og lignende Call of Duty-gameplay eller ekte Battlefield med større kart og kjøretøy?

 

[NFN] Best Rush Maps, Votemap, Autobalance, Fair Admins :)

For tiden går det i rush, men er åpen for forslag.

Vi spiller for å hå det gøy, men er også med på seriøs spilling.

De fleste i NFN er voksne, så normal etikette er påkrevd.

 

Er det for mye NFNs på en side vil dette bli balansert slik at det ikke blir urettferdig(50/50ish av NFNS på hver side). Får vi for mye juling må det jo kanskje justeres litt :blush::sick:

 

NFN-gutta har ikke hatt egen server(48 player) før, så vær tålmodig med oss noobsa.

Vi hadde litt problemer med at server kræsjet, dette er meldt inn og mulig fikset(må få folk innpå for å kunne kvalitetssikre server).

Ønsket med server er at folk kan besøke oss for å ha det gøy!(åpen for alle).

Vi er mest aktive i helger, satser på at det blir mye BF i romjulen.

 

Velkommen til dere alle :thumbup:

 

Hilsen oss i NFN.

Lenke til kommentar

 

Hvilke spill nå til dags er det som ikke er reptitivt?

Altså, i BF, løp til ett flagg, ta det, drep de som er der, repeat.

CS:GO, drep folk, plant bomba, defuse den, repeat.

 

Tviler på at det der survarium er mindre repitivt enn andre spill.

CS:GO har mye mindre brett enn BF har. Altså man vet som regel hvor og når man skal hive flash granater, hvor man møter på fienden o,l. Survarium har også brett som er små og middels store, men der vet man ikke bestandig hvor det er lurest å sette feller eller slenge flash granater fordi du har flere ruter du kan gå. Noen områder må du bruke oksygentank for å komme deg igjennom eller så dør du, oksygen tanken veier endel så din movement speed blir kraftig påvirket av dette, så det er flere muligheter i Survarium for å flanke fienden.

 

 

Så klart har jo cs mindre maps enn BF, slik har det da alltid vært og en runde matchmaking i CS:go er jo bare 2 minutter, de rundene som de "prosene" spiller på dreamhack og online events er bare 1min og 45sek, men uansett, det er jo slik cs alltid har vært.

 

Og BF er på nokså samme måten, de aller aller fleste bruker de samme veiene eller rutene inn på og ut av flagg og for å komme seg til ett sted, du kan forutsi mye i bf også.

Det er jo også slik cs skal spilles at man veit hvor man skal kaste granater og hvordan man skal attacke en bombsite ved å bruke smokes, flashes osv også handler det om å lære litt hvordan det andre laget spiller, man kan gjerne tape 5 runder på rad i cs inntil man skjønner hvordan det andre laget spiller også kan man bare vinne matchen når man har den infoen.

Men på den annen side, man kan gjøre litt uforventa ting i cs også og hvis man er da 4-5 stk som spiller sammen så er det jo mer gøy om man har pracca litt flashes og smokes osv.

Hater solo queuing i matchmaking, ender bare opp med russian retards eller noe, en gang så trodde jeg at jeg hadde kommet inn på den ukrainske landslag servern eller noe, herregud.

 

Men alle spill idag er bare copy paste for det meste uansett, go er copy paste, bf4 er copy paste, cod er copy paste osv osv.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Kom forresten over en hacker i går i BF4, begynner å bli en stund siden sist nå.

 

Her dreiet det seg om en som brukte en slags spectator hack på Golmund Railway, dvs han var logget på som spectator, men kunne skyte folk i spillet. Det eneste som var synlig var våpenet og han kunne ikke skytes. I tillegg hadde han en form for aimbot slik at han kunne treffe alle som var "synlige", også helikopterpiloter. Så der stod han da på taket på F og ryddet omtrent alle som ikke satt i panserkjøretøy over nesten hele kartet.

Hackingen har eksplodert i det siste. Er stort sett borti noen hver dag. To grunner som jeg tror: Origin gir folk fri adgang i en uke. Spillet koster under 90 kroner nå.

Det har rett og slett blitt alt for billig. Burde minst kostet en 500-600 så folk hadde tenkt seg litt om før de begynte å hacke.

Og bare ikke tro at du spotter noen åpenbar hacker med en gang, det er verre enn som så. Mange spiller med den boten som bare gjør sjansen for HS større. Wallhack selvsagt dette er vel noe de fleste bruker som driver med hacks. Killhack er mye brukt, du bare ligger på bakken og bruker et program for å drepe folk. Vips, insta HS uten i hele tatt å ha line of sight. Hvis han i går ikke hadde gjort det så sinnsykt åpenbart hadde jeg aldri mistenkt hack på han. Han hadde mange kills, klart, men det betyr ikke automatisk hack. Og det fins ingen måter å avsløre det på i battelog eller noe sånt.

 

For eksempel kjøpe spillet til 90 kroner Origin nå, eller den free game time + denne hacken: http://www.bf4hax.com/

2 dollar for en dags bruk. Terskelen er veldig lav.

Lenke til kommentar

Skjønner at de som ønsker å tjene penger på dette gjør det, men hvorfor folk bruker hacks forstår ikke jeg heller. Kunne godt svidd av flere tusen på dette jeg og, men det hadde ikke vært noe moro? Får faktisk mer moro ut av å donere pengene...

 

På samme måte som at mange spiller BF fordi det er gøy (gleden i å spille selve spillet), så spiller noen med hacks fordi de synes det er gøy å ødelegge opplevelser for andre (gleden ligger i opplevelsen av å ødelegge for andre og irritere). En veldig anti-sosial handling m.a.o.

Det er ihvertfall min teori :)

Lenke til kommentar

 

Kom forresten over en hacker i går i BF4, begynner å bli en stund siden sist nå.

 

Her dreiet det seg om en som brukte en slags spectator hack på Golmund Railway, dvs han var logget på som spectator, men kunne skyte folk i spillet. Det eneste som var synlig var våpenet og han kunne ikke skytes. I tillegg hadde han en form for aimbot slik at han kunne treffe alle som var "synlige", også helikopterpiloter. Så der stod han da på taket på F og ryddet omtrent alle som ikke satt i panserkjøretøy over nesten hele kartet.

Hackingen har eksplodert i det siste. Er stort sett borti noen hver dag. To grunner som jeg tror: Origin gir folk fri adgang i en uke. Spillet koster under 90 kroner nå.

Det har rett og slett blitt alt for billig. Burde minst kostet en 500-600 så folk hadde tenkt seg litt om før de begynte å hacke.

Og bare ikke tro at du spotter noen åpenbar hacker med en gang, det er verre enn som så. Mange spiller med den boten som bare gjør sjansen for HS større. Wallhack selvsagt dette er vel noe de fleste bruker som driver med hacks. Killhack er mye brukt, du bare ligger på bakken og bruker et program for å drepe folk. Vips, insta HS uten i hele tatt å ha line of sight. Hvis han i går ikke hadde gjort det så sinnsykt åpenbart hadde jeg aldri mistenkt hack på han. Han hadde mange kills, klart, men det betyr ikke automatisk hack. Og det fins ingen måter å avsløre det på i battelog eller noe sånt.

 

For eksempel kjøpe spillet til 90 kroner Origin nå, eller den free game time + denne hacken: http://www.bf4hax.com/

2 dollar for en dags bruk. Terskelen er veldig lav.

 

 

Hackerne har for lite å tape ja.

 

For utgiverne er jo dette nødvendigvis ikke så ille da det kanskje driver spillerne over på nyere utgivelser?

Lenke til kommentar

Vet ikke nødvendigvis om de som jukser gjør det for å bevisst ødelegge for andre. Tror mange av dem egentlig bare har en forvirret virkelighetsoppfatning og faktisk selv tror at de "vinner" og er "gode" når de jukser. Den hack-siden som ble postet har jo som slagord "Be the best", som sikkert er for å lure til seg alle disse forvirrede, triste personene.

Lenke til kommentar

 

Skjønner at de som ønsker å tjene penger på dette gjør det, men hvorfor folk bruker hacks forstår ikke jeg heller. Kunne godt svidd av flere tusen på dette jeg og, men det hadde ikke vært noe moro? Får faktisk mer moro ut av å donere pengene...

 

På samme måte som at mange spiller BF fordi det er gøy (gleden i å spille selve spillet), så spiller noen med hacks fordi de synes det er gøy å ødelegge opplevelser for andre (gleden ligger i opplevelsen av å ødelegge for andre og irritere). En veldig anti-sosial handling m.a.o.

Det er ihvertfall min teori :)

 

 

Man behøver ikke bruke hacks for å ha det gøy når man ødelegger for andre, slikt ser man jo nesten hver dag, både de som gjør det med vilje og de som bare er direkte lost in space.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...