Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

2016's Battlefield Will Return To Military-Style Roots

 

 

 

Yup.. its true Battlefield 5 får militært tema

 

 

Kult. Får håpe de inkluderer litt mer eksplosiver enn i BF4 og fjerner den helvetes rekylen og spredninga på våpnene. Det er for galt at man ikke kan skyte mer enn 10-15 skudd uten å måtte løfte på fingeren.

 

 

Enig..irriterer meg grønn på det. De forventer faen meg for mye de forbanna utviklerne i DICE. Men det var en forbedring fra BF3. De fikk sola høyere opp på himmelen. Hadde ikke det skjedd så ville det aldri i verden blitt noe kjøp av BF4 for min del.

Lenke til kommentar

 

 

2016's Battlefield Will Return To Military-Style Roots

 

 

 

Yup.. its true Battlefield 5 får militært tema

 

 

Kult. Får håpe de inkluderer litt mer eksplosiver enn i BF4 og fjerner den helvetes rekylen og spredninga på våpnene. Det er for galt at man ikke kan skyte mer enn 10-15 skudd uten å måtte løfte på fingeren.

 

Da er jo CoD en bra kandidat til deg, er bare å spraye og praye for så å sleppe en atombombe som dreper alle sammen på brettet :)

Lenke til kommentar

Noen her som har brukt "juletilbudet" til BF4 nå og kjøpt 5 battlepacks for 79kr istedet for 99kr som de vanligvis koster? Vurderer litt å kjøpe noen. Et såpass bra tilbud er nesten for ille å ikke benytte seg av. Takk til EA og DICE.

Jeg regner med det er ironi, selvom det er umulig og skjønne på nettet ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Noen her som har brukt "juletilbudet" til BF4 nå og kjøpt 5 battlepacks for 79kr istedet for 99kr som de vanligvis koster? Vurderer litt å kjøpe noen. Et såpass bra tilbud er nesten for ille å ikke benytte seg av. Takk til EA og DICE.

Jeg regner med det er ironi, selvom det er umulig og skjønne på nettet ;)

 

:thumbup: Selv blir jeg faktisk i dårligere(!!) humør hver gang jeg får en battlepack(gratis): 25% xp og en dritfeet camo!! yeeh...ville heller røyket en hundrelapp og dødd av kvelning framfor å kjøpe 5 battlepacks.

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Jeg er 45 år og etter overbevisning erklært pasifist.

I hodet er jeg sikkert ikke mer enn 15 på mange måter, og jeg simpelthen elsker BF4

Jeg er slik anlagt at jeg alltid ser det positive i ting, derfor har alltid BF3 og BF4 vært perfekt, og etter 500+ timer i begge så syns jeg faktisk at dette har vært billig morro.

Når det kommer til folk som bruker hack for å spille så føler jeg at det ville vært utrolig deilig om disse fikk satt pc'n sin i fyr og flamme, mens fingrene ble svidd av med etesende veske fra musa.

Dog skal det sies at følelsen ved å se "ENEMY KILLED" og navnet på hackeren komme opp sammen med at jeg får en til i Mortarbeltet gir en slik deilig følelse langt ned edlere deler at jeg burde gitt fra meg pasifist erklæringen.

At man først betaler for spillet, og så betaler for et eller flere hack som gjør at pc'n i realiteten spiller spillet for deg ligger et par knepp over min rasjonelle form for forstand.

Nå skal jeg ta en øl til, og de jeg dreper nå må jaggu være dårlig. Tenk å bli drept på slagmarken av en drita pasifist ;-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er 45 år og etter overbevisning erklært pasifist.

I hodet er jeg sikkert ikke mer enn 15 på mange måter, og jeg simpelthen elsker BF4

Jeg er slik anlagt at jeg alltid ser det positive i ting, derfor har alltid BF3 og BF4 vært perfekt, og etter 500+ timer i begge så syns jeg faktisk at dette har vært billig morro.

Når det kommer til folk som bruker hack for å spille så føler jeg at det ville vært utrolig deilig om disse fikk satt pc'n sin i fyr og flamme, mens fingrene ble svidd av med etesende veske fra musa.

Dog skal det sies at følelsen ved å se "ENEMY KILLED" og navnet på hackeren komme opp sammen med at jeg får en til i Mortarbeltet gir en slik deilig følelse langt ned edlere deler at jeg burde gitt fra meg pasifist erklæringen.

At man først betaler for spillet, og så betaler for et eller flere hack som gjør at pc'n i realiteten spiller spillet for deg ligger et par knepp over min rasjonelle form for forstand.

Nå skal jeg ta en øl til, og de jeg dreper nå må jaggu være dårlig. Tenk å bli drept på slagmarken av en drita pasifist ;-)

 

Åh, gleden ved å spille skytespill er tilstede selv hos pasifisten ja tenkte jeg det ikke :) Det er nå langt bedre å late som man kriger enn å krige, og etter 20 år med skytespill har jeg fortsatt tilgode å drepe eller ønske å drepe noen som helst.

 

Pils og battlefield går sammen, bare ikke for mange pils da blir det bare tull.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Åh, gleden ved å spille skytespill er tilstede selv hos pasifisten ja tenkte jeg det ikke :) Det er nå langt bedre å late som man kriger enn å krige, og etter 20 år med skytespill har jeg fortsatt tilgode å drepe eller ønske å drepe noen som helst.

 

Pils og battlefield går sammen, bare ikke for mange pils da blir det bare tull.

 

Pasifisten har blitt skjør i kantene :-) Skytespill har vel aldri skapt noen drapsmann eller kvinne, men hvilke andre ting de har hatt i hodet vil ikke jeg vite.

 

Styrepils.....alt med måte som min gamle bestemor sa en gang...

Lenke til kommentar

Nå var nok postens hans i høy grad ironi da:P

 

Var ironi ja.

 

Jeg kunne godt tenkt meg noe mer i retning av BF2, hvor det holdt med et treff i hodet, men at det var mye mer spredning. I BF4 må man treffe minst med to skudd i hodet + enda et treff med de aller fleste assault-riflene (de som har 24 i base damage).

 

En annen ting som irriterer meg på mange kart er at fienden kan se nøyaktig hvor man befinner seg når man skyter, altså eksakt posisjon. En support kan da sitte 300m unna, på andre siden av et fjell og vite helt nøyaktig hvor han skal sende artilleri (som treffer helt nøyaktig) når en på motlaget fyrer av pistolen sin. Ikke at artilleri er noe særlig problem, men det blir bare tullete. Og så er det alle gadgetene som tilsynelatende er laget med formålet å misbrukes til trolling, eksempelvis fjernstyrt artilleri (BF3 fungerte bedre), fjernstyrt C4 ("flyet" som support har), airburst, flyet til recon, hmg på stridsvogner som man kan snipe infanteri med på mange hundre meter osv. Litt spesielt forresten at man dauer momentant av å bli truffet av et fjernstyrt fly, men samtidig tåler å bli skutt 2 ganger i hodet med assault rifle, men skjønner at man ikke kan ta hensyn til alt.

Lenke til kommentar

M16 i BF2 krevde 2 skudd i hode, men den var mye mer presis enn ak-101 og ak-47, var flere våpen som trengte 2 eller mr skudd i hode i BF2 også og HMG i tank i BF4 er langt ifra så god som den var i BF3, altfor stor spredning og man kan ikke skyte uendelig før det går varmt slik man kunne i BF3.

 

Men er alt for mange troll aka noob gadgets i spillet ja.

Er man dårlig så bare bruker man noe auto lock = win=alle er super gode og får mestrings følelse, trodde slikt tok slutt på barneskolen, men tydeligvis ikke.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...