Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Spillet er ikke halvferdig, det bare fungerer ikke for din del av ukjente årsaker. Spillet har vel bare fryst 1/100 siste kamper for min egen del. Ingen av de jeg spiller sammen med har rapportert om nevneverdige problemer med kræsjing de siste to månedene heller så det leder meg til å tro at feilen ligger hos folk rundtomkring og er forårsaket av eksterne årsaker. Applikasjoner/tjenester i bakgrunnen, konfigurasjon, overklokking, whatnot.

For det er jo liksom så mye forskjellige applikasjoner, konfigurasjoner overklokking etc. på konsoll. Spillet er rett og slett ikke ferdig. De har ikke testet det godt nok og det oppstår nye problemer ved enhver patch samtidig som de fjerner gamle. Problemene er ikke plattform avhengige.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ett vist antall dager. Dessuten, har du 100+ timer played har du fått masse valuta for pengene uansett, så lov å ikke klage så høyt.

 

Og man må jo være teit hvis man tror at man blir drept av noen med 0 helse selv om det står 0.

 

Ehh.. javel..man er vel teit om man tror at man blir skutt rundt hjørner, når man blir skutt rundt hjørner også da? Det er også en bug, og man blir ikke skutt rundt hjørner, selv om det oppleves slik (pga netcoden), men slike bugs tar likevel litt vekk fra spillopplevelsen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

 

 

Har hatt problemer med spillet og, men så gidder jeg ikke syte hele veien. Dersom jeg har muligheten til å få tilbake pengene mine tar jeg den sjansen.

 

Og ja, jeg har hatt flere problemer med spill, hvor dem ikke funker. Da venter jeg til det eventuelt blir fikset, eller prøver å løse det på egenhånd ved å bruke Google. BF4 har vært ustabilt, men hvorfor klage hele veien? Det er et godt spill som blir bedre og bedre for hver update som kommer.

 

Det er helt legitimt å klage. Dessuten er det helt sant at spillet har blitt veldig ustabilt etter siste patch, jeg har kræsjet rundt ti ganger i dag. Det skal ikke være mulig, men DICE har faktisk skapt like mange problemer som de har løst med hver eneste patch helt siden release.

 

Og refund? Haha, ja, det er vel lov å prøve...

 

Det er det så absolutt. Origin er ganske greie på refund, men da skal det vel skje 24 timer etter en har kjøpt spillet.

 

Poenget med mitt innlegg er at det er vanvittig irriterende å se en fyr ødelegge en tråd, noe jeg vil påstå han gjør.

 

hadde du vært like forbannade dum i skallen og flåsete i kjeften som du er no ???

 

På et slikt nivå gidder jeg dessverre ikke gå. Jeg kunne gjerne påpekt dine grammatiske feil, men hvorfor skal jeg gå på ditt nivå? :)

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

 

Er ett vist antall dager. Dessuten, har du 100+ timer played har du fått masse valuta for pengene uansett, så lov å ikke klage så høyt.

 

Og man må jo være teit hvis man tror at man blir drept av noen med 0 helse selv om det står 0.

 

Ehh.. javel..man er vel teit om man tror at man blir skutt rundt hjørner, når man blir skutt rundt hjørner også da? Det er også en bug, og man blir ikke skutt rundt hjørner, selv om det oppleves slik (pga netcoden), men slike bugs tar likevel litt vekk fra spillopplevelsen.

 

 

Når nevte jeg å bli skutt rundt hjørner? Ja, synes det er irriterende selv, men det er ikke noe som totalt ødelegger spillet for min del. Skjer ikke hver gang jeg spiller, og ikke tar jeg bf4 som ett konkuransespill heller, så er ikke såå big deal.

Lenke til kommentar

 

Når man bruker 1000kr på et spill som er halvferdig, så er det lov å klage.

Jeg har det å gøy med BF4 så lenge det fungerer. I dag har det bare vært problemer med at spillet fryser helt plutselig. Har klart å få fullføre 1 runde ut av 10 i dag uten at spillet frøs.

 

Så få en jævla refund og slutt å syt!

 

Vil ikke ha refund, jeg vil ha et spill jeg kan spille. Når spillet fryser 9 av 10 ganger så er det uspillbart.

Visst spillet fungerer feilfritt hos deg, så er det jo bra for din del. Hos meg har det vært utrolig mye trøbbel hele veien. Før tok det en evighet å klare å komme inn på en server uten å få en error melding å nå fryser det i et sett. Som sagt har jeg det gøy med BF4 når alt fungerer, men som det er nå så fungerer det ikke når jeg må trykke Ctrl Alt Delete i hver runde fordi spillet fryser. Jeg har prøvd med clean install av Win8, jeg har prøvd både med og uten overklokk, så maskina min er det ikke noe med hvertfall.

 

Dessuten visst du blir så irritert over å lese mine innlegg kan du enkelt gå inn på kontrollpanel å trykk på ignorer 1982kims, så vil du slippe å lese det jeg skriver.

Lenke til kommentar

Ingen sammenligning forøvrig. Akkurat som om COD og BF egentlig ikke kan sammenlignes. Avventer selv litt på evt. kjøp av Titanfall. Føltes så utrolig simpelt ut i forhold til BF når jeg prøvde det. Selv om jeg er ganske lei av BF4 med alle problemer og elendig map-design så føltes det faktisk deilig å spille det etter noen runder med "Titanfall". Og kanskje det verste med "Titanfall" er at det ser ut til at de kjører klientservere fremfor dedikerte. Er det noe som stinker useriøst og amatørmessig så er det klientservere. :(

Lenke til kommentar

Slo meg litt plutselig da jeg hadde noen runder her ikveld: Noe av det jeg synes er veldig merkelig er at svært mange i tråden her stiller seg helt uforstående når det gjelder juksing i BF serien: "Jeg har aldri opplevd juksing", "get skills" , "det er bare du som er dårlig" etc. Selv opplever jeg massiv juksing fra tid til annen, av samme type som vi så et groteskt eksempel på her i tråden tidligere.

Skjønte ikke hvorfor mange av de "gode" spillerne aldri opplevde juksing, men etter å ha havnet på "lamer laget" endel ganger er det lett å forstå: De fleste her i tråden er såkalte "lamer joinere" som alltd prøver å havne på vinnerlaget. Når man er på vinnerlaget er 53-2 din venn. Du opplever selvsagt aldri juksingen og det er vanvittig mye enklere å gjøre det bra! Trist!

Lenke til kommentar

Problemet er at enkelte ikke veit nok og ikke har spilt nok og ikke er klar over nivået til enkelte folk der ute og dette gjelder i alle spill, ikke bare BF.

 

Alle veit at det fins haugevis med cheatere, men det er neppe 10stk på hver server som fins der ute som enkelte får det til å virke som.

Jeg for min del driter i om jeg taper.

 

Men, kanskje det er spill bransjen selv som lager og selger/gir ut cheat og hacks så når de buster folk så må folk kjøpe ny key for å spille, rimelig winwin, sånn bare for å fyre i gang konspirasjonsteoretikerene her.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

 

 

Nå må du forstå at jeg håper du får spillet til å funke, men jeg vil påstå at det å klage i tråden ikke vil gjøre noe med det. Forstår frustrasjon, men da kan du eventuelt spamme Dice/EA og ikke oss her på forumet.

 

Blokker vanligvis bare dersom noen er direkte frekt ovenfor meg, så du har ikke vært det. ;)

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

 

 

 

Nå må du forstå at jeg håper du får spillet til å funke, men jeg vil påstå at det å klage i tråden ikke vil gjøre noe med det. Forstår frustrasjon, men da kan du eventuelt spamme Dice/EA og ikke oss her på forumet.

 

Blokker vanligvis bare dersom noen er direkte frekt ovenfor meg, så du har ikke vært det. ;)

 

Jeg skriver her i tråden i håp om at kanskje andre har samme problemer å muligens funnet en fiks på problemet. Jeg har vært en fan av Battlefield siden BF2(fikk ikke spilt så mange timer der pga dårlig pc) å elsker spill serien. Er ikke mange spill der ute hvor du kan sette deg i 10 forskjellige vehicles å ha en svær slagmark å leke deg på. Eneste spillet jeg kommer på i farta er Planetside 2, men der igjen er det utrolig kjedelig å spille alene å mappene blir litt for store for min del.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Jeg skriver her i tråden i håp om at kanskje andre har samme problemer å muligens funnet en fiks på problemet. Jeg har vært en fan av Battlefield siden BF2(fikk ikke spilt så mange timer der pga dårlig pc) å elsker spill serien. Er ikke mange spill der ute hvor du kan sette deg i 10 forskjellige vehicles å ha en svær slagmark å leke deg på. Eneste spillet jeg kommer på i farta er Planetside 2, men der igjen er det utrolig kjedelig å spille alene å mappene blir litt for store for min del.

 

Battlefield serien er absolutt noe som er awesome, og jeg har digget det en stund. Har dog egentlig bare spilt fra BF3, da jeg ikke hadde bra nok PC til å spille BF2 når det kom ut (har dog spilt Bad company 2 på xbox 360).

Lenke til kommentar

Jeg spiller endel defuse og må si at det er ganske irriterende at man blir vist på kartet om man holder bomben.... Ender med at ingen på laget tar bombene

Defuse er håpløst å spille med randoms. De andre på laget har jo en jobb å passe på han som springer med bomben. Er best å få satt opp et squad med venner når man spiller den moden.

Lenke til kommentar

Når nevte jeg å bli skutt rundt hjørner? Ja, synes det er irriterende selv, men det er ikke noe som totalt ødelegger spillet for min del. Skjer ikke hver gang jeg spiller, og ikke tar jeg bf4 som ett konkuransespill heller, så er ikke såå big deal.

 

Her er fasiten. BF4, så fremst spillet fungerer uten stadige kræsj og man spiller på en server som rebootes daglig, er et godt casual spill. Det er morsomt å fyre i gang BF4, spille noen runder og så slå av igjen. Tidsfordriv. Problemet, i alle fall for min del, er at det på forhånd før utgivelsen ble lovet at det skulle være stort fokus på esport - dette viste seg å være en stor og helt bevisst løgn. Jeg hadde håpet på et spill der jeg, etter en stund, kunne bli god nok til å joine en klan og spille klankamper og ESL og whatnot, men siden spillet har den netcoden og de problemene det har, så er det fullstendig meningsløst.

 

Casual: Ja

Esport: Nei

 

Hadde DICE på forhånd lovet et ganske casual spill med mye action og 64p "BIG WARS" hadde det vært helt greit. Det er usikkert hvorvidt jeg selv hadde kjøpt spillet dersom de hadde vært ærlige på dette punktet, men de lovet altså stort fokus på esport... Det skuffet meg at det ikke ble det. Battlefield-serien er dessverre også ganske alene i sin sjanger. Hvilke andre spill har både stridsvogner, infanteri, helikopter, fly og båter på et og samme kart og som spiller om de samme objectivene? DICE trenger konkurranse, et spark i rompa, og det får de ikke verken i fra ARMA eller CoD som blir to helt forskjellige spill. Kanskje Titanfall er svaret, men det får tiden vise.

 

I mellomtiden er det bare å innfinne seg i at BF4 ikke fungerer godt nok for "pro" spilling. Spill på servere med lav ping, ping limit og daglige reboots så funker det til helt casual spilling, men ikke noe mer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...