Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hva skjer med origin eller hva det nå er!?
Jeg logger inn, får ikke opp folk som er inne, det bare loader, så går jeg inn på battlelog, og der står det loading på alt jeg trykker på, kan ikke få opp games, venner, eller en skit!
Prøvd å reinstallere orgin men hjelper ikke.

Noen andre som sliter? Så har jeg slittt med at origin crasher hele tiden! Blir så iltranes!

Jeg vet andre sliter med crashes, men sliter andre med det første jeg pratet om?

EDIT: FUNKA NÅ! bah!

Endret av OddZen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så det i betaen også. Enkelte players hadde ermer i en hel farge, f.eks rød eller hvit på ingame character modellen.

 

Edit: Et kjapt googlesøk tilsa at det er en slags emblem glitch. Man får fargede armer (og ben?) ved å strekke et layer (usikkert hvilket) langt utoenfor det visuelle området.

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Noen andre som har opplevd problemer etter siste patch?

Jeg opplevde for første gang problemer, av større grad, med BF4 i går på Conquest Large-servere. Spillet frøs enten når jeg forsøkte å ta deploy, eller bare midtveis i matchen. Serverne gikk jo også ned at random, men det er vel slikt som skjer...

 

Har ikke hatt noen problemer med dette før, og når jeg spilte på vanlige Conquest-kart så gikk alt helt strålende.

Lenke til kommentar

Lydbugs her og, men noe mindre kræsjing. Jeg styrer fortsatt unna 64p servere fordi jeg synes det blir for mange uansett kart, men har på kanskje 10 timer spilling i helgen kun opplevd én serverkræsj så det kan jeg leve med. CTD skjer heldigvis kun under mapchange.

 

Forøvrig har jeg fått testet de fleste kart på både rush og conquest nå og det er nesten komisk hvor hardt dice har feilet i balanseringen av maps. Utrolig nok er Operation Locker et av de godt balanserte kartene, mens f.eks Hainan Resort er helt håpløst både på rush og conquest. På rush er det klin umulig å få tatt de to første basene med noen lunde jevne lag, og det er kjempelett å defende. På conquest er det helt blåst fordi punkt E og D ligger vesentlig lenger unna punkt C (hotellet) enn hva A og B gjør. Det resulterer i at det laget som har A og B på sin side alltid vil slite med å holde noe kontinuitet i kapringene og eneste mulighet for å vinne er hvis laget er vesentlig mye bedre enn det andre.

Lenke til kommentar

Lurer egentlig på hva som har skjedd med BF4/Dice? Slik jeg ser det så har de enten mistet svært mange ansatte fra originalteamene som var med på BF2/2142/3 slik at de som etterhvert hadde opparbeidet seg god erfaring mtp. balansering av både maps/utstyr/våpen og koding, ikke kunne bidra lenger. Eller er det bare slik at spillet egentlig fortsatt i praksis hadde minst et par måneder igjen til det var ferdig da det ble sluppet? Noen her som vet om BF4 ble laget med relativt stor andel av "nyansatte"?

Lenke til kommentar

Mye av problemet er jo som en QA ansatt hos DICE forklarte, at spillet ble hastelansert for å komme ut før CoD. Han forklarte i detalj at mange av endringene i spillet aldri ble testet og det er derfor vi f.eks hadde den bugen der en spiller med en supressed shotgun kunne kutte lyden for alle spillere i det gamet. QA opplevde at når de var ferdig med å teste enkelte elementer, kom det noen andre inn og endret dette igjen rett før release og de fikk derfor ikke tid til å teste det.

 

IMO er vel våpenbalansen i spillet ganske bra. AK 5C er vel det eneste våpenet jeg hittil har følt at er en smule OP. Balansen mellom vehicles og mellom vehicles og inf er dog litt så som så i enkelte tilfeller, men ikke noe som preger spillet i stor grad synes jeg. Det som irriterer meg mest er layoutet på diverse maps.

Lenke til kommentar

Eneste våpnene jeg synes er OP er haglene. De har har alt for lang range synes jeg.

Synes å de kunne ha fikset litt på LAV. Møter man på en tanks med en sånn så er det like greit å bare baile med en gang. I BF3 hadde man litt sjangs visst tanks føreren bommet med et skudd. Scout og transport heli kunne fått litt mere armor på bekostning av at de ikke kan repareres on the go. Hadde en Scout etter meg som jeg hadde 4 treff med Stingers uten at han styrtet, duden giddet ikke bruke flares en gang.

Lenke til kommentar

LAV kan jo gjøre mye skade på en tanks. Sette på noen rakettkastere, så gjør det mye skade.

 

Nå er jo LAV en IFV (Infantery Fighting Vehicle). Den skal være god mot inf, samt kunne frakte soldater.

 

For å ta ut scout-heli med repairs, prøv å drep engineers som er på siden. Ellers er også trikset å skyte samtidig på helikopteret, og ikke en og så en til og så en tredje osv.

Lenke til kommentar

Stingers bør jo oppgraderes slik at de gjør relativt stor personskade når de eksploderer. Når heli man sitter i har blitt truffet av 4 stingers bør man absolutt være død som person, selv om helikopteret ikke er ødelagt.

 

Er vel ren høffelighet av helikopteret også å ta kvelden om det kommer inn 4 stingers, iallefall om mellomrommet mellom dem er relativt kort.

Lenke til kommentar

Men det største problemet jeg opplever, er at heli piloter bare plutselig bailer. Spawner du i heli, og har noen med deg, enten si i fra, eller drit i å bail. Selv forlater jeg ikke heli med mindre jeg må lande og reparere, eller det har så lite liv igjen at det trolig er sekunder til det ryker. Det burde ikke være noe man hopper ut av for å hoppe med til flagg, men heller cappes fra luft, evt lande om man heller vil det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...