Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Dumt spørsmål, men det er slik at statsene blir lagret når man spiller på denne serveren ja?

Jepp, serveren er "RANKED", så du vil gå opp i gradene på samme måte som andre servere.

 

Serveren er forøvrig 70 slots. 64 spillere, 2 commander og evt 4 spectators.

Kjører Conquest på den, så blir det evt enda en server med Squad Deathmatch + Hard Core, vi får se. :)

 

Spilt 3 lange 64p Conquest runder, ingen server crash så langt. Ser ut som DICE har fått fikset problemene nå?

Endret av Merko.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Spilt 3 lange 64p Conquest runder, ingen server crash så langt. Ser ut som DICE har fått fikset problemene nå?

 

Har ikke hatt noe særlige problemer heller. Tror det kan være de endelig har fått fikset det! Nå er det grafiske problemer som er problemet.. :p

 

Forresten, skikkelig god server du har!

Lenke til kommentar

Veldig god server du har! Falt ut en gang isted etter at runden var over fikk feilmelding om at bf4 hadde sluttet å fungere/virke.

Bra du er fornøyd. :)

 

Det med "BF sluttet å virke"-feilmeldingene er klientside, ikke noe som kan fikses på serverside (så vidt meg bekjent). Får bare håpe de kommer med en klient-oppdatering snart.

Selv har jeg kunn fått den type feilmeldinger 2 eller 3 ganger siden release av BF4. Så har sluppet unna en del av problemene som enkelte opplever.

Lenke til kommentar

Satt opp en 64p Conquest server med 800 tickets med navn "HW.no - WarZone - #1" for de som ønsker

Server Side

 

Fint om dere kan anbefale maps \ modes som er populært. Vil nok trenge en del admins også som kan holde litt styr på folkene inne etterhvert :)

 

Ska ikke heller kjøre den som hardcore da? Myyyye kulere!

Endret av MrLuni
Lenke til kommentar

Gjorde et lite forsøk i går og flytta bf4 over til ssd. Da fikk jeg hyppige crash. Flytta tilbake på snurredisc og har lite crash. . Vet ikke om andre har opplevd samme?

 

Jeg har også flytta det over til SSD, men opplever ikke noe mere kræsj. Derimot kommer jeg nå inn på brettet når runden faktisk begynner, fremfor hallveis ut i omgangen...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er da vell litt mye personlig mening om hardcore eller normal er bedre, vist servere holder seg fulle uten så er det lite vits å bytte. (generelt sett, har ikke sjekket den diskuterte serveren) meg selv finner lite glede med våpen balanse ved hardcore, blir litt for lett å spille.

 

Men heldigvis drøss med server uansett hva man liker av de to.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...