Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er egentlig ganske fornøyd med spillet, utenom en VESENTLIG ting, raketter og granater gjør alt for liten skade!

 

Har sagt det før, men når man treffer en båt med javelin 5 ganger uten at den sprenger, da blir det bare for dumt!

 

Håper det kommer en patch som "fikser" dette her.

Endret av dan83
Lenke til kommentar

:(

 

Faulting application name: bf4.exe, version: 1.0.0.0, time stamp: 0x527cfab6
Faulting module name: bf4.exe, version: 1.0.0.0, time stamp: 0x527cfab6
Exception code: 0xc0000005
Fault offset: 0x0000000000b0a7f9
Faulting process ID: 0xd18
Faulting application start time: 0x01cee2c3189ca631
Faulting application path: C:\Program Files (x86)\Origin Games\Battlefield 4\bf4.exe
Faulting module path: C:\Program Files (x86)\Origin Games\Battlefield 4\bf4.exe
Report ID: b2167270-4ecb-11e3-8289-24fd525b641d
Faulting package full name: 
Faulting package-relative application ID: 

Slik var det nå i eventwiever...

Aplication error. (bf4 stopped working) Gøy :D:xmas:

Lenke til kommentar

Er egentlig ganske fornøyd med spillet, utenom en VESENTLIG ting, raketter og granater gjør alt for liten skade!

 

Har sagt det før, men når man treffer en båt med javelin 5 ganger uten at den sprenger, da blir det bare for dumt!

 

Håper det kommer en patch som "fikser" dette her.

 

Hvis det er den store båten, så kan folk reparere den. Jeg har vel ca 200 kills med granat, og synes folk dauer som fluer av dem :D

Lenke til kommentar

er acw-r egentlig basert på et ekte våpen? Eneste kilden jeg finner utenom bf er her;

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Adaptive_Combat_Rifle

 

Magpul, som produserer deler som brukes bl.a. på AR15, slik som magasiner, kolber, skjefter og annet snacks har vist fram noen prototyper på våpen, har for noen år siden vist fram et nytt modulært gevær kjent under flere navn: Magpul Masada, Remington ACR og Bushmaster ACR.

 

Les litt her så blir du bedre kjent med det: http://cheaperthandirt.com/blog/?p=3575

Lenke til kommentar

Har heller aldri hatt problemer før,... Så aner ikke hva som skjer! -.-

 

Virker som serverene og har problemer, fordi hver gang jeg dette ut og skal inn på ny server så er det plutseli 0 på mange av de jeg nettopp spilte på

 

Så det er noe rart som skjer ikveld ja

Endret av YoR
Lenke til kommentar

Kommer ikke inn på noen servere..

 

Battlelog:"THERE IS CURRENTLY AN ISSUE WITH BATTLEFIELD 4 PC MULTIPLAYER AND SOLDIER STATS. WE ARE AWARE AND ARE INVESTIGATING.

 

Begynner å bli i overkant mange issuer her nå, kan ikke huske så mye trøbbel med BF3 i starten

Endret av Thoto79
Lenke til kommentar

Kommer ikke inn på noen servere..

 

Battlelog:"THERE IS CURRENTLY AN ISSUE WITH BATTLEFIELD 4 PC MULTIPLAYER AND SOLDIER STATS. WE ARE AWARE AND ARE INVESTIGATING.

 

Begynner å bli i overkant mange issuer her nå, kan ikke huske så mye trøbbel med BF3 i starten

Ja så meldingen selv, men betyr dette at selv om jeg spiller, så får jeg ikke den statsen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...