Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tror du må sette deg ned å bli kjent litt mer med battlelog :wee: men du går inn på overview inne på profilen din, så skal det være en ganske stor rute med "dog tag" og bilde av dine to valget dogtags, da er det bare å trykke på dem.

 

EDIT: Evt unlocks istendenfor overview for å så velge dogtags der i fra.

 

Skulle ønske det var så enkelt, men det eneste jeg kan gjøre på den siden, er å velge hvilke dogtags jeg skal bruke selv. Står ingenting om hvilke jeg har tatt fra motstanderne. :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Skulle ønske det var så enkelt, men det eneste jeg kan gjøre på den siden, er å velge hvilke dogtags jeg skal bruke selv. Står ingenting om hvilke jeg har tatt fra motstanderne. :(

Rart, kan det hos meg, men det er jo utrolig hvor forskjellig opplevelse battlefield 4 gir ulike maskiner, så det forundrer meg ikke om noen har det problemet også desverre.
Lenke til kommentar

 

Gidder du å ta et skjermbilde så jeg får sett hvordan det egentlig skal se ut?

Of course:

 

2irx18w.jpg

 

EDIT: Ser dog at jeg ikke kan se hvor mange ganger jeg har tatt dogtags som jeg har fra før, har få nye dogtags som er stjålet, da nesten alle jeg møter på kun bruker "tag collector" og disse som alle har fra starten.

Endret av Bendorama
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Of course:

 

2irx18w.jpg

 

EDIT: Ser dog at jeg ikke kan se hvor mange ganger jeg har tatt dogtags som jeg har fra før, har få nye dogtags som er stjålet, da nesten alle jeg møter på kun bruker "tag collector" og disse som alle har fra starten.

 

Mange takk, da forstår jeg litt mer. Trodde det var mer som i Bad Company 2 der en kunne se hvem en hadde tatt dogtagen fra. Må nok også si at jeg liker det systemet fra Bad Company 2 mye bedre. Ser ikke helt poenget med en dogtag hvis en ikke kan se hvem den er tatt fra. :laugh:

 

Lenke til kommentar

Det er flere trekk som virker mer simpelt og mangelfult i battelog versjon BF4, som jeg har nevnet selv tidligere så syntes jeg blant annet at det er dumt de fjernet info rundt de forskjelige våpnene i battlefield, litt facts er alltid kjekt.

 

Eksempelvis tatt fra P90 BF3:

 

*Developed in Belgium as a Personal Defense Weapon for vehicle crews, Special Forces and Counter-Terrorist groups the P90 is a compact and capable weapon system. The three forward rails allow an operator to mount a wide variety accessories and the 5.7x28mm special armor piercing ammunition is fired at nearly rifle velocity. Standard with a 50 round magazine the P90 is capable as an offensive CQB weapon for highly mobile personnel.*

 

Eneste info du får i BF4 er våpen stat.

Endret av Bendorama
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Oppdaget at MAV'en (dronen til recon), kan skyte. Noen som vet hvor kraftig dette er?

 

Og hvor finner jeg liste over nye assignments og kravene til disse?

 

Du skyter spawnpoints, mortar, andre mav og ymse med den, bare sikt der ting er til du får lockon, og fyr løs.

Plaget vettet av en fyr som drev med mortar med en mav noen runder tilbake. Var gøy, han drev å prøvde å gjemme den rundt omkring. ^^

Lenke til kommentar

I dag funker spillet helt perfekt. Klarte faktisk å treffe der eg siktet. Helt jævlig i går der eg kunne skye tretti skudd i ryggen på motstanderen uten at dem dør. Dag og natt med andre ord.

 

Jeg hadde en slik dag som du hadde i går.. Og mengden bugs det er i spillet er helt tullete, små ting som irriterer meg så mye. Føler ikke for å spille noe mer BF4 på lengre tid før de får fikset spillet.

Lenke til kommentar

 

Jeg hadde en slik dag som du hadde i går.. Og mengden bugs det er i spillet er helt tullete, små ting som irriterer meg så mye. Føler ikke for å spille noe mer BF4 på lengre tid før de får fikset spillet.

Hehe, akkurat det samme eg sa til meg selv etter mareritt økten i går. Etter økten i dag derimot fikk eg lyst å spille mer. Desverre er det rene bingoen hvilken opplevelse man får.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Oppdaget at MAV'en (dronen til recon), kan skyte. Noen som vet hvor kraftig dette er?

 

Og hvor finner jeg liste over nye assignments og kravene til disse?

 

Hvordan får du åpnet den?

Lenke til kommentar

 

Du skyter spawnpoints, mortar, andre mav og ymse med den, bare sikt der ting er til du får lockon, og fyr løs.

Plaget vettet av en fyr som drev med mortar med en mav noen runder tilbake. Var gøy, han drev å prøvde å gjemme den rundt omkring. ^^

 

 

Den har lock-on med målsøkende prosjektiler? Kan man skyte infanteri med den også?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...