Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hvis det er så lett å fikse koder, hvorfor gjør ikke du det da? Har du noen erfaring med enorme programmer i det hele tatt?

 

Var da voldsomt? Dette er kanskje vanskelig men også dårlig av Dice. Og det tror eg de fleste er enig med. Skal da være mulig å fikse at spillet krasjer hver jævla runde på flere uker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Hvis det er så lett å fikse koder, hvorfor gjør ikke du det da? Har du noen erfaring med enorme programmer i det hele tatt?

 

Ikke det som er poenget, vi betalte for et fullført spill. Ikke beta.. Det er greit at det kan noen feil, men mengden problemer det har vært til nå er ikke riktig

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Var da voldsomt? Dette er kanskje vanskelig men også dårlig av Dice. Og det tror eg de fleste er enig med. Skal da være mulig å fikse at spillet krasjer hver jævla runde på flere uker.

 

Ikke det som er poenget, vi betalte for et fullført spill. Ikke beta.. Det er greit at det kan noen feil, men mengden problemer det har vært til nå er ikke riktig

 

Selvfølgelig vil vi at problemene hadde vært fikset. Men å ha en holdning om at de bare er late som ikke har fikset det er tullball.

 

Det er ikke alle som har store problemer med bf4, meg selv inkludert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

 

Nå pleier ikke de som ddoser å ha høyest IQ (imo)

 

'Det kan nok stemme ja.

 

 

Begge to står vel strengt tatt ansvarlig for produktet. Men nå ser det ut til å funke litt igjen her

 

Absolutt, men det er nok EA som har hovedansvaret - da de itillegg er utgiveren, noe DICE ikke er, de er utviklerne. Når de får et så stramt program er det ikke rart at de ikke får ferdigstilt spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...