Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

HEYSVEYS. Nettopp skaffa meg egen bf4 server. 16 slotters, custom, squad DM, minimap, 60% liv, ingen hud. "nesten" hardcore bare med map :) sånn jeg og vennene mine liker det.

 

Bli med! Serveren heter:

 

Norwegian Exiles - Infantry only - Squad DM only

 

Har lagt den til favorittene, så prøver den imorgen, når det er flere spillere.

Lenke til kommentar

 

Har lagt den til favorittene, så prøver den imorgen, når det er flere spillere.

nice! Høres bra ut, ja er dødt nå. Da jeg satte den som standard var den full før jeg i det hele tatt fikk spilt selv, når jeg satt på custom inst, så gikk det rett ned på 1 haha, si ifra da! Så vi får fylt den opp sammen :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

nice! Høres bra ut, ja er dødt nå. Da jeg satte den som standard var den full før jeg i det hele tatt fikk spilt selv, når jeg satt på custom inst, så gikk det rett ned på 1 haha, si ifra da! Så vi får fylt den opp sammen :)

 

Du kan jo bare ta å ha Conquest + Infantry only, er jo like greit. Dersom du betaler for serveren så vil du jo at den skal bli brukt så.

 

Forresten, dersom du skal ha den serveren bare for Operation Locker, bør du unngå å ha flere enn 32 spillere.. Er et cluster fuck å ha fler.

Lenke til kommentar

Synes nettkoden har blitt litt bedre, sliter enda med å bli skutt bak cover, men man treffer hvertfall fiendene nå. Spilt masse recon i dag å det er faktisk gøy nå som kula treffer :)

 

Serverene er enda litt tullete med at man plutselg ramler ut eller at man ikke kommer inn i det hele tatt.

Endret av 1982kims
Lenke til kommentar

en annen ting jeg lurer litt på, er hvorfor dice ikke lager 100% autentisk lyd på våpene!? Arma klarer det jo, så hvorfor ikke bf også?

 

Det hadde jo ikke akkurat skadet, siden lydbilde ikke påvirker spillet på noen annen måte.

LOL. Seriøst? Lydene i arma er elendige. BF4 sitt lydbilde er utrolig autentisk i forhold til virkeligheten, se bare på helmet cam's fra afg. f.eks. Ikke mye forskjell fra hvordan bf4 høres ut. En veteran ble så påvirket pga det at det ga utslag på han siden han har PTSD.
Lenke til kommentar

HEYSVEYS. Nettopp skaffa meg egen bf4 server. 16 slotters, custom, squad DM, minimap, 60% liv, ingen hud. "nesten" hardcore bare med map :) sånn jeg og vennene mine liker det.

 

Bli med! Serveren heter:

 

Norwegian Exiles - Infantry only - Squad DM only

 

Gidder du linke til den? Finner ikke noe når eg søker!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Satt opp en 64p Conquest server med 800 tickets med navn "HW.no - WarZone - #1" for de som ønsker

Server Side

 

Fint om dere kan anbefale maps \ modes som er populært. Vil nok trenge en del admins også som kan holde litt styr på folkene inne etterhvert :)

 

Da var den lagt til lista! Håper bare du ikke tar Rush osv, da gamer jeg ikke.

 

Aktuell kampanje

Dette produktet er en del av Prispresser-kampanje. Tilbudet gjelder kun på nett frem til søndag 23:59 så langt lageret rekker (Obs: Begrenset antall!) Collect@Store er ikke tilgjengelig.

Okei då. :)
Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...