Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan godt hende dette spørsmålet har blitt stilt tidligere, men hvor kan jeg få tak i en origin-kode? Koster 599 på Origin, og spillet koster bare 350 hos Elkjøp... Er det noen trygge nettsider å få kjøpt spillet (nedlastningskoden)?

 

Takk

 

Eg kjøpte spillet fra G2play.net Kjøpt masse derfra uten problemer. Så koster BF4 pluss Premium i overkant av 600kr!

Lenke til kommentar

Kan godt hende dette spørsmålet har blitt stilt tidligere, men hvor kan jeg få tak i en origin-kode? Koster 599 på Origin, og spillet koster bare 350 hos Elkjøp... Er det noen trygge nettsider å få kjøpt spillet (nedlastningskoden)?

 

Takk

Litt sent ute, bf4 digital nedlasting kostet 199, - i går hos elkjøp (pc)
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvilken flimring er det du tenker på ? Den hvor fargene separeres horisontalt et lite halvsekund en gang iblandt ?

 

Slik som demonstreres her ? http://www.youtube.com/watch?v=SN9uTUMN16Q

 

Jeg er rimelig sikker på at det er enemy commander EMP UAV som jammer elektronikken din.

Det er gjordt helt med vilje.

 

Mener det hendte meg i domination her istad også. Er jo ikke commander der, men virker som det hender oftere på Cquest large

Lenke til kommentar

Kan godt hende dette spørsmålet har blitt stilt tidligere, men hvor kan jeg få tak i en origin-kode? Koster 599 på Origin, og spillet koster bare 350 hos Elkjøp... Er det noen trygge nettsider å få kjøpt spillet (nedlastningskoden)?

 

Takk

 

Kosta 199,- på Elkjøp igår (kun igår) :(

Ellers er g2play.net et sikkert og billig sted å handle fra. Har ikke annet enn positive handler derfra, kundeservice er hyggelige og hjelpsomme.

Endret av StorPeder
Lenke til kommentar

Hvilken flimring er det du tenker på ? Den hvor fargene separeres horisontalt et lite halvsekund en gang iblandt ?

 

Slik som demonstreres her ? http://www.youtube.com/watch?v=SN9uTUMN16Q

 

Jeg er rimelig sikker på at det er enemy commander EMP UAV som jammer elektronikken din.

Det er gjordt helt med vilje.

Iflg en post jeg fant, så kan du skru det av og er vel en bug... Litt rart hvis elektronikk gjør at hele synsfeltet ditt skulle bli blurret av en EMP? Bug, ikke feature er vel konklusjonen.

 

Dice answered a post about this, he said you need to put this on your user.cfg

WorldRender.MotionBlurEnable 0

WorldRender.MotionBlurFixedShutterTime 0

WorldRender.MotionBlurForceOn 0

WorldRender.MotionBlurMax 0

WorldRender.MotionBlurMaxSampleCount 0

WorldRender.MotionBlurQuality 0

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hvilken flimring er det du tenker på ? Den hvor fargene separeres horisontalt et lite halvsekund en gang iblandt ?

 

Slik som demonstreres her ? http://www.youtube.com/watch?v=SN9uTUMN16Q

 

Jeg er rimelig sikker på at det er enemy commander EMP UAV som jammer elektronikken din.

Det er gjordt helt med vilje.

 

Akkurat det jeg har problemer med. Trodde først det var GPUen min.

 

Ser ut til å slå av Motion blur fjerner buggen.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

mener når jeg tar noen med kniven i multiplayer ja.

Tror du må sette deg ned å bli kjent litt mer med battlelog :wee: men du går inn på overview inne på profilen din, så skal det være en ganske stor rute med "dog tag" og bilde av dine to valget dogtags, da er det bare å trykke på dem.

 

EDIT: Evt unlocks istendenfor overview for å så velge dogtags der i fra.

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar

Prøvde en sniper rifle som lå på bakken etter et supply drop, skikkelig heftig sak. Kan ikke finne det igjen i recon loadouten. Er det mulig å få det våpenet?

 

Det er mest sannsynlog et pickupvåpen som spawner på samme sted.

 

Alle pickup-våpnene er etter patchen tilgjengelig på TestRange hvis man har lyst på å trene med dem.

Lenke til kommentar

Scout-heli har heldigvis ikke nok firepower til å være en stor plage for de på bakken. Men de kan godt ta ned alt annet som befinner seg i lufta hvis de vil. Det forutsetter en eller to passasjerer som er flinke reparatører men som også kan bidra med stingers/igla.

Scout er kanskje ikke den kraftigste mot tanks og slikt, men har du med en som er god med rocket launcher, så er den en killing machine :)

 

Endret av 1982kims
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...