Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Rush eller CQ? Det er vel 2 store flaskehalser, 1 inn til panopticon og 1 inn til der de siste M-commene er i rush. Begge steder er det to alternative veier, og man kan vel krysse hele mappet utendørs også? Flaskehalsene er et flott sted å farme heals og resupplies da ;)

 

CQ i første rekke. Utendørs har det veldig lett for å bli en stand-off på også, men aller værst er det helt ved starten av den ene basen, hvor hele den delen av kun kan nås gjennom to små dører. Har ikke funnet noen vegger hvor en kan sprenge seg gjennom enda heller.

 

Veldig lett å farme resupplies ja, hamstret inn vel 20 ribbons på 20 min der en gang=P

Lenke til kommentar

 

CQ i første rekke. Utendørs har det veldig lett for å bli en stand-off på også, men aller værst er det helt ved starten av den ene basen, hvor hele den delen av kun kan nås gjennom to små dører. Har ikke funnet noen vegger hvor en kan sprenge seg gjennom enda heller.

 

Veldig lett å farme resupplies ja, hamstret inn vel 20 ribbons på 20 min der en gang=P

 

Trikset er vel som Feh sier å få hele laget til å rushe sånne chokepoints i den grad det er mulig å få til den grad av koordinering... Noen få ganger klarer man jo å komme seg gjennom alene også med store muligheter for awesomeness! Det er veldig lett å ikke få med seg at en fiende kommer gjennom kaoset av eksplosjoner og kuler, og når en så står midt i en skokk av motstandere som ikke vet at du er der... ahhh, that feeling... Men de få gangene jeg har klart det har jeg rotet bort backragemuligheten med fullautobananas. Blir som en unge i en godtebutikk, det er så mange gratis kills at jeg ikke treffer noe som helst! :tease:

Lenke til kommentar

RUSH THROUGH YOU FUCKING MORONS eller noe i den duren pleier jeg å si :p

 

Haha, hadde en slik en i går da jeg hoppet ned en trapp på Locker conquest med shotgun. Bare skjøt helt villt rundt, var sikkert 10 røde piler på skjermen. Drepte ingen. Det viktigste er bare å tenke seg om et halvt sekund før man skyter slik at man plukker de som er sikre først. Har hatt noen fine backstabs med 10+ kills flere ganger.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Er noen lvl 10 og vet hvordan commender er å spille som? I BF2 mener jeg å huske det ikke var altfor gøy, med mindre man spilte med andre og faktisk koordinerte osv. Men nå er man visst til større grad med i actionen, da man ser det fra en UAV-sak, og ikke bare på kart.

 

Det er ikke altfor gøy om teamet ditt er 32 ensome ulver som skal unlocke en ny sniper. Har man squads som følger med er det virkelig gøy, men er et must å kunne kommunisere med dem.

Lenke til kommentar

RUSH THROUGH YOU FUCKING MORONS eller noe i den duren pleier jeg å si :p

 

Haha, hadde en slik en i går da jeg hoppet ned en trapp på Locker conquest med shotgun. Bare skjøt helt villt rundt, var sikkert 10 røde piler på skjermen. Drepte ingen. Det viktigste er bare å tenke seg om et halvt sekund før man skyter slik at man plukker de som er sikre først. Har hatt noen fine backstabs med 10+ kills flere ganger.

 

Høres veldig kjent ut :D

 

Det verste er at jeg VET at jeg må trekke pusten og tenke litt lurt. Jeg VET at jeg skal burste hoder ett etter ett. Men MENS jeg tenker disse tankene så ser jeg meg selv tømme hele M249en i løse lufta så hitmarkerne spruter før jeg i desperasjon spammer granatknappen i det 14 irriterte motstandere fyller den talentløse kroppen min med bly.

 

Stønn. Neste gang ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har lagret BF4 på SSD å det loader rimelig fort. Er inne lenge før vennina min kommer inn som har spillet lagret på snurredisk.

 

SSD i BF4 kan ha opp til 2 minutt raskere loading. Selv merket jeg forskjell fra 30-90 sekunder etter at jeg byttet til SSD fra HDD. Noe som er litt idiotisk da det vanligvis gir en enorm fordel. Komme raskere opp i lufta enn fienden er en fordel.

Lenke til kommentar

Må være blant de heldige med min SSD(ganske billig en fra intel) , for hver runde så har jeg fritt valg i å velge alt av kjøretøy å kjør det selv i noen sekunder før resten kommer etter.

 

Ellers hva skjer med M249? den er jo faktisk beast, null rekyl her virker det som og 200 skudd i magasinet, jaggu poenghøster delux!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...