Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rekk opp en hånd de som syntes at granater i bf4 er ubrukelige!

 

Er jo helt tragisk hvor lite skadeomfang granater har. Ikke for å nevne hvor lett det er å unngå de, pgr av røykspor og blinking!

 

Syntes de skulle hatt det slik det var i bf2, hvor man kunne ta ut flere personer med en granat!

Lenke til kommentar

Rekk opp en hånd de som syntes at granater i bf4 er ubrukelige!

 

Er jo helt tragisk hvor lite skadeomfang granater har. Ikke for å nevne hvor lett det er å unngå de, pgr av røykspor og blinking!

 

Syntes de skulle hatt det slik det var i bf2, hvor man kunne ta ut flere personer med en granat!

Uenig der, V40 mini er skikkelig bra, masse enkelt og multi kills, får mye mer nades kill over fjøla en i bf3, men jeg misliker at nades blir merket med rødt blinkende lys, WHY? så det kunne dem tatt tilbake i fra bf2

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar

v40 mini,er det den som smeller så raskt den treffer noe?

 

Har brukt den litt og skal ha flaks for å drepe fienden med kun granat. Hender jeg tar ut en motstander med granat, ETTER at jeg har truffet han med våpenet først!

 

Men jeg spiller på ps3, så er jo mulig at det litt forskjell der kontra pc, men tviler!? Er jo uansett flere spillere på pc, så da blir det også lettere å drepe med granat.

Lenke til kommentar

delvis enig der, men kunne hatt en mellomting. Mindre skade en bf2, men mer skade en bf3/4. Men så var det jo KUN på strike at karkand at det var slik, hvis jeg ikke husker feil?

Var vel kun Karkand, ja, men så var vel det til gjengjeld det desidert mest populære mappet óg. For øvrig enig at en mellomting kunne vært noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...