Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt meningsløst å forhåndskjøpe noe som helst, bare vent å se. Er du enda interessert i spillet og har lyst på nye maps når disse kommer så kjøper du de evnt bare da. Kun EA som vil sikre seg ved at du betaler dem på forhånd (klok av skade av å ha gått i premium og EA feller før).

Nå får man jo endel goder med Premium å da. Kjipern når alle andre har Premium å du står i kø for å komme på favoritt serveren å du havner bare lengere og lengere bak i køen.

 

Edit: Er billigere å kjøpe Premium, enn å kjøpe dlc hver for seg. 600kr totalt for å få spillet og alle dlc er ikke så ille synes jeg.

Endret av 1982kims
Lenke til kommentar

 

Kræsjet i første runden, desverre. Men denne gang så var det en ny type kræsj der Origin bablet om ett eller annet med grafikken. Aldri fått den før, holder alltid driverne oppdatert også. La oss håpe det var ett engangstilfelle!

 

Samme fikk jeg for første gang. Spillet låste seg og feilmeld ang drivere til grafikkortet (har seff siste drivere installert). Endte med å måtte ctrl-alt-del...

 

Har spilt 2-3 timer og jeg må si førsteinntrykket er veldig bra! Jeg er jo ganske shit ettersom jeg ikke har spilt FPS-spill på over 2 år, men jeg klarte å få over 1 K/D et par ganger :)

Men jeg må si Flood Zone er en sinnsykt dårlig bane..

 

Enig. Er fornøyd med BF 4 banene sånn generelt men denne er så dårlig på så mange måter at jeg ikke skjønner hvordan den fikk sneket seg med. Syntes også det er rart at de har med flaskehals kaoset Operation Locker som bare brukes til billig grinding for kills og XP (Operation Metro anyone?). Passer dårlig inn i Battlefield serien i mitt hode

Lenke til kommentar

Har det vært noen maintenance idag?

Merkes værtfall meget dårlig fra min side, krasjet vær eneste game jeg har spilt ( Forskjellige servere norsk, svensk )

 

Elsker spillet i se sjøl men disse krasjene gjør meg ganske pissed når jeg har spilt ett par games og unlocket våpen, men alt i alt så har jeg komt meg like langt som sist gang spillet ikke krasjet i en game..

Men men.. Good fun i se sjøl bare med action men er også kjekt og oppnå nye våpen, camo og stasj! :)

Lenke til kommentar

Har det vært noen maintenance idag?

Merkes værtfall meget dårlig fra min side, krasjet vær eneste game jeg har spilt ( Forskjellige servere norsk, svensk )

 

Elsker spillet i se sjøl men disse krasjene gjør meg ganske pissed når jeg har spilt ett par games og unlocket våpen, men alt i alt så har jeg komt meg like langt som sist gang spillet ikke krasjet i en game..

Men men.. Good fun i se sjøl bare med action men er også kjekt og oppnå nye våpen, camo og stasj! :)

 

Har vært det ja, men det var på serverne. I morgen kommer det patch som skal fikse de fleste krasjene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...