Gå til innhold

Den store Watch Dogs tråden


Anbefalte innlegg

 

 

 

 

 

 

Nå har jeg et 780 Classy (tenker å pumpe ut 1200-1300mhz avhenging av hvordan det overklokker) i5 4670K (ca 4.2-4.5ghz som igjen avhenger ettersom den overklokker) Og 8gb RAM, Håper denne takler WD på ultra, Man trenger jo egentlig en I7, Men jeg tror i teroien at en Rask i5 vil stille seg mot en stock i7 når spillet bruker som 8 tråder/kjerner da ;)

Den går sikkert helt fint. Ikke lenge til 5930K kommer da med 8 kjerner og 16 tråder.. Sikle! :p

Helsike :p Haha, Du gleder deg vel :D

Oh yeah! Så lenge ytelsen blir gull så kjører jeg på. 5930k + 2*780ti sli = :love:

Oh oh. Snacks! Vurderer 2 Titan Black selv. Mest for å bare si at jeg har det...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jonathan Morin (creative director) på Twitter:

 

We expect a lot of different specs to run the game at a high. But here are the ultra specs for the few who have them and ask for it...

 

...Ultra specs : Intel Core i7-4770K with a GeForce 780. The PC video was recorded on an Intel Core i7-3930K with a GeForce Titan IIRC.

 

 

Some AMD users asked for info: The only feature not available to AMD is Nvidia TXAA. HBAO+, although developed by Nvidia, also works on AMD.

Lenke til kommentar

Må innrømme jeg ble litt skeptisk etter å ha hørt om denne preview-eventen i Paris der de inviterte reporterne fikk hver sin Nexus 7. Trenger ikke bety noe som helst, og det kan være at spillet kommer med en app som er synkronisert med spillet.

 

Sikkert ikke ment som bestikkelser, men det kan se sånn ut.

Lenke til kommentar

Nå er det vel kjent at også dette spillet får en app som vil kunne brukes i direkte tilknytning til hovedspillet. Mener å ha lest at man i visse situasjoner skal kunne søke etter spillere som har appen som kan hjelpe deg ut av tricky situasjoner i selve spillet. Da gir det vel mening at de gir folk et brett som lar dem teste ut også disse funksjonene.

Lenke til kommentar

At journalister får eksklusiv "swag" under slike events er ikke uvanlig, og jeg tviler på at Ubisoft tar sjansen på å prøve å bestikke journalister med noe så simpelt som et nettbrett når de nå nærmer seg lanseringen av deres neste store ip.

 

Som jeg opprinnelig skrev, så tror jeg det meste handlet om å enkelt kunne vise fram en eventuell app som kommer med spillet.

 

Var, som jeg skrev, litt skeptisk når jeg først hørte om det. Men hvis man tenker seg om, og husker Eidos/Gamespot-fadesen, som de fleste gjør, så innser man at det ville vært galskap av Ubisoft å prøve seg på noe slikt så åpenlyst.

Lenke til kommentar

Watch Dogs season pass 20$:

 

 

London, UK – April 29, 2014 – Today, Ubisoft revealed details of the Season Pass for the open-world, action-adventure game, Watch Dogs. The Watch Dogs Season Pass will give you access to a unique single-player story featuring T-Bone, a brilliant but eccentric hacker; a new Digital Trip game mode, Conspiracy, plus new missions, weapons, outfits and more. Get more than 25% savings versus buying each piece separately. The Watch Dogs Season Pass will be available for PlayStation®4 computer entertainment system, Xbox One®, the all-in-one games and entertainment system from Microsoft, PlayStation®3 computer entertainment system, the Xbox 360® games and entertainment system from Microsoft and Windows® PC.
Key Features:
· All-New Single-Player Story – Take on the role of T-Bone, a brilliant but eccentric hacker who lives by his own rules.
· Conspiracy! – A new Digital Trip Game Mode that lets players hunt down cyborgs in this mind bending alternate game universe.
· More single player missions, weapons, and outfits.
· Save more than 25% over the individual downloadable pack prices.
· Season Pass holders get one-week early access to all included Watch Dogs add-on content.
post-207833-0-95128900-1398800117_thumb.png

 

 

Unødvendig å først lansere flere spesialversjoner og så lansere season pass før release :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...