Gå til innhold

Den store Watch Dogs tråden


Anbefalte innlegg

  • 5 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Det kommer vel når det kommer. Jeg håper bare Ubisoft har brukt tida til å fikse alt som har med nettilknytning å gjøre. Samtlige Ubisoft-spill til nå har hatt til dels enorme problemer med så godt som alle funksjoner som har noe med internett å gjøre, og det skulle ikke forundre meg om utsettelsen av spillet har noe å gjøre med at nettfunksjonene ikke fungerte. Selvfølgelig rein spekulasjon, men likefullt realistisk. Se bare på Black Flag, som har hatt drøssevis av problemer på alle bauer og kanter.

Lenke til kommentar

Det kommer vel når det kommer. Jeg håper bare Ubisoft har brukt tida til å fikse alt som har med nettilknytning å gjøre. Samtlige Ubisoft-spill til nå har hatt til dels enorme problemer med så godt som alle funksjoner som har noe med internett å gjøre, og det skulle ikke forundre meg om utsettelsen av spillet har noe å gjøre med at nettfunksjonene ikke fungerte. Selvfølgelig rein spekulasjon, men likefullt realistisk. Se bare på Black Flag, som har hatt drøssevis av problemer på alle bauer og kanter.

 

Tenker du på multiplayer da eller linken mot Uplay med tanke på achievements etc?

Lenke til kommentar

Tenker du på multiplayer da eller linken mot Uplay med tanke på achievements etc?

 

Begge deler. Så godt som alle funksjoner som har med oppkobling mot andre spillere eller serverne til Ubisoft å gjøre har vært problematiske, både i multiplayer og single player.

I de fleste Ubisoft-spill har jeg sett meg nødt til å bruke Tunngle for å kunne spille med andre da Ubisofts løsninger rett og slett ikke fungerer. Ubisoft er favorittutgiveren min hva gjelder reine single player-opplevelser, men jeg har hatt problemer med samtlige når det kommer til funksjoner som benytter internett. Splinter Cell: Chaos Theory var det første jeg hadde problemer med, og ingen spill på de 9 årene som har gått har fungert tilfredsstillende!

 

Med det sagt så har jeg fortsatt trua på Watch Dogs, med en såpass solid utsettelse vil jeg nesten anta at de får tid til å teste spillet skikkelig og luke ut de store problemene.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

TGS 2013 Sony Stage Demo (dårlig kvalitet):

ESRB Rating:

 

 

Platform: Windows PC, PlayStation 4, Xbox One
Rating Category:
top10_m.png

Content Descriptors: Blood, Drug Reference, Intense Violence, Partial Nudity, Sexual Themes, Strong Language, Use of Alcohol

Other:
  • Includes online features that may expose players to unrated user-generated content (Windows PC, PlayStation 4, Xbox One)

Rating Summary: This is third-person shooter/action game in which players assume the role of Aiden Pearce, a hacker trying to find an evil mastermind. Players use pistols, machine guns, assault rifles, and explosives to kill various human enemies (e.g., criminals, police officers). When close to an enemy, players are able to shoot them in the head or knock them out with a black jack. Players have the ability to kill captives after (mostly) off-screen interrogations. Cutscenes depict further instances of violence (e.g., a man stabbed in the neck and shot multiple times). Combat is highlighted by cries of pain, blood-splatter effects, and realistic gunfire. During the course of the game, female characters sometimes appear topless. One scene depicts women auctioned off to a room full of male buyers; in another scene, sexual moaning sounds can be heard behind walls. The central character is sometimes depicted drinking alcohol; after each shot, players are prompted to steady Aiden's blurred vision/balance. In a few instances, characters are described as “addicted to narcotics” or “convicted of drug trafficking.” The words “f**k,” “sh*t,” and “a*shole” can be heard in the dialogue.

 

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

 

Ser mange som har sett diverse filmer av Watch Dogs ikke liker det dem ser, jeg er i motsatt retning, gleder meg veldig å se enda mer fra Watch Dogs. Til nå vet jeg ikke hvilken plattform jeg tar spillet til.

Valgene står imellom PS4 eller den nye PCen som blir skaffet sannsynlig innen dette året.

Da fikk du svaret ditt her: http://www.spill.no/...rtikkel&id=4051

 

wink.png

 

 

Herregud for noe digg! Supert at dem utvikler spillet for PC, og porter det nedover, det er utrolig flott! Håper flere studioer gjør det samme!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Virker som dem har justert ned grafikken endel hakk utifra den traileren der. Det ser direkte dårlig ut på flere plasser....ikke imponert. Og hele historien og måten det blir presentert på ser ut som det er tatt utifra en dårlig B-film.

 

Ikke spesielt optimistisk lenger over det spillet her...håper jeg blir positivt overasket men det tviler jeg på.

Lenke til kommentar

Watch Dogs grafikk 2012 og 2013 vs 2014

E3 2012 gameplay (PC)

 

 

 

 

E3 2013 (PC)

 

 

 

 

2014 story trailer (PS4)

 

 

 

 

 

Bilder (se forskjellen i lyseffekter):

 

 

2013 PS4:

69x2.jpg

2014 PS4:

8n0c.jpg

E3 2012 PC:

9x4u.jpg

2014 PS4:

i8td.jpg

2013:

0uxf.jpg

2014 PS4:

iiww.jpg

2014 PS4:

post-207833-0-09539800-1394229142_thumb.png

 

 

 

GIF (2012 vs 2014):

 

 

watch_dogs_e3_2012_vs_march_2014_by_endl

 

 

 

Bilder E3 2013:

 

 

post-207833-0-74372100-1394229666_thumb.png

post-207833-0-02293400-1394229770_thumb.png

post-207833-0-43408200-1394229977_thumb.png

post-207833-0-01330300-1394230108_thumb.png

 

 

Gamespot Watch dogs Watch Dogs visuals have not been downgraded, Ubisoft says

Responding to claims that visuals have been scaled back since initial unveiling in 2012, Ubisoft PR rep says, "Believe me the game is not downgraded."

Håper selvfølgelig det stemmer, men hvorfor skulle grafikken være så forferdelig (2014) og fantastisk (2012/2013) på samme plattform? :hmm::nei: Lyseffektene, vanneffektene og teksturene ser virkelig fantastisk ut på 2012/2013-videoene, men forferdelig på de to siste videoene...

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke flere trailere av Watch_dogs. Jeg har bestemt meg for lengst at jeg skal ha dette spillet....og jeg gidder ikke ødelegge alt for meg selv med en emosjonell berg og dalbane som andre her på forumet gjør....

 

Veldig mange her sitter og skryter av at de sitter med alle platformer og at penger ikke er en issue, jeg skjønner da ikkje hvorfor de samme personene kommer inn her og klager, hvorfor skal du se alt av spillet før du spiller det?

 

Blir det en bommert for deg så var det litt penger sløst.

 

 

Men å bomme totalt med et helt konsollkjøp er ikke en stor issue liksom

Lenke til kommentar

Gamespot Watch dogs Watch Dogs visuals have not been downgraded, Ubisoft says

Responding to claims that visuals have been scaled back since initial unveiling in 2012, Ubisoft PR rep says, "Believe me the game is not downgraded."

Håper selvfølgelig det stemmer, men hvorfor skulle grafikken være så forferdelig (2014) og fantastisk (2012/2013) på samme plattform? :hmm::nei: Lyseffektene, vanneffektene og teksturene ser virkelig fantastisk ut på 2012/2013-videoene, men forferdelig på de to siste videoene...

 

Kan ikke disse forskjellene bare ha med grafikkinstillinger og hardware å gjøre?

 

Jonathan Morin om hvorfor spillet ble utsatt: http://www.gamer.no/artikler/nar-vi-lover-at-man-kan-hacke-alt-sa-forventes-det-at-vi-leverer/157805

Endret av Thoto79
Lenke til kommentar

Watch Dogs grafikk 2012 og 2013 vs 2014

E3 2012 gameplay (PC)

 

 

 

 

E3 2013 (PC)

 

 

 

 

2014 story trailer (PS4)

 

 

 

 

 

Bilder (se forskjellen i lyseffekter):

 

 

2013 PS4:

69x2.jpg

2014 PS4:

8n0c.jpg

E3 2012 PC:

9x4u.jpg

2014 PS4:

i8td.jpg

2013:

0uxf.jpg

2014 PS4:

iiww.jpg

2014 PS4:

attachicon.gifWatch Dogs Gamespot.png

 

 

 

GIF (2012 vs 2014):

 

 

watch_dogs_e3_2012_vs_march_2014_by_endl

 

 

 

Bilder E3 2013:

 

 

Gamespot Watch dogs Watch Dogs visuals have not been downgraded, Ubisoft says

Responding to claims that visuals have been scaled back since initial unveiling in 2012, Ubisoft PR rep says, "Believe me the game is not downgraded."

Håper selvfølgelig det stemmer, men hvorfor skulle grafikken være så forferdelig (2014) og fantastisk (2012/2013) på samme plattform? :hmm::nei: Lyseffektene, vanneffektene og teksturene ser virkelig fantastisk ut på 2012/2013-videoene, men forferdelig på de to siste videoene...

 

Dette må de fikse. Det er på grensen til å se ut som et PS2-spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...