Gå til innhold

Den store Watch Dogs tråden


Anbefalte innlegg

 

 

Må si at jeg gleder meg, har troa på Watch Dogs!

da blir du nok skuffet...

 

What? Og det vet du hvordan? Det å glede seg er veldig subjektivt. Gjør ikke du det, neivel. Kjipt for deg! Ikka ta den tåpelige negative tonen. Den gleder ihvertfall ingen! :thumbdown:

 

spillet ble utsatt lenge: check

grafikken ble dårligere og dårligere i trailers: check

spillet ser ut som en assassins creed skin: check

dlc reklame en måned før spillet er ute: check

 

da mangler vi bare dårlige anmeldelser så blir dette tidenes flopp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke skeptisk, har sett flere timer med gameplay og det oser kvalitet av det. Alt fra nærkamp, skyting til bilkjøring og bevegelser generelt ser utrolig ut. I tillegg er det sømløs multiplayer som aldri har blitt gjort før, det ser utrolig interessant å prøve å infiltrere andres verdener som det der.

Lenke til kommentar

Per fikk ihvertfall blåst liv i tråden her :p

 

Tror også det hadde blitt en flopp hadde det blitt utgitt når det opprinnelig skulle, tydelig at det var mye som ikke var på plass. Nå derimot tror jeg dette blir bra, men definitivt ikke noe spill jeg sjanser på å forhåndsbestille..

Lenke til kommentar

spillet ble utsatt lenge: check

grafikken ble dårligere og dårligere i trailers: check

spillet ser ut som en assassins creed skin: check

dlc reklame en måned før spillet er ute: check

 

da mangler vi bare dårlige anmeldelser så blir dette tidenes flopp

 

 

Ingen spill jeg har spilt de siste åra har jeg opplevd som ferdige ved lansering, så dette er for meg udelt positivt.

 

Forskjellen i grafikk skyldes såvidt jeg kan bedømme to ting: PC vs. PS4 og natt vs. dag. Det er ingenting som tyder på at grafikken har blitt forandra i nevneverdig grad i mine øyne.

 

Spillet ser omtrent like Assassin's Creed ut som GTA IV og Splinter Cell. Hardly worth mentioning.

 

Jeg er glad den reklamen kom, da jeg vil vite hvordan jeg kan få alt. Informasjon om season pass gjorde at jeg kunne bestemme meg for hvilken versjon av spillet jeg ville gå for.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Jeg har heller aldri vært helt fornøyd med ATI. Hadde det en gang og det var mye trøbbel med det. Etter det har jeg kun hatt Nvidia og har knapt nok hatt problemer.

 

Nå får vi bare håpe Uplay ikke kneler når spillet lanseres :p

Lenke til kommentar

 

Har mine tvil. Når den ikke klarer 60 fps på Infamous Second Son, tviler jeg på at den klarer det på et MYE større spill hvis det skal se noen lunde bra ut.

 

REDIGERT: Som jeg tenkte, Sony har forandret reklamen (se oppdateringen på linken din):

 

jOpLit1.png

Endret av Orwandel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...