Gå til innhold

Den store Watch Dogs tråden


Anbefalte innlegg

Dette er de offisielle kravene, men det er sagt at de kan endres:

 

 

MINIMUM

  • Supported OS: Windows Vista SP2 64bit, Windows 7 SP1 64bit, Windows 8 64bit
  • Processor: Intel Core 2 Quad Q8400 @ 2.66Ghz or AMD Phenom II X4 940 @ 3.0Ghz
  • RAM: 6 GB
  • Video Card: 1024 VRAM DirectX 11 with Shader Model 5.0 (see supported list)
  • Sound Card: DirectX 9 compatible Sound Card
  • This product supports 64-bit operating systems ONLY

RECOMMENDED

  • Processor: Core i7 3770 @ 3.5Ghz or AMD FX-8350 @ 4.0Ghz
  • RAM: 8 GB
  • Video Card: 2048 VRAM DirectX 11 with Shader Model 5.0 or higher (see supported list)
  • Sound Card: Surround Sound 5.1 capable sound card
  • Supported Video Cards at Time of Release:
    nVidia GeForce GTX460 or better, GT500, GT600, GT700 series;
    AMD Radeon HD5850 or better, HD6000, HD7000, R7 and R9 series
    Intel® Iris™ Pro HD 5200

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt om season pass og spillets størrelse:

 

http://www.pcgamer.com/2014/04/09/watch-dogs-season-pass-adds-single-player-campaign-with-new-playable-character/

 

 

Man sparer 25% kontra å kjøpe alle DLC`er fortløpende. Personlig liker jeg heller å velge de DLC`ene jeg får lyst på, sparer nok mer enn 25% på det da jeg sjelden ønsker alt som blir pumpet ut i ettertid. Smak og behag.

Lenke til kommentar

Dette er de offisielle kravene, men det er sagt at de kan endres:

 

 

MINIMUM

  • Supported OS: Windows Vista SP2 64bit, Windows 7 SP1 64bit, Windows 8 64bit
  • Processor: Intel Core 2 Quad Q8400 @ 2.66Ghz or AMD Phenom II X4 940 @ 3.0Ghz
  • RAM: 6 GB
  • Video Card: 1024 VRAM DirectX 11 with Shader Model 5.0 (see supported list)
  • Sound Card: DirectX 9 compatible Sound Card
  • This product supports 64-bit operating systems ONLY

RECOMMENDED

  • Processor: Core i7 3770 @ 3.5Ghz or AMD FX-8350 @ 4.0Ghz
  • RAM: 8 GB
  • Video Card: 2048 VRAM DirectX 11 with Shader Model 5.0 or higher (see supported list)
  • Sound Card: Surround Sound 5.1 capable sound card
  • Supported Video Cards at Time of Release:

    nVidia GeForce GTX460 or better, GT500, GT600, GT700 series;

    AMD Radeon HD5850 or better, HD6000, HD7000, R7 and R9 series

    Intel® Iris™ Pro HD 5200

 

 

Blir litt trist når eg ser prosessoren min er blitt til minsterkrav.

Lenke til kommentar

 

Ser ut til at du får merkverdig mye for penga her ja, burde kjøre spillet glatt. Vær OBS på at du må kjøpe operativsystem separat, win 8 koster ca 1000,-

 

 

PS. burde vi ha en egen teknisk tråd her kanskje?

Lenke til kommentar

 

Ser ut til at du får merkverdig mye for penga her ja, burde kjøre spillet glatt. Vær OBS på at du må kjøpe operativsystem separat, win 8 koster ca 1000,-

 

 

PS. burde vi ha en egen teknisk tråd her kanskje?

En teknisk tråd til watch dogs requirements eller pc-en? :/
Lenke til kommentar

 

 

Ser ut til at du får merkverdig mye for penga her ja, burde kjøre spillet glatt. Vær OBS på at du må kjøpe operativsystem separat, win 8 koster ca 1000,-

 

 

PS. burde vi ha en egen teknisk tråd her kanskje?

En teknisk tråd til watch dogs requirements eller pc-en? :/

 

 

Til Watch Dogs tenkte jeg på, blir sikkert endel tekniske issues/spørsmål etterhvert.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Ser ut til at du får merkverdig mye for penga her ja, burde kjøre spillet glatt. Vær OBS på at du må kjøpe operativsystem separat, win 8 koster ca 1000,-

 

 

PS. burde vi ha en egen teknisk tråd her kanskje?

En teknisk tråd til watch dogs requirements eller pc-en? :/

Til Watch Dogs tenkte jeg på, blir sikkert endel tekniske issues/spørsmål etterhvert.

Ok, det kan du bestemme, ikke så nøye for meg.
Lenke til kommentar

Akuratt nå bryr jeg meg ikke så mye om grafikken, gameplayet kommer til å bli awsome, så blir bra uansett om grafikken er dårlig eller ei. Og ikke døm et spill fra dårlige trailere og tilagde demoer, vent til det er kommen ut, da kan du dømme.

Endret av pca9
Lenke til kommentar

 

 

Glorious PC version! Men... hva av dette er ikke støttet av AMD-kort?

 

 

HBAO er vel en nVidia-greie, det samme er TXAA. Det finnes jo andre varianter av ambient occlusion og anti-aliasing som ikke er begrensa til nVidia og enten fungerer fint på begge merker eller er AMD-teknologi, men hvilke av disse som eventuelt vil være valg i Watch Dogs veit jeg ikke (enda). Time will show.

Lenke til kommentar

Nå har jeg et 780 Classy (tenker å pumpe ut 1200-1300mhz avhenging av hvordan det overklokker) i5 4670K (ca 4.2-4.5ghz som igjen avhenger ettersom den overklokker) Og 8gb RAM, Håper denne takler WD på ultra, Man trenger jo egentlig en I7, Men jeg tror i teroien at en Rask i5 vil stille seg mot en stock i7 når spillet bruker som 8 tråder/kjerner da ;)

Lenke til kommentar

Nå har jeg et 780 Classy (tenker å pumpe ut 1200-1300mhz avhenging av hvordan det overklokker) i5 4670K (ca 4.2-4.5ghz som igjen avhenger ettersom den overklokker) Og 8gb RAM, Håper denne takler WD på ultra, Man trenger jo egentlig en I7, Men jeg tror i teroien at en Rask i5 vil stille seg mot en stock i7 når spillet bruker som 8 tråder/kjerner da ;)

Den går sikkert helt fint. Ikke lenge til 5930K kommer da med 8 kjerner og 16 tråder.. Sikle! :p

Lenke til kommentar

 

Nå har jeg et 780 Classy (tenker å pumpe ut 1200-1300mhz avhenging av hvordan det overklokker) i5 4670K (ca 4.2-4.5ghz som igjen avhenger ettersom den overklokker) Og 8gb RAM, Håper denne takler WD på ultra, Man trenger jo egentlig en I7, Men jeg tror i teroien at en Rask i5 vil stille seg mot en stock i7 når spillet bruker som 8 tråder/kjerner da ;)

Den går sikkert helt fint. Ikke lenge til 5930K kommer da med 8 kjerner og 16 tråder.. Sikle! :p

 

Helsike :p Haha, Du gleder deg vel :D

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

 

 

Nå har jeg et 780 Classy (tenker å pumpe ut 1200-1300mhz avhenging av hvordan det overklokker) i5 4670K (ca 4.2-4.5ghz som igjen avhenger ettersom den overklokker) Og 8gb RAM, Håper denne takler WD på ultra, Man trenger jo egentlig en I7, Men jeg tror i teroien at en Rask i5 vil stille seg mot en stock i7 når spillet bruker som 8 tråder/kjerner da ;)

Den går sikkert helt fint. Ikke lenge til 5930K kommer da med 8 kjerner og 16 tråder.. Sikle! :p

 

Helsike :p Haha, Du gleder deg vel :D

 

Oh yeah! Så lenge ytelsen blir gull så kjører jeg på. 5930k + 2*780ti sli = :love:

Endret av kalleklovn12
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...