Gå til innhold

Den store Watch Dogs tråden


Anbefalte innlegg

Mens jeg som først og fremst kun ønsker originalspillet uten alle mulig fargerike hatter men muligens med ekstra missions/story innhold får vel bare dukke ned i matrisen igjen

Skader vel ikke noe om du får med endel skrot når du får deluxe+season pass for 64 dollar (ca. 380kr) hos greenmangaming.com, som er billigere enn det Steam-svina skal ha for vanlig standardversjon!
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for lenken! Visste ikke at cockpit-view var tilgjengelig. Kjekt.

 

Jeg håper virkelig (og tror) dette spillet innfrir mine forventninger. Jeg klør etter en stor, åpen digital sandkasse å leke meg i mens jeg venter på at Rockstar skal få ut fingeren og lansere V til pc.

 

Blir spennende å følge med mot slutten av neste uke når anmeldelsene begynner å renne inn.

Lenke til kommentar

Takk for lenken! Visste ikke at cockpit-view var tilgjengelig. Kjekt.

 

Jeg håper virkelig (og tror) dette spillet innfrir mine forventninger. Jeg klør etter en stor, åpen digital sandkasse å leke meg i mens jeg venter på at Rockstar skal få ut fingeren og lansere V til pc.

 

Blir spennende å følge med mot slutten av neste uke når anmeldelsene begynner å renne inn.

 

Jeg håper virkelig at kjøringen blir bra. Kanskje noe ala Driver San Francisco. Det som ødela det spillet var historien og det soul switching tullet. Selve kjøringen var gøy.

Lenke til kommentar

Twerkfomiley på Twitch streamet over 20 min tidligere i dag før det ble stoppet. Noen tok opp videoen, men kun en 4 min video og flere gif er "tilgjengelig":

 

 

4 min video:

https://www.youtube.com/watch?v=C12zKpBoswY

Tråd på watchdogsforum.net: http://watchdogsforum.net/viewtopic.php?f=13&t=2481. En Ubisoft-ansatt i Montreal er faktisk med i tråden (UbiNik)

Tråd på Neograf: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=820084

Twerkfomiley:

 

Hey guys, it's me. Didn't think this will blow out that big. I streamed only to my friend because he was really interested in game, I have Limited Edition pre-ordered myself for PS4. Some random guy found stream with 1 viewer on twitch (if you know how twitch works - that's insane) and then posted link on reddit, so more people = got Twitch stuff attention and got banned. I don't intend to stream it anymore.

Funny thing I got unbanned maybe 40 mins later and now people build conspiracy theories about whole thing being Ubisoft "controlled leak". Just to put record straight - I don't work for Ubisoft.
To answer few question I saw in thread - yes, you push doors with your palm if you are not running and kick them in with your shoulder when you do.
Game is amazing, one of the games that actually justify next-gen consoles, especially it's weather and lightning systems.
Couldn't show you much more, especially online, but when you think about WD online, closest thing will be Dark/Demon Souls, understand this as you will + few other online modes that remind me of GTA5/GTA4.
Also don't worry about my safety, I was "behind 3 proxies" (lol). But no really, I used 2 different private VPN providers, on top of each other. Also ran game in offline mode on my PS4 debug unit. I am sure I will be safe, and the twitter guy was random upset dude.
Hopefully Ubisoft community manager is not too mad at me, I was planning to show some free roam to my buddy to convince him buy the game on PS4 instead of PC so we could play together, didn't expect much attention.
Also here is high quality Gif (33FPS) and screenshot. Game is locked 30FPS by the way, it's just effect of 2 heavy encrypted VPNs that destroyed my upload speed, I saw some people complaining about "low framerate". Game is as smooth as AC4 on PS4 if anyone played that.

Info fra videoen:

 

Counted, takes 30 seconds to recharge one battery bar.

Wanted level diminishes very slowly when you're not being pursued.
You loot disabled/killed npcs by walking over them, grabbing money, ammo and such.
You're able to pick up IEDs and likely also other crafted items you've placed.
Cops will not automatically come after you, your wanted level goes up when you fire/attack/shoot, but they will only start coming after you, after a civilian has called the cops (or if a random cop is nearby)
Using a Sound Lure isn't nearly as effective as a IED :p
Don't mention your password over the phone, someone could be listening...
New Minigame: Path Puzzle, move the King from pawn to pawn
NPCs can still yell out in pain, even if you've shot them in the head...
Money will not be scarce, saw Aiden hack a single npc and got over $9500.
Enabling Waypoint/Gps will both show a path on the map, as well as a line of arrows on the road.

 

gif/bilder:

 

 

f5562776329b688e870b82ce7828bbd9.gif

5E2qojw.png

ixqvI5NxXJZgC.gif

jRplmGApHVMZ6.jpg

2d82e342501f1bb4c83c4773f1d034c2.gif

7bb8b0abf2b708095531460a266cf2ee.gif

473e61bbf08e38944df4895b9fc3bf55.gif

70344aed5eb195a459e01700d0cb749e.gif

BreakableInsecureIrishdraughthorse.gif

DiscreteSociableHind.gif

 

 

Twitter-konto med bilder:https://twitter.com/frdarkrod

Uoffisielt kart:

92ekUKH.png

 

 

Lenke til kommentar

One huge caveat/punishment Ubisoft implemented is when you do turn off the Online Option, all your skills accumulated are reset to zero. You read that right. They all get reset to zero. All the online-specific skills reset to zero as punishment for not wanting to play online, something which is entirely disappointing. Either you keep getting invaded, or you get punished for wanting to play sometimes and not other times with the online mode.

 

 

Fy faen.

Lenke til kommentar

One huge caveat/punishment Ubisoft implemented is when you do turn off the Online Option, all your skills accumulated are reset to zero. You read that right. They all get reset to zero. All the online-specific skills reset to zero as punishment for not wanting to play online, something which is entirely disappointing. Either you keep getting invaded, or you get punished for wanting to play sometimes and not other times with the online mode.

 

 

Fy faen.

 

Jeg leste dette, og det er typisk Ubisoft. Det er omtrent det samme som at flåten blir utilgjengelig i Assassins Creed Black Flag om du ikke er tilkoblet til enhver tid.

 

Så om du ikke vil ha masse folk som kommer inn og plager deg når du spiller, da skal du jammen meg straffes for det.

Lenke til kommentar

Anmeldelse av et spill på 35-40 timer hvis man kun spiller story og litt måtteri 3 dager etter at spillet offisielt var ferdig? Skeptisk. Virker ikke så veldig troverdig den sida heller, og å sammenligne med GTA finner jeg ganske latterlig. Uansett bryr jeg meg lite om anmeldelser, 9/10 spill som får 9/10 eller 10/10 synes jeg er elendige mens jeg liker de som ender på 7-8. Ikke bryr jeg meg om multiplayer heller, da det aldri fungerer i noen spill og folk er kjipe. Blir nok 9 eller 10 for min del :)

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...