Gå til innhold

Den store Watch Dogs tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner ikke alle folkene som klager på dette spillet, slutt å se på trailerne og si at det er dårlig. Det er ikke sånn at de skrur ned grafikken jo lengre tid de bruker på spillet. Trailerne og gamplay er sikkert konsoll graffik, så dere vil sikkert få bedre enn det uansett. Uansett gleder jeg meg nå sykt til spillet. Tror dere 765m eller 770m klarer å kjøre dette på høy eller kansje ultra uten mye antialasing?

Endret av pca9
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke alle folkene som klager på dette spillet, slutt å se på trailerne og si at det er dårlig. Det er ikke sånn at de skrur ned grafikken jo lengre tid de bruker på spillet. Trailerne og gamplay er sikkert konsoll graffik, så dere vil sikkert få bedre enn det uansett. Uansett gleder jeg meg nå sykt til spillet. Tror dere 765m eller 770m klarer å kjøre dette på høy eller kansje ultra uten mye antialasing?

 

Burde gå greit, litt avhengig av hva du har av ram og prossesor: http://www.pcgamer.com/2013/10/08/watch-dogs-system-requirements-announced-specify-64-bit-os-and-minimum-6-gb-of-ram/

Lenke til kommentar

Synes det virker litt kjedelig og generisk etter hva jeg har sett av gameplay. Utvikler lover gull og grønner skoger med at det skal skje tilfeldige ting, at man kan hacke alt og så videre. Det har jeg hørt minst 7 ganger før.

Det eneste som være gøy for min del er hvis det viser seg at protagonisten i Watch Dogs er i familien til Desmond.

Endret av Psykake
Lenke til kommentar

 

 

Jeg skjønner ikke alle folkene som klager på dette spillet, slutt å se på trailerne og si at det er dårlig. Det er ikke sånn at de skrur ned grafikken jo lengre tid de bruker på spillet. Trailerne og gamplay er sikkert konsoll graffik, så dere vil sikkert få bedre enn det uansett. Uansett gleder jeg meg nå sykt til spillet. Tror dere 765m eller 770m klarer å kjøre dette på høy eller kansje ultra uten mye antialasing?

Burde gå greit, litt avhengig av hva du har av ram og prossesor: http://www.pcgamer.com/2013/10/08/watch-dogs-system-requirements-announced-specify-64-bit-os-and-minimum-6-gb-of-ram/

Intel i7 4700hq, 8gb ram, 870m (oc 770m) så tror no det skal gå bra.
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hentet seg inn igjen der. De måtte sikkert vise hvordan grafikken blir på forrige generasjon med den forrige traileren, så de ikke blir beskyldt for "bullshots".

 

Gleder meg litt igjen.

Forrige traileren er bekreftet for å være PS4 versjonen. Samme gjelder gameplay gif-en som har blitt spredt rundt på nettet. Ubisoft kan si så mye de vil om at spillet ikke er nedgradert grafisk, faktumet er at det er nedgradert veldig mye. Så lenge spillet har bra gameplay blir det nok kjøp da det ikke er noen sandkassespill som WD til PS4 eller XOne nå. Men er skuffet over grafikken og atmosfæren i byen.

Lenke til kommentar

Visste ikke at det var bekreftet Ps4-versjon. Merkelig.

Sitter uansett på gjerdet, som jeg har gjort en god stund, da jeg frykter at verden blir tom og ensformig når man ikke holder på med hovedhistorien.

 

Å forhindre et mord eller hacke webcams er sikkert gøy de første gangene, men jeg trenger mer tyngde for å holde meg interessert. Så vi får se.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...