Gå til innhold

Den store Watch Dogs tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nja, ville heller stilt spørsmålet om season pass er verdt pengene om man har Deluxe. Deluxe har eksklusivt materiale som ellers bare er å få på Playstation som man ikke får i season pass. Ellers har den noen av de samme tinga som season pass, men om man vil kan man jo kjøpe de greiene som er eksklusivt for season pass separat. Ettersom prisen for season pass på GMG bare er 16$ regner jeg med at det ikke er mulig å få alt billigere uansett, ettersom enkeltstående DLCs på Uplay eller Steam vil være betraktelig dyrere.

For meg ser det ut som det eneste du oppnår med å kjøpe deluxe i tillegg til season pass er å få "white hat pack". Dvs. du betaler da 10dollar for kun "white hat pack" dvs. en klesdrakt og et "batteri"
Lenke til kommentar

For meg ser det ut som det eneste du oppnår med å kjøpe deluxe i tillegg til season pass er å få "white hat pack". Dvs. du betaler da 10dollar for kun "white hat pack" dvs. en klesdrakt og et "batteri"

 

Det er missions også. Siterer fra Steam:

 

• 60 min of additional gameplay – 4 exclusive missions

• A unique DedSec White Hat Hacker suit unlocked upon completion of the missions.

• Hacking Boost (Add 1 Battery Slot)

• A deeper knowledge of DedSec, an important faction in the Watch_Dogs universe.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Det er missions også. Siterer fra Steam:

 

60 min of additional gameplay 4 exclusive missions

A unique DedSec White Hat Hacker suit unlocked upon completion of the missions.

Hacking Boost (Add 1 Battery Slot)

A deeper knowledge of DedSec, an important faction in the Watch_Dogs universe.

Så ikke først at "White Hat pack" inneholdt 4 extra missions. Det gjør det hvertfall litt bedre.

Edit: kjørte like greit deluxe+season jeg også da. 64dollar er jo absolutt en grei pris for dette.

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Det er bekreftet flere steder at oppløsningen og fps'en blir satt ned på konsoll, fra 1080P 60fps på PS4 som Sony skrøyt så mye av, til 900p 30fps, og X1 792p 30fps. Latterlig å kalle det next-gen.

Blir nok å avbestille PS4 versjonen og kjøre det på PC, forhåpentligvis blir det støtte for kontroll så man koble det på tven i stua.

 

watch_dogs_60fps.jpg

 

Now this:

http://www.eurogamer.net/articles/2014-05-13-confirmed-watch-dogs-ps4-900p-xbox-one-792p-both-30fps

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar

Slettes ikke overraskende det mtp. at spillet først og fremst har blitt utvikla for PC og konsollene har mindre kraft enn de fleste regna med på forhånd. Hadde de kommet med litt mer anstendig hardware, tilsvarende PS3 og X360 ved launch, ville det neppe vært et problem å kjøre 1080p. Slik det er nå tror jeg konsollene ville slitt hardt med PC-versjonen av Mafia 2 fra 2010, og da er det klart at 1080p i et spill som har mer gående og i utgangspunktet ser bedre ut blir tungt.

Lenke til kommentar

Watch Dogs skulle bli best på x1 pga cloud Azure fikk jeg med meg. Alle selskaper prøver å gjøre det lille ekstra for dem skal se bra ut, problemet oppstår når det motsatte blir bevist. Skaper uvisshet m.m.

 

Fikk spillet til 449,- på PS4, lar orderen stå om ikke mer tull kommer frem.

Endret av iL ImMorTaL
Lenke til kommentar

De fleste forsto vel at det der var feil når de så det?

Selvsagt var det mange som trodde at PS4 var 1080p 60fps. PS4 er tross alt bedre enn en god PC virker det som. Skjønner ikke helt forventningene til disse nye konsollene. En PS4 koster mindre enn det ene grafikkortet eg hsr i pcen hjemme. Konsollene blir alltid liggende langt bak en god gaming pc. Er man besatt av 1080p og 60 fps, alltid kjøp pc versjonen om den er tilgjengelig

Lenke til kommentar

Slitt med Mafia 2? Næh, ikke akkurat.

Vel, det krevde GTX 480 SLI for å kjøres på fullt i 1080p og 60 fps ved launch. Min maskin fra 2011 hadde 580 SLI (nå bytta ut med 670) og både var og er betraktelig raskere enn de nye konsollene. Selvsagt til en langt høyere pris også, men den begynner å bli gammel for å være en spillmaskin.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

 

Selvsagt var det mange som trodde at PS4 var 1080p 60fps.

 

Nei, det var noen, men ikke mange. De fleste har tippet 1080p/30fps utifra hva jeg har sett ihvertfall.

 

 

Vel, det krevde GTX 480 SLI for å kjøres på fullt i 1080p og 60 fps ved launch. Min maskin fra 2011 hadde 580 SLI (nå bytta ut med 670) og både var og er betraktelig raskere enn de nye konsollene.

 

 

Jeg har akkurat byttet ut mitt AMD Radeon HD 6790 og kjørte Mafia 2 i 1080p (usikker på AA-innstillinger og drit) og FPS varierte mellom 40-60, mener jeg da. Var ihvertfall ikke noe problem.

Lenke til kommentar

Jo mer jeg ser på den derre komiske matrisen av ett excel skjema med uendelige muligheter som igjen blir ekstremt begrenset av geografi og plattform, jo mer minner det hele om en parodi. Og skjønner enda ikke hvorfor ikke alt, utenom kanskje collectors edition ting, er downloadable? Du må stable opp med game disc`s liksom?

 

post-241330-0-03219000-1400093843_thumb.jpg

 

 

Virker ikke som så lenge siden vi klaget på at allerede ferdiglagde deler av ett spill ble solgt i bruddstykker som DLC`er ved release, tydelig at markedsavdelingen i Ubisoft har lagt dette greit bak seg ihvertfall hehe

Lenke til kommentar

Det spillet her er blitt en parodi på på stort sett alt jeg missliker med hvordan nye spill lages.

 

Først en nydelig gameplay video, så en ny gameplayvideo med lang, langt dårligere grafikk.

Og det er ikke mulig å få kjøpt en versjon hvor alt er innkludert, neida, her er det spredd utover nesten over alt. Også det forbanna DLC herket da, aller helst før spillet i det hele tatt er kommet ut.

 

Nei, piss meg i øret, enkelte ting var faktisk bedre før ...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det spillet her er blitt en parodi på på stort sett alt jeg missliker med hvordan nye spill lages.

 

Først en nydelig gameplay video, så en ny gameplayvideo med lang, langt dårligere grafikk.

Og det er ikke mulig å få kjøpt en versjon hvor alt er innkludert, neida, her er det spredd utover nesten over alt. Også det forbanna DLC herket da, aller helst før spillet i det hele tatt er kommet ut.

 

Nei, piss meg i øret, enkelte ting var faktisk bedre før ...

 

Enig med deg der men samtidig så ser Watch Dogs helt fantastisk ut. Det virker som det låner skytemekanikkene til GTA V med ganske snasen nærkampteknikker også. Multiplayeren virker litt som Dark Souls med at man kan invadere hverandre men her får man ingen varsel overhodet noe som vil gjøre singleplayeren 100x mer spennende enn et vanlige singleplayer. Du vil hele tiden være på utkikk etter folk.

 

Det virker også like åpent med masse aktiviteter som GTA V så jeg gleder meg noe vanvittig. Men DLC tullet liker jeg ikke selvsagt, spillet i seg selv har jeg tro på.

Lenke til kommentar

Det spillet her er blitt en parodi på på stort sett alt jeg missliker med hvordan nye spill lages.

 

Først en nydelig gameplay video, så en ny gameplayvideo med lang, langt dårligere grafikk.

Og det er ikke mulig å få kjøpt en versjon hvor alt er innkludert, neida, her er det spredd utover nesten over alt. Også det forbanna DLC herket da, aller helst før spillet i det hele tatt er kommet ut.

 

Nei, piss meg i øret, enkelte ting var faktisk bedre før ...

 

Den første var fra PC-versjonen, og konsollene var enda ikke annonsert. De neste har vært fra PS4 da Sony og Ubisoft har gjort en deal. I no see problem?

 

Det er lett å kjøpe en versjon som gjør at du får alt, men vanskelig å komme til den konklusjonen. Deluxe Edition + season pass er svaret. Det har gitt tilgang til alt i alle spill jeg har vært borti i det siste, og vil også gjøre det i Watch Dogs.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Det er lett å kjøpe en versjon som gjør at du får alt, men vanskelig å komme til den konklusjonen. Deluxe Edition + season pass er svaret. Det har gitt tilgang til alt i alle spill jeg har vært borti i det siste, og vil også gjøre det i Watch Dogs.

 

 

Jeg synes det er en idiotisk måte å gjøre det på og er bare en av grunnene til at jeg ikke kommer til å bruke penger på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...