Gå til innhold

Tomb Raider - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ferdig med spillet nå. Likte det veldig godt, og jeg er tross alt en sucker for eventyr av denne typen. Håper neste kapittel fokuserer mer på Lara og ikke så mye på forferdelig stereotypiske bikarakterer. Morsomt gameplay, fin grafikk, men alt for lett. Spilte igjennom på hard etter tips av en kamerat, og det er jeg glad for. Pleier å spille spill på normal vanskelighetsgrad, og synes det er greit, men denne gangen spilte jeg på hard og syntes det var alt for lett.

 

8/10

Lenke til kommentar

Fikk spillet igår, men hadde ikkje tenkte å spille det med det første, men starta det opp, og blei heilt hekta med ein gang, tok ein GungHo og satt heile natta. Likte spillet godt, er selvsagt noken feil med det, men ikkje noe eg bryr meg om. Kanskje det at eg ikkje har spillt noen av dei andre spillene gjer at eg får eit litt annet syn på spillet men eg likte det hvetfall godt, gir det 8.5 - 9 / 10 :)

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Nå ruller end credits..

 

Må si dette spillet var helt knall etter min mening! Ikke langt unna å gi det 10/10!

 

Fikk 100 % på absolutt alt, men før jeg dro helt mot slutten, måtte jeg tilbake for å ta noen dyr og npcs for å få nok salvage (400) for å fikse den siste shotgun-upgraden!

 

Om det ikke var Tomb Raider i sin sanne form, glemte i hvert fall jeg det helt!

 

Gleder meg til mer!!

Lenke til kommentar

Tastatur og mus er selvsagt mer presist, men er jævla shitty til QTE. Gamepad er ikke så presist, men funker fett til QTE. Men med tanke på at spillet er et av de enkleste jeg har spilt så kan det faktisk gjøre spillet bedre/vanskeligere med en gamepad, siden det ikke blir så lett å plaffe ned fiendene.

Lenke til kommentar

Fullførte det i natt, må si meg veldig fornøyd med dette spillet altså :)

 

Fullførte også spillet i går og er enig. For mye QTE, for mange bugs, dårlig AI og for lite sniking etter min mening, men jeg storkoste meg likevel. Likte områdene mellom de store historiedrevne områdene best, hvor du faktisk står litt fritt til å velge hva du vil gjøre + at du har mulighet til å operere mer i det skjulte. Stemmeskuespillet til Lara og animasjonene er også glimrende.

Lenke til kommentar

Tastatur og mus er selvsagt mer presist, men er jævla shitty til QTE. Gamepad er ikke så presist, men funker fett til QTE. Men med tanke på at spillet er et av de enkleste jeg har spilt så kan det faktisk gjøre spillet bedre/vanskeligere med en gamepad, siden det ikke blir så lett å plaffe ned fiendene.

 

Prøv spillet på hard mode uten å bruke skills eller survival instinct. Det må vell være litt utfordrende?

Lenke til kommentar

Viss det er noen som er interessert, så har jeg en Steam kode til overs for Tomb Raider, dermed tar vi det videre på PM om et mulig kjøp :)

 

Kan bytte det mot Far Cry 3 hvis det går. Får visst med en "AMD's 2 Games for Free (Voucher) Crysis 3 and BioShock: Infinite" med et skjermkort jeg har bestilt. Har ikke peiling på om det er til Steam eller hva.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...