Gå til innhold

Tomb Raider - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

sitat

 

Rekner med at det er meg du sikter til at det er meg du sikter til. Men som eg tidlegere har skrive, så såg det meir ut som ein konstantering av fakta enn ein meining. For er det ein ting som EG ikkje tolerer særlig godt er det nåt folk ikkje klarer å sjå lengre enn til sin eigen nase før dei konstanterer med at ein ting er sånn og sånn, når det er eit tema det åpenbart er splittede meininger om.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Rekner med at det er meg du sikter til at det er meg du sikter til. Men som eg tidlegere har skrive, så såg det meir ut som ein konstantering av fakta enn ein meining. For er det ein ting som EG ikkje tolerer særlig godt er det nåt folk ikkje klarer å sjå lengre enn til sin eigen nase før dei konstanterer med at ein ting er sånn og sånn, når det er eit tema det åpenbart er splittede meininger om.

 

Jeg spilte igjennom spillet. Konstanterte at det var et spill laget av søppel. Om du velger å tolke dette som fakta får stå på din kappe!

Lenke til kommentar

 

Jeg spilte igjennom spillet. Konstanterte at det var et spill laget av søppel. Om du velger å tolke dette som fakta får stå på din kappe!

Beveger oss off topic nå. Men poenget mitt var at du kan ikkje konstantere som fakta, om det ikkje er basert på noko anna logisk grunnlag enn eigne personlige synspunkt og meiningar.

Lenke til kommentar

Huff og huff!

 

Dette spillet er jo bare helt forferdelig dårlig.

 

Nå har jeg kommet til 59%

Jeg MÅ fullføre da jeg har kommet for langt til å la være.

Og jeg liker storyen selv om den er en blåkopi av "Lost" TV-serien.

Men er gameplayet som er elendig. Og da mener jeg Elendig med stor forbokstav, fet, understrekt og kursiv skrift :p :p

 

Blir nok aldri kjøpe noe som helst av Square igjen :(

Den som sammenligner dette spillet med The Last of Us bør sove med ett øye åpent i natt ;) hehe

Endret av IceBlitz
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

PC utgaven har ambien occlousion og skarpere textures. Men den har ikke en levende verden slik som konsoll utgaven. Det kunne dem selvfølgelig ha klart, men så langt så virker det som konsoll utgaven er overlegen. Selv uten tesselation og skarpere textures.

 

Skal bli spennende å se hva Digital Faundry viser når dem uten tvil skal plukke ifra hverandre spillet.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Kjøpte PS4-versjonen i dag, og så langt elsker jeg den, til tross for at jeg fullførte spillet på PC. PS4-versjonen virker mye mer levende, og grafikken er mildt sagt vanvittig bra. Likevel kjører den i 60fps, for de som bryr seg om sånt. Kontrollene er spot-on, og man kan faktisk bruke stemmekommandoer på PS4-versjonen om man har kamera. Legg til all DLCen og en litt lavere pris enn vanlig (betale kr 430,- på Elkjøp), og man har en klassiker alle som ikke kjøpe det første gang bør vurdere.

 

Tok for øvrig noen screenshots. Grafikken er så absolutt godkjent. Glem heller ikke at å se et skjermbilde er en ting, men det er noe helt annet å faktisk se det i bevegelse, spesielt når man spiller selv.

 

post-239837-0-30617900-1391209200_thumb.jpg

Bakgrunnen er ikke i fokus, så glem den biten. Se heller på Lara selv. Sa noen dårlig tekstur?

 

post-239837-0-52528600-1391209207_thumb.jpg

Rimelig nydelig grafikk. I 60 fps, og alt det der. Hele veien.

 

post-239837-0-86460500-1391209388_thumb.jpg

Legg spesielt merke til hvordan flammen får huden til Lara til å lyse, akkurat som det skal. Tenk så hvordan det ser ut i bevegelse, og at dette ikke er en cutscene. Absolutt godkjent, må jeg si.

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 10 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...