Gå til innhold

Tomb Raider - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg står fast i en forbanna quick time event. Klarer rett og slett ikke å presse venstre/høyre fort nok. Har prøvd 10-15 ganger nå. Lurer på om jeg gjør noe feil, da det virker helt umenneskeig å trykke fortere enn det jeg gjør.

 

Les spoiler om du har kommet rundt 1 time inn i spillet.

 

Dette er "voldtekt-scenen". Russern skyter meg i hodet hver eneste gang. Noen tips? Er det virkelig sånn at jeg trykker venstre/høyre for sakte? Kan umulig skjønne at jeg er så treg

 

 

Edit: fant løsningen. Når det blinker rødt på skjermen, må jeg trykke enten E, F eller venstre-museknapp. Litt vanskelig å si, da jeg bare spamma alle sammen. Litt rart at ikke spillet forteller meg hva jeg må trykke.

 

Forøvrig hater jeg QTE som pesten. Nok en fordumming av spill. Men ellers virker spillet helt OK.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Det er ikke akkurat første gang vi har QTE i Tomb Raider. ;)

 

Anyway, har det på PC, men spillet kræsjer hele tiden. Får bare sett noen sekunder av introen. Noen som har et tips hva jeg kan gjøre? :(

 

Regner med drivere er up-to date? Evt. prøve å re-instellere dem først? Kanskje også avinstallere spillet og prøve på ny også her? Du har kanskje allerede prøvd dette :)

 

QTE i dette spillet er langt i fra så pågående som jeg først hadde trodd, og det som er her er helt greit egentlig .

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Spillet er vel greit. Det var litt kjedelig og manglet kreativitet. Rundet spillet på 7 timer. Kunne vært noe bedre og det virket som om de var redde for å prøve nye ideer. Tomb Raider mangler masse kreativitet, men et greit spill om du kjeder deg og ikke har noe å drive på med.

Lenke til kommentar

Regner med drivere er up-to date? Evt. prøve å re-instellere dem først? Kanskje også avinstallere spillet og prøve på ny også her? Du har kanskje allerede prøvd dette :)

 

QTE i dette spillet er langt i fra så pågående som jeg først hadde trodd, og det som er her er helt greit egentlig .

Har nok gjort alt det der, ja. Får vel bare vente på en patch eller noe. Kjipt.
Lenke til kommentar

nope, jeg bruker ikke live ;) vi har kun mobilt usb bredbånd her hjemme (Network Norway) og jeg spiller kun offline, så go ahead motherfuckers, det var synd detm uansett meget drittsekkoppførsel

 

Quota deg før du endret den, nå kan alle se hvor slemt du pratet til meg.

 

http://www.dropcards...?pin=J76569Z96T

 

Funker sikkert flere ganger.

 

Om ikke; http://www62.zippysh...37386/file.html

Endret av kattepiss
Lenke til kommentar

Må også si at Combat systemet er for enkelt og lett. AI er dum selv om man spiller på hard. På slutten av spillet var det altfor for mye klatring for å nå toppen noe som gjorde det veldig kjedelig. Spillet er for lett og casual og er litt turnoff for de som er ute utfordringer. Puslespillene eller mind games i spillet var også altfor lett.

Endret av Anvilycus
Lenke til kommentar

Quota deg før du endret den, nå kan alle se hvor slemt du pratet til meg.

 

det "slemmepratet" ba du om, og du har gjort deg fortjent til det. selv om det bare var noen gratis melodier betyr det ikke at stjeling er ok. men ok, jeg skriver "slemt" og du er en tyv fair and square :D epic

Lenke til kommentar

Ja, det er veldig lett. Spiller på hard, og møter ingen motstand. Hva er vitsen med å ha normal og easy? Men, slik er dessverre de aller fleste spill i dag.

 

Spilt i noen timer nå, og spillet er faktisk mer underholdende enn jeg hadde regnet med. Er ganske gøy å gå rundt å samle alt av items. Pent er det også.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Ja, det er veldig lett. Spiller på hard, og møter ingen motstand. Hva er vitsen med å ha normal og easy? Men, slik er dessverre de aller fleste spill i dag.

 

Spilt i noen timer nå, og spillet er faktisk mer underholdende enn jeg hadde regnet med. Er ganske gøy å gå rundt å samle alt av items. Pent er det også.

 

når kjøpte du det i dag? ser ut som du har begynt å spille med EN gang du kom hjem hahaha :)

Hvordan er spillet når det kommer til musikalsk action/stemning og Lara-dramatikken?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...