Gå til innhold

Tomb Raider - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du som la ut bilde av koden din, mate.

 

det gir deg ikke retten, men jeg bare laster det ned fra Myzuka.ru

begynt å høre på musikken du da? Trommene fra The Descent melodien er deilige.

Stakkars deg, her håper du på at jeg har dummet meg ut når jeg egentlig ikke hadde planlagt å bruke den koden men heller gå til siden nevnt over

Endret av Epic Score
Lenke til kommentar

25-30fps med alt på max, bah. Riktignok 50-80 når DoF, AA, post-process, og det tas av.

Spilte bare til rett etter at soveposen tok fyr, må prøve mer idag.

 

Hvilket oppsett har du ?

Jeg har I7-2600 og to GTX 560 TI i SLI og får 10 FPS med Normal.

Spiller crysis 3 og annet med høye innstillinger, men Tomb Raider er uspillbart hos meg.

 

NM, restart av PC etc så ble det 45 FPS på "Ultra"

Endret av firberblad
Lenke til kommentar

Noe som irriterer meg tough er når noen som liker interaktive filmer som Heavy Rain, begynner å klage over at Tomb Raider har så mange action qte i seg. Det vil jeg ikke tillate meg selv å forstå meg på :hmm: uansett om jeg fikk et overbevisende svar jeg følte jeg var enig i

 

med mindreee......de ikke fikk med seg at spillet ville bli veldig cinematic

Endret av Epic Score
Lenke til kommentar

Hm... tok en Validate på Tomb Raider, og Steam fant en fil den ikke klarte å validere. "File wil now be aquired." Vi får se. :)

Heh, dette funket helt fint. Verdt å prøve om noen sliter med å få PC-versjonen til å starte. :)

 

Edit: Sliter med en QTE allerede. Hva er det egentlig jeg gjør feil? Først griper fyren tak i Lara, og vi må trykke høyre og venstre ganske kjapt. Den er grei. Men deretter kommer de to sirklene, der den største blir mindre og mindre. Uansett hva jeg trykker her og når jeg trykker blir Lara knust. Har prøvd minst ti ganger allerede uten å komme noe vei. Tips?

Endret av Lykketrolling
Lenke til kommentar

Ser egentlig for meg at dette kunne fint vært shippet foruten online delen. Hvorfor skal alltid utvklerene på liv og død hive dette med? Bare for å ha noe å skryte av utenpå boksen? Har ikke testet dette her selv, men jeg har store vansker for å tro at eg noensinne vil legge noe vekt på online biten her.

Lenke til kommentar

Hvilket oppsett har du ?

Jeg har I7-2600 og to GTX 560 TI i SLI og får 10 FPS med Normal.

Spiller crysis 3 og annet med høye innstillinger, men Tomb Raider er uspillbart hos meg.

 

NM, restart av PC etc så ble det 45 FPS på "Ultra"

 

2600K @ 4,6GHz, 7970 3GB, 16GB DDR3

Lenke til kommentar

Ser egentlig for meg at dette kunne fint vært shippet foruten online delen. Hvorfor skal alltid utvklerene på liv og død hive dette med? Bare for å ha noe å skryte av utenpå boksen? Har ikke testet dette her selv, men jeg har store vansker for å tro at eg noensinne vil legge noe vekt på online biten her.

 

fordi folk bitcher og klager som regel etter en MP del, nå får de konsekvensene av valgene sine slengt i trynet sitt, ingen angrerett

Lenke til kommentar

Hva har Steam med det å gjøre? Kom uansett videre. Var bare å trykke F i stedet for venste musknapp. Hjelper jo å trykke rett tast. :p Har nå drept noen ulver, og så langt lover det svært bra. Vakkert er det også, og får helt klart en Tomb Raider-følelse av dette. :)

 

Det å sjekke og reparere installasjoner, altså. Det og autopatching er kjekt, selv om det selvsagt ikke bare er Steam som tilbyr det.

Lenke til kommentar

Forøvrig så syns jeg spillet er meget underholdende og jeg storkoser meg.

Har ikke spilt de 3 første spillene i serien, men kom først inn ved Legends så jeg har ikke noe langvarig forhold til Tomb Raider.

 

Men så langt er dette bare kos, og jeg personlig vil belønne det med en sterk åtter på skalaen. Rett og slitt fordi jeg ikke klarer å legge det fra meg.

 

 

post-13661-0-65529200-1362523413_thumb.jpg

 

post-13661-0-13838300-1362523632_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan jeg

SPOILER!!!!

 

SPOILER!

 

 

 

 

 

SPOILER!

 

 

 

 

.....kommer meg inn til Alex på båten. I Gone Missing kapittelet? Flytter på den tingen i taket hele tiden, men kommer ingen vei! Forøvrig kjempegøy spill! (Vet forresten ikke hvordan jeg lager spoiler knapp! Beklager.)

Endret av bonjovi
Lenke til kommentar

Endelig kommet i gang med spillet og har spilt en liten time. Mye QTE da. Har egentlig ingenting i mot det, men det føles bare feil på PC. Ellers liker jeg spillet godt. Fikk litt vondt når jeg drepte den første hjorten.

 

@bonjovi: Når du skriver et innlegg ser du noen ikoner over. Trykk på det som ligner på en grønn/blå F, nummer tre fra venstre og ved siden av der det står "skrifttype". Så klikker du bare på Spoiler og skriver det du vil.

Endret av Crazy Joe Davola
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...