Gå til innhold

Ferguson og FA


Jefe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

After the match, Ferguson said: ‘Rafael was fouled in the build-up to their goal. It was a clear foul but we didn’t get it. There was no way we were going to get a decision from the linesman.

‘It was a clear penalty earlier. He has put his leg right in there. The linesman is facing it. He had a very poor game.

Lenke til kommentar

Det der var nå ikke så ille. Jeg husker ikke om Rafael skulle hatt frispark, men straffen har han jo rett i at kunne blitt gitt. (Then again, jeg synes det er greit at de ikke fikk den :p)

 

Edit: Og Snurreleifs innlegg forandret hele min mening til å mene at han burde fått mer straff.

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar

Hva mener du hadde vært passende straff?

 

For å være ærlig: Ingenting. Det er bare, igjen, en fillesak som FA lager en stor sak ut av. Greit at han blir straffet for det når FA først holder på med å straffe folk som benytter seg av ytringsfriheten.

 

Om han får en kamp på tribunen eller bot er egentlig et fett, dog skjønner jeg at FA valgte bot. Det virker som det står dårlig til i kassa til årets julebord mtp. alle idiotiske bøter som har kommet i år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...