Gå til innhold

Ferguson og FA


Jefe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Ser ikke helt problemet. Det å misse en prøve burde ha høyest straff, ellers hadde bare alle som hadde noe å skjule gitt faen i testen å tatt en mye mildere straff.

 

Unnskyld, men er du heilt på jordet? Det er ikkje nødvendigvis sånn at du slepper unna testane berre fordi ein er utilgjengelig når testen skal verte tatt. Om det då skulle oppstå mistankar om foul play, så er det klart at ein test ville blitt gjennomført for å bekrefte/avkrefte mistanken.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ser ikke helt problemet. Det å misse en prøve burde ha høyest straff, ellers hadde bare alle som hadde noe å skjule gitt faen i testen å tatt en mye mildere straff.

Så du ser det som et større problem å gi faen å teste seg? Er du så trangsynt, at du tror at de slipper unna testing om de dropper å møte?

 

Å dope seg = mindre problem enn å skulke dopingtesten noken timar?

 

Du har et merkelig syn på doping.

Lenke til kommentar

Ser ikke helt problemet. Det å misse en prøve burde ha høyest straff, ellers hadde bare alle som hadde noe å skjule gitt faen i testen å tatt en mye mildere straff.

Så du ser det som et større problem å gi faen å teste seg? Er du så trangsynt, at du tror at de slipper unna testing om de dropper å møte?

Å dope seg = mindre problem enn å skulke dopingtesten noken timar?

 

Du har et merkelig syn på doping.

Nei, og hvor har jeg skrevet det? Men det er ganske naturlig å tro at en person som skipper prøven gjør det fordi han har noe å skjule. Jeg snakker ikke om situasjonen med Rio her nå, selv om jeg vet at dere alle tenker på den. Bare generelt sett. Skipping av en dopingprøve burde føre til høyest mulig straff. Finnes mange metoder man kan bli kvitt forskjellige stoffer med på under en time eller to. Rio saken er noe helt annet.

Lenke til kommentar

Ser ikke helt problemet. Det å misse en prøve burde ha høyest straff, ellers hadde bare alle som hadde noe å skjule gitt faen i testen å tatt en mye mildere straff.

Det burde være høyere straff for å misse en test, enn for faktisk å dope seg?!? Det tror jeg faktisk ikke du mener når du får tenkt deg om.

 

For å ta en sammenlikning (satt på spissen, men poenget er det samme); mener du det bør være strengere straff å ikke møte i retten etter å ha drept noen, enn drapet i seg selv?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Utsagnene taler ganske så likt.

Ser ikke helt problemet. Det å misse en prøve burde ha høyest straff, ellers hadde bare alle som hadde noe å skjule gitt faen i testen å tatt en mye mildere straff.

Å dope seg = mindre problem enn å skulke dopingtesten noken timar?

 

Tror du virkelig at noen slipper unna en dopingtest om dei skal ta ein?

 

EDIT:

Finnes mange metoder man kan bli kvitt forskjellige stoffer med på under en time eller to.

Denne påstanden må du bevise. Dette er noko som eg, og sikkert 1000vis av andre, kunne tenke seg å visst svaret på.

Endret av ThOms-N
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...