Gå til innhold

Ferguson og FA


Jefe

Anbefalte innlegg

Jada, eg leste at du skreiv det. Syntest bare det til tider er fantastisk ka folk kan klare å skrive på denne twittern.

 

Hvis man kan se på ansiktsuttrykket at det var så gærnt så synest eg det er rart at dommeren ikke gjør noe med det. Eg leste ansiktsuttrykket til linjemannen som "shit.... Eg er veldig veldig i tvil nå...."

 

Så det er nok øyet som ser også.

 

Og du har aldri sett en mer aggressiv? Synst de holder på slik hele tiden eg. Og så fordømt ofte blir de ikke straffet. Og spillerne er nå mye verre gjennom hele kampen. Og det gjelder ALLE lag. Både spillere og managere.

 

*sukk....*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Erhm… Alle holder på sånn, det er bare SAF det fokuseres på. Martinez kalte dommeren blind fordi Maloney ikke fikk straffe i går, Mancini mente dommeren hadde spist for mye julemat fordi han ikke ga Zabaleta frispark før scoringen. Og så har vi gode gamle 'Arry som hadde en skikkelig rant mot dommeren i sin kamp. Hvorfor er det ingen som snakker om disse managerene?

 

Ikke alle følger etter linjedommeren med sitat; "aggressivt kroppsspråk", gestikulerer og er sprutrød i ansiktet nei.

Jeg bryr meg ikke om det er Fergie, Wenger, AVB eller nissen, slikt er bare lavmål og det burde straffes fordi det er på grensen til trakassering.

 

Wenger ble straffet for munnhuggeri og sparking av en flaske, Pardew for å dytte en linjedommer i siden, og jeg er overbevist om at andre har blitt straffet for langt mindre enn det Fergie gjorde.

 

Vi reagerer ikke "kun fordi vi skal ta Fergie", men fordi vi mener det er forskjelligsbehandling.

 

Jeg reagerer ikke når Fergie kommer med sleivspark mot dommeren (muntlig sådan), det gjør strengt talt "alle", men jeg personlig reagerer når han bedriver med noe som kan karakteriseres som trakassering og slipper unna med det.

 

Han kunne ihvertfall fått en offentlig klaps på hånden om ikke annet, akkurat nå gjør ikke FA annet enn å vise at alle kan gjøre det samme og slippe unna med det, og det er helt feil signaler uansett hvem det gjelder.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kor mange gangar har Fergie blitt straffa av FA? Det er ikkje få, så eg tvilar sterkt på at dei er spesielt redde for å gjere det. Når han får straff for å skryte av dommarane, medan andre kan klage omtrent så mykje som dei vil,så kan eg ikkje sjå at han får noko særlege fordelar i så henseende. Om Dean hadde oppfatta noko som krenkande nok til at det burde rapporterast så er eg ganske sikker på at han ville gjort det. Opplever ikkje akkurat han som den mest forsiktige av dommarane.

Lenke til kommentar

Hvordan er det FA sin feil? Det er dommeren Mike Dean som ikke tok opp dette i kamprapporten sin. Hadde ikke klagd om Fergie hadde fått en smekk på pungen, var nok neppe gøy å være den linjedommeren i pausen i går.

 

Ingenting som tilsier at det MÅ være i en dommerrapport for at han skal kunne få en reprimade, er jo tross alt slik man straffer spillere i situasjoner som dommeren ikke så.

Har vel TVer og aviser i kontorene til FA også, ja kanskje til og med en mobil eller to.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er litt lettare å sjå utifrå tv-bileta om ei takling burde vore straffa enn om SAF sa noko som dommarane burde reagert på. Med tanke på at det er fire dommarar, samt observatørar og så vidare, så vil eg tru at nokon av dei ville reagert om dei følte seg krenka.

 

Når SAF har vore i ein oppheita diskusjon med dommarkvartetten uten at nokon av dei har funne grunn til å klage han inn til FA, då virkar det forholdsvis fjernt at enkelte her inne skal vere dommar, jury og bøddel. Det er tross alt sofaslitarane som har best peiling på det som skjer på stadion.

Endret av archanios
Lenke til kommentar

Det er litt lettare å sjå utifrå tv-bileta om ei takling burde vore straffa enn om SAF sa noko som dommarane burde reagert på. Med tanke på at det er fire dommarar, samt observatørar og så vidare, så vil eg tru at nokon av dei ville reagert om dei følte seg krenka.

 

Når SAF har vore i ein oppheita diskusjon med dommarkvartetten uten at nokon av dei har funne grunn til å klage han inn til FA, då virkar det forholdsvis fjernt at enkelte her inne skal vere dommar, jury og bøddel. Det er tross alt sofaslitarane som har best peiling på det som skjer på stadion.

 

Hvorfor det? Så når Jose Mourinho løper av gårde for å få tak i dommeren så er det fordi han vil han en høflig diskusjon?

Lenke til kommentar

Hvorfor hva?

 

Eg skriver jo at SAF har vore i ein oppheita diskusjon med dommarane. Såpass veit vi. Innhaldet veit vi veldig lite om, og då spesielt detaljane. Det gjer sannsynligvis dommarane som var involverte, men om dei ikkje reagerte meir enn dei gjorde så blir det søkt at Abu-megher og abu-.megder veit akkurat kva som skjedde og skal bedømme kva sanksjonar som må til.

Lenke til kommentar

Det er en uting om trenere og spillere skal flokke seg runde dommerstabben ved enhver situasjon. Jeg vet enkelte lag er verre enn andre på det punkter. Noen opptrer som sauflokk. Jeg trodde mange ønsket at kapteinen var den som skulle ha kontakt med dommerne under kamp? Så man skulle slippe episoder hvor SAF løper bort til linjedommer osv. Er en uting om dette skal forekomme uke etter uke. Selv om innholdet i diskusjonen er saklig. Trenerne burde kun forholde seg til 4. dommer da.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

"This version of events will undoubtedly raise the eyebrows of those who have seen the TV images and photographs of the encounter, but the referee has suggested the pictures of their discussion make it look much worse than it actually was.

Dean has said it was merely a difference of opinion expressed between official and manager."

 

Heihei, hurra!

Lenke til kommentar

http://www.dagbladet...eague/24997727/

 

Begge røde kortene i West Ham - Everton blir strøket gitt. Like greit kanskje?

 

Definitivt.

 

Dean has said it was merely a difference of opinion expressed between official and manager."

 

Fint å se at den gode akademiske diskusjonen, hvor man enes om å være uenig, ikke er død. Men seriøst, om dommerne hadde følt han hadde gått over streken, så hadde de vel rapportert det. Det er jo jobben deres?

Lenke til kommentar

"This version of events will undoubtedly raise the eyebrows of those who have seen the TV images and photographs of the encounter, but the referee has suggested the pictures of their discussion make it look much worse than it actually was.

Dean has said it was merely a difference of opinion expressed between official and manager."

 

Heihei, hurra!

 

Hmmmm.... Hvor er det det brenner???

Lenke til kommentar

Det er litt lettare å sjå utifrå tv-bileta om ei takling burde vore straffa enn om SAF sa noko som dommarane burde reagert på. Med tanke på at det er fire dommarar, samt observatørar og så vidare, så vil eg tru at nokon av dei ville reagert om dei følte seg krenka.

 

Når SAF har vore i ein oppheita diskusjon med dommarkvartetten uten at nokon av dei har funne grunn til å klage han inn til FA, då virkar det forholdsvis fjernt at enkelte her inne skal vere dommar, jury og bøddel. Det er tross alt sofaslitarane som har best peiling på det som skjer på stadion.

 

Mange gode poeng her, jeg skal gi deg det.

Lenke til kommentar

Ferguson mener Tottenham har manipulert regelverket.

 

Fristende å skrive en lang "zzzzzzzzzzzzzzzzz", men så kom jeg på at det ikke er lenge til vi skal spille mot denne idioten, litt skuffet over meg selv som lot blodet bruse i et par sekunder. NEi han har virkelig tapt seg, det er så forutsigbart at det ikke er gøy lengre en gang.

 

En gang i tiden sto Ferguson for underholdning både på og utnfor banen, nå er det lite av begge deler, er det ikke på tide at han overlater laget til litt mer friske krefter som gjør det morsomt å være United-fan igjen? For det må jo være tidenes kjedeligste lag å holde med?

Endret av Solaar
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...