Gå til innhold

Ferguson og FA


Jefe

Anbefalte innlegg

Finnes mange metoder man kan bli kvitt forskjellige stoffer med på under en time eller to. Rio saken er noe helt annet.

 

Jaha? Sikker på det? Jeg er rimelig sikker på at det kan finnes spor av doping i urinen flere dager etter siste innsprøytning (eller hvordan de gjør det). Kan du komme med eksempler på disse metodene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ikke helt problemet. Det å misse en prøve burde ha høyest straff, ellers hadde bare alle som hadde noe å skjule gitt faen i testen å tatt en mye mildere straff.

Herrejesus i himmelen. At Rio er en rotete person er ikke noe nytt. Han kom en halvtime forsent til dopingtesten, han droppet ikke prøven. Idiot.

 

Hvis det finnes metoder for å bli kvitt stoffer på en time eller to, hvorfor starter ikke bare Rio med dette en halvtime før?

 

Herregud.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ser ikke helt problemet. Det å misse en prøve burde ha høyest straff, ellers hadde bare alle som hadde noe å skjule gitt faen i testen å tatt en mye mildere straff.

Herrejesus i himmelen. At Rio er en rotete person er ikke noe nytt. Han kom en halvtime forsent til dopingtesten, han droppet ikke prøven. Idiot.

 

Hvis det finnes metoder for å bli kvitt stoffer på en time eller to, hvorfor starter ikke bare Rio med dette en halvtime før?

 

Herregud.

Idiot. Vis du faktisk leser det andre skriver for engangs skyld kan du fint se at jeg ikke tenker på Rio saken her, jeg tenker generelt sett. Rio saken blir noe helt annet igjen.

 

Når det gjelder hvordan man kan jukse seg unna en doptest er jeg ikke 100% sikker på alle metodene og hvordan man feks kommer seg unna en som tester for feks bloddoping(selv om jeg er sikker på at det finnes en, med tanke på hvordan man tar syklister som doper seg, nemmelig igjennom et raid når mistanken er sterk nok slik at personene ikke får tid til å "rense" seg)

Men ved mange reakreasjonelle stoffer som feks hasj så er det ekstremt lett. En av de mest vidspredde produktene er å overhydrere seg selv drastisk slikt at pisset ditt inneholder enormt mye vann, om man atpåtil ikke lar første dråpen som kommer ut treffe begeret men heller lar det renne i 2 sekund før så blir man kvitt de fleste spor av stoffet. En annen er vitamin overload, da man tar enormt mye av C-vitamin før prøven(dette krever dog tid da levra di må proseserre C-vitaminen), noe som fører til at man hovedsaklig pisser ut rester av C-vitaminen. Kombinerer du dette med overhydrering skal du være rimmelig safe. Har sjølv opplevd at en kompiss gjorde dette før han reiste inn til legesjekk for militæret fire dager etter han hadde en joint og ingenting ble funnet.

Lenke til kommentar

Big Tone: tror du skal få slite veldig mye med å overbevise noen om at du ikke snakker om Rio.

 

Driter jeg egentlig i, spesielt når det kommer ifra deg. Tror de fleste her inne har vett nok til å forstå at det ikke er Rio saken jeg tenker på.

Sakser ifra Hyrlen i PL-puben:

Rio møtte opp knappe timen etter at testen skulle vært tatt. Det er ikke et stoff på dopinglisten som har en så kort halveringstid, ei heller noe han kunne spekulert i.

 

Men glem det. Straffen til Rio var grei i seg selv, problemet med den saken er jo at en City-spiller kom unna med bot året før. At Toure får 6 måneder, vel hadde dere forventet noe lenger?

Sier meg helt enig her.

Lenke til kommentar

Ser ikke helt problemet. Det å misse en prøve burde ha høyest straff, ellers hadde bare alle som hadde noe å skjule gitt faen i testen å tatt en mye mildere straff.

Herrejesus i himmelen. At Rio er en rotete person er ikke noe nytt. Han kom en halvtime forsent til dopingtesten, han droppet ikke prøven. Idiot.

 

Hvis det finnes metoder for å bli kvitt stoffer på en time eller to, hvorfor starter ikke bare Rio med dette en halvtime før?

 

Herregud.

Idiot. Vis du faktisk leser det andre skriver for engangs skyld kan du fint se at jeg ikke tenker på Rio saken her, jeg tenker generelt sett. Rio saken blir noe helt annet igjen.

 

Når det gjelder hvordan man kan jukse seg unna en doptest er jeg ikke 100% sikker på alle metodene og hvordan man feks kommer seg unna en som tester for feks bloddoping(selv om jeg er sikker på at det finnes en, med tanke på hvordan man tar syklister som doper seg, nemmelig igjennom et raid når mistanken er sterk nok slik at personene ikke får tid til å "rense" seg)

Men ved mange reakreasjonelle stoffer som feks hasj så er det ekstremt lett. En av de mest vidspredde produktene er å overhydrere seg selv drastisk slikt at pisset ditt inneholder enormt mye vann, om man atpåtil ikke lar første dråpen som kommer ut treffe begeret men heller lar det renne i 2 sekund før så blir man kvitt de fleste spor av stoffet. En annen er vitamin overload, da man tar enormt mye av C-vitamin før prøven(dette krever dog tid da levra di må proseserre C-vitaminen), noe som fører til at man hovedsaklig pisser ut rester av C-vitaminen. Kombinerer du dette med overhydrering skal du være rimmelig safe. Har sjølv opplevd at en kompiss gjorde dette før han reiste inn til legesjekk for militæret fire dager etter han hadde en joint og ingenting ble funnet.

Jeg har tatt prøve hos lege 1 døgn etter joint, ingenting på resultatene, de greiene der er bare piss. Men tar jeg ikke helt feil visste Rio om denne prøven lenge før, han bare glemte den han var IKKE dopet.

Lenke til kommentar

Eg driter i ditt syn på Rio-saken og ka du meiner om det Limbeck skriver og.

 

Einaste eg biter meg merke i er at du meiner at, å stå over ein dopingtest bør gi strengere straff enn å avgi positiv dopingtest.

 

Her har du dagens skivebom etter mitt syn.

 

Siden det er blitt diskutert side opp og side ned tidligere i at FA er ubrukelig inkonsekvente, så bekrefter denne saken det egentlig ganske så greit.

 

Du og FA har vistnok samme syn på doping. Etter mitt syn; HEILT FEIL SYN.

 

Jeg har tatt prøve hos lege 1 døgn etter joint, ingenting på resultatene, de greiene der er bare piss. Men tar jeg ikke helt feil visste Rio om denne prøven lenge før, han bare glemte den han var IKKE dopet.

Tok deg ein Joint dagen før ein doptest?

Lenke til kommentar

Jeg har tatt prøve hos lege 1 døgn etter joint, ingenting på resultatene, de greiene der er bare piss. Men tar jeg ikke helt feil visste Rio om denne prøven lenge før, han bare glemte den han var IKKE dopet.

Tok deg ein Joint dagen før ein doptest?

Nei ingen doptest, det var en blodprøve. Null utslag.

 

mens hasj fikk jeg 0 på.

HEHE. Nokon har svindla deg ;)

Haha. Isåfall ga den en god placebo-effekt. Hehe. :p

Lenke til kommentar

Jeg har tatt prøve hos lege 1 døgn etter joint, ingenting på resultatene, de greiene der er bare piss. Men tar jeg ikke helt feil visste Rio om denne prøven lenge før, han bare glemte den han var IKKE dopet.

Tok deg ein Joint dagen før ein doptest?

Nei ingen doptest, det var en blodprøve. Null utslag.

 

mens hasj fikk jeg 0 på.

HEHE. Nokon har svindla deg ;)

Haha. Isåfall ga den en god placebo-effekt. Hehe. :p

Tror faktisk ikke at THC slår ut på en blodprøve. Veldig mulig jeg tar feil her, men det lagrer seg i fettcellene av kroppen, er ikke helt sikker på hvordan det funker angående blodprøve. Fult mulig med placebo effekt, har lurt et par kompisser med noe basilikum i en rullerøyk og plutselig er de Snoop Dogg himself.

Eg driter i ditt syn på Rio-saken og ka du meiner om det Limbeck skriver og.

 

Einaste eg biter meg merke i er at du meiner at, å stå over ein dopingtest bør gi strengere straff enn å avgi positiv dopingtest.

 

Her har du dagens skivebom etter mitt syn.

 

Siden det er blitt diskutert side opp og side ned tidligere i at FA er ubrukelig inkonsekvente, så bekrefter denne saken det egentlig ganske så greit.

 

Du og FA har vistnok samme syn på doping. Etter mitt syn; HEILT FEIL SYN.

 

Så fint at du driter i det, selv om det aldri var retta mot deg vis ikke du var en av de som dro inn Rio saken i denne diskusjonen.

Jeg har aldri sagt strengere straff(tror jeg) men like streng straff er helt greit. Misser man en dopingtest kan man gjøre mye rart i mellom tiden, og man skal også bli satt et eksempel på. Når man tjener så jævla mye i uka er det å møte opp på en dopingtest det minste man kan forvente.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri sagt strengere straff(tror jeg)

 

Du kommer med mange påstander hvor du tror ditt og datt.

 

Det å misse en prøve burde ha høyest straff, ellers hadde bare alle som hadde noe å skjule gitt faen i testen å tatt en mye mildere straff.

 

Nei, du sa ikke "strengere straff", men betydningen er den samme.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Man kan ikke skjule doping på en halvtime herrejesus. Vi United-supportere koser oss med Toure-utestengingen, den var bare underbygger vår påstand om at FA er ute er United slik de har vært i alle år. Men som jeg alltid sier; det er deilig å slå 19 klubber, men det å slå 19 klubber OG ET FOTBALLFORBUND er EKSTRA SPESIELT. FOR EN KLUBB VI ER. FOR EN GJENG MED DRITTSPILLERE VI ER. Allikevel vinner vi PL flest ganger i historien og er CL-finalen. FUCK ALL.

 

Og JA jeg latterliggjør supportere som meg som klager over drittspillere. Men faen heller vi har jo faktisk ikke gode nok spillere men vi vinner jo troféer.

Lenke til kommentar

 

Jeg har aldri sagt strengere straff(tror jeg) men like streng straff er helt greit. Misser man en dopingtest kan man gjøre mye rart i mellom tiden, og man skal også bli satt et eksempel på. Når man tjener så jævla mye i uka er det å møte opp på en dopingtest det minste man kan forvente.

Å trekke frem hvor mye de tjener som et poeng blir veldig feil i mine øyne. Han glemmer sikkert å vaske fingrene han også.

Lenke til kommentar

Jada, han er fremdeles bare et menneske. Men å møte til en doping kontroll i tide er svært lite å be om når man er en proffesjonel fotballspiller.

 

Alt-Ctrl: Deg om det. Vis jeg formulerer det som høyest mulig straff slutter du med PMS'inga da?

 

Man kan ikke skjule doping på en halvtime herrejesus.

Regler er regler. Møter man ikke på tide møter man ikke på tide. Møter du 5 minutt for sein til eksamen får du ikke lov til å ta den, selv om det bare er du som taper tid på det, frustrerende kanskje, men fremdeles en fastsatt regel.

Lenke til kommentar

Alt-Ctrl: Deg om det. Vis jeg formulerer det som høyest mulig straff slutter du med PMS'inga da?

For det første har jeg ikke PMS'ing. For det andre har jeg vanskelig å se hva som er PMS-aktig med det innlegget, hva er egentlig PMS'ing?. For det tredje burde du tåle å få høre det når du kommer med ett av de dummeste innleggene jeg har sett inne her på lang tid. For øvrig har du all

 

Tror faktisk ikke at "...". Veldig mulig jeg tar feil her, men "...", er ikke helt sikker "...".

 

Jeg har aldri sagt strengere straff(tror jeg) men "...".

 

Pent.

Lenke til kommentar

Alt-Ctrl: Deg om det. Vis jeg formulerer det som høyest mulig straff slutter du med PMS'inga da?

For det første har jeg ikke PMS'ing. For det andre har jeg vanskelig å se hva som er PMS-aktig med det innlegget, hva er egentlig PMS'ing?. For det tredje burde du tåle å få høre det når du kommer med ett av de dummeste innleggene jeg har sett inne her på lang tid. For øvrig har du all

 

Tror faktisk ikke at "...". Veldig mulig jeg tar feil her, men "...", er ikke helt sikker "...".

 

Jeg har aldri sagt strengere straff(tror jeg) men "...".

 

Pent.

Nei, du oppfører deg ikke som om du har PMS i det hele tatt. Du pirker i smådetaljer hele tiden og hisser deg opp for absolutt ingenting. Jeg antar du også innser at du er på tynn grunn her siden du dropper å argumentere og istedenfor går på person. Syns det er småmorsomt at du går igjennom innlegga mine som om du har OCD og letter etter de gangene jeg har skrevet at jeg muligens tar feil eller ikke er helt sikker. Sorry, jeg orker virkelig ikke å dobbelskjekke absolutt alt jeg skriver, eller om jeg i et tidligere innlegg har skrevet strengere straff(noe jeg var 99& sikker på at jeg ikke skrev, men sikra det fordeom i tilfelle jeg hadde bæsja på leggen). De andre tre tilfellen omhanlder samme ting, som egentlig ikke var det vi diskuterte, nemmelig om THC oppdages på blodprøver da det lagres i fettceller.

Utdrag fra nettet om det forresten:

But THC is detectable in the blood for a short time, usually a few hours, because it is rapidly metabolized into molecules known as metabolites. At least 80 different metabolites are formed from THC. These metabolites are stored in body fat and are gradually eliminated from the body through feces and urine.

Så nei, det blir ikke oppfanget i en blodprøve vis ikke den skjer innen et par timer. Men igjen, jeg liker ikke å slenge ting jeg ikke er 100% sikker på rundt som fakta. Derfor skriver jeg klart at jeg ikke er sikker. Den eneste som reagerer på det her er deg.

Vil du vite hva PMS er?

Det finnes ingen laboratorietester eller unike somatiske funn som kan bekrefte diagnosen PMS. Tre nøkkelfaktorer er imidlertid: [1]

 

* Kvinnens hovedplage er ett eller flere av de emosjonelle symptomene som forbindes med PMS (de vanligste er irritabilitet, spenninger, og/eller nedstemthet).

* Symptomene oppstår forutsigbart under den luteale (premenstruelle) fasen, avtar eller forsvinner forutsigbart kort tid før eller under menstruasjonen, og forblir fraværende i fasen før eggløsning.

* Symptomene må være alvorlige nok til at de forstyrrer eller påvirker kvinnens hverdag.

Premenstruelt syndrom. Nå tror jeg ikke du er en kvinne, men du bitcher i det minste som en.

Lenke til kommentar

Regler er regler. Møter man ikke på tide møter man ikke på tide.

 

Og poenget vårt er nettopp det. Reglene MÅ være lagt av en Mongolight hvis FA følger reglene til punkt og prikke. For, hvis det å komme en halvtime for seint til kontrollen i ene tilfellet blir bot, i neste blir 8 mnd så er noe galt.

 

Hvis det å dope seg gir 6mnd, mens det å komme en halvtime for seint gir 8 mnd så er noe galt.

 

Så ja, regler er regler, men de som lager reglene følger jo for pokker ikke reglene selv. DA blir det reaksjoner. Og det faktum at du tydeligvis ikke helt fatter hvorfor det blir reaksjoner synest eg er rart. Fordi eg tipper du hylte og bar deg du også når Eduardo (e.l) ble utestengt i etterkant for å ha filmet. Har andre blitt det? Nei, men du sier det jo så treffende. Regler er regler.

 

Og da følger eg opp med:

Inkonsekvens er inkonsekvens.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...