Gå til innhold

Ferguson og FA


Jefe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke at det gjør noe at Fryers drar til Spurs, men jeg skjønner at han er frustrert. Dette kan minne litt om Gunnarsson/Stengel-saken. Skal ikke se bort ifra at Levy har spilt et skittent spill her for å slippe å betale £6m til United.

 

Skittent spill?

Levy har vel så vidt jeg skjønner ikke gjort noe "ulovlig".

 

Fergie er bare gretten fordi klubben hans kom verst ut av en avtale, var jo ikke akkurat "fair play" den lille overgangssagaen med Berbatov heller.

Lenke til kommentar

Det er alltid skittent spill når det går utover utd, det trodde jeg alle var klar over for lenge siden?

 

Uansett, dette er tidlig skittkasting for å være Fergie, er jo fortsatt noen uker til vi spiller mot de. Uka før kommer de sedvanlige ryktene om at utd skal kjøpe Spurs-spiller X til sommeren og noen dager før kampen skryter han oss opp i skyene.

 

Han er så forutsigbar, jeg fatter ikke hvordan en så begrenset mann har fått styre på så lenge. Det sier vel egentlig alt om nivået på managerstanden i PL.

Lenke til kommentar

Kan verte endå meir underhaldning om nokon orkar å bite på.

 

Ellers spent på mengda speletid Fryers vil få i Spurs, sidan det skulle vere grunnen til å ikkje godta ny kontrakt i United. Bør ha utvikla seg ein del om han skal vere blant dei faste innslaga hjå Tottenham, evt så må Spurs kvitte seg med nokre spelarar.

Lenke til kommentar

Helt enig Jørgen, han er et trist syn, spesielt nå til dags der hans konkurrenter tilsynelatende fortsatt går på de gamle skitne triksene. Han er på en måte en skygge av seg selv, litt som Wenger, de har gått fra å være to eminente underholdningsmaskiner til nå å bli de to største klovnene i manesjen.

 

Han er lite raffinert, hans fotball har stort sett vært den samme over tid og de siste 10 årene vinner han titler kun basert på innstilling og ved å kjøpe opp de beste spillerne i ligaen med penger man har robbet til seg gjennom lukrative avtaler med Sky og UEFA.

 

Han er en slags Rudi Völler, for all del god men herregud så kjedelig. Det er tross alt underholdning han driver med, ikke en industri.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

"FA receive no complaint from referee Mike Dean over Sir Alex Ferguson's conduct against Newcastle."

 

Herregud. Da håper jeg samtlige trenere holder på som SAF så får vi se hvor vidt dem slipper unna med det.

 

BREAKING: FA charge Sir Alex Ferguson over criticism of linesman Simon Beck after Tottenham game

 

Okei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...