Gå til innhold

Formula 1 2013!


Anbefalte innlegg

Eneste utfordringa er å finne et postnummer - gjerne der VPS-en din står. Feks til hosten din. Ellers er det vell ret fram go.sky.com eller noe. Har kun 28GB igjen av mine 500GB bandwith på min VPS! Har meldt fra til kundeservice at jeg vil oppgradere til 750GB men de svarer jo aldri! :( Edit: kun 23GB igjen nå :/

 

Hvilken Sky pakke kjører du ? Vil jo egentlig bare betale for sportskanalene, men virker som at man må ha en grunnpakke også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kimi på toppen av pallen gitt, og en klar seier denne gangen, ikke som i Abu Dhabi hvor han vant fordi Hamilton´s bil brøt sammen.

 

En interessant løpshelg, Red Bull så skremmende dominerende ut i practice og kvalifisering, men heldigvis ble det mer nyansert når det kom til selve løpet. Ferrari ser ut til å være i god form, Mercedes ser ut til å ha tatt et skritt fremover, og Force India ser også bra ut, mens Mclaren, Williams og Caterham skuffet. Regner med Mclaren kommer sterkere tilbake, dog... Uansett, ser ut til at det kan bli en bra sesong i år også, med hard konkurranse både i front, midtfelt og baktroppen.

Lenke til kommentar

Er det noen jeg vil skal vinne mesterskapet, er det Kimi eller Webber. Kimi er nok ikke noen god verdensmester med tanke på hvor lite interessert han er i media, men Webber hadde vært perfekt - hadde han vunnet, hadde han grini på alle pressekonferanser og så hadde han lagt opp. Det hadde vært prikken over i'en i hans karriære.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Di Resta er sikkert en hyggelig fyr, men for meg virker han for pysete og sytete. I tillegg gjorde Adrian Sutil det bedre enn han i første løp og det med å ha vært borte fra formel 1 i en sesong.

 

Jeg quoter fra kommentarfeltet på ESPN F1...

DiResta was sour last season when Hulkenberg was being courted by other teams and he wasn't. Now he's sour because everyone is talking about Sutil's performance.
Lenke til kommentar

Er det noen jeg vil skal vinne mesterskapet, er det Kimi eller Webber. Kimi er nok ikke noen god verdensmester med tanke på hvor lite interessert han er i media, men Webber hadde vært perfekt - hadde han vunnet, hadde han grini på alle pressekonferanser og så hadde han lagt opp. Det hadde vært prikken over i'en i hans karriære.

 

Skal ikke se bort ifra at du har helt rett ang Webber. Hehe.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor dere mener Webber fortjener å vinne. Fyren har aldri tatt et eneste mesterskap i sin karriere og har hatt overlegen bil de siste årene uten å kunne utfordre Vettel (eller noen andre for den saks skyld). Men skal være enig i at han virker som en fin fyr, med føttene plantet på jorda.

Lenke til kommentar

Merkelig løp i forhold til i fjor. Da så vi en del krasj og de "grønne" kjørte som idioter, i år kom alle gjennom start uskadet og selv Maldonado tok ikke med seg andre enn seg selv da han kjørte ut. Grosjan tok også ikke en eneste 360.

 

Flott at Kimi vant, for som evig McLaren fan tror jeg hans kommentarer blir eneste lyspunkt denne sesongen. :/

 

Forresten hørte jeg to gode kommentarer om Kimi under løpet. Det ene var at det hadde vært stille over Lotus-radioen i det siste, og den andre var fra Kimi når han forklarte at han tok det rolig hele slutten, men at han fikk vite at Alonoso tok innpå, derfor satte han fastest lap mot slutten. :)

 

Räikkönen hammered the point home by setting the fastest lap of the race on lap 56, which was the 23rd lap on the same set of tyres.

 

 

En siste kommentar: Ikke google "f1 2013" dersom dere ikke har fått med dere siste løp, google calculator svarer automatisk med løpstabellen og hvem som har vunnet.

 

Formula One Schedule
Australian Grand Prix Kimi Raikkonen - Lotus

Lenke til kommentar

Ikke spesielt kos å være McLaren fan nei. Trøster meg med at det er meldt regn til søndag i Malaysia og at McLaren hadde ganske god pace på inters og ingen leser et løp i regnet bedre enn Jenson Button. Så har de forhåpentligvis kommet med noen nye deler til Kina etter påske.

Lenke til kommentar

Har han noensinne vært med i titteloppgjøret?

 

2010 hadde han 99.99% sikkert tatt tittelen om det hadde vært likestilling tidlig i året, og hvis Red Bull hadde gjort som alle andre team de 2-3 siste løpene.

 

Nå endte det godt for Red Bull uansett. Men det var mer til tross for hva de gjorde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...