Gå til innhold

Formula 1 2013!


Anbefalte innlegg

Endelig kan jeg lese i tråden, har nettopp sett årets først race :D Må si jeg har savnet formel 1 etter en "lang" pause og litt for mye ski på tv'n. Vanskelig å lese løpet mtp. hvor kaldt det var, vi har jo sett før at Ferrari har kjørt bra når det har vært kaldt, men har slitt mot Redbull når det har vært varmt. En ganske god helg for en Ferrarigutt som meg :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror en stor grunn til at Alonso faktisk ikke vant i fjor er pga at han ble regelrett kjørt av veien flere ganger. Han hadde 44 poengs ledelse på Vettel rundt sommertider, og så kommer Grosjean og kjører på han et par ganger og vips er det forspranget borte.

 

Hmm, Suzuka var Alonso sin feil. Hadde han ikke gjort tabben der, så ville han nok vunnet. Klart, at andre gjøre feil kan spille inn. Men Alonso hadde nok vunnet om han ikke hadde tabbet seg ut selv.

Lenke til kommentar

Jepp - veldig enig der. Spa var vell Grosjean Kræsjean feil? Steike hadde jeg blitt tatt ut av en spesifikk person hvor resultate er en massekræsj så tror jeg jeg hadde drept noen :p Alonso gjør vell generelt lite feil egentlig? Spant og snurret i Canada på vått underlag en gang husker jeg og endte med ræva i grøfta i sving 4 eller noe :p

 

Måtte bare fikse litt :dremel:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...