Gå til innhold

Formula 1 2013!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ehmja jeg er kriminell som er norsk og ser Sky.. :innocent: Kjenner folk der borte men de vil ikke kjøpe Sky+TV til meg for mine penger :p så får nøye meg med Sky Go på VPS-hosten min sin adresse :grin: bur meg inne for å betale for en tjeneste sier jeg bare..

 

"Problemet" her er jo at det er noen andre som har rettigheter til å vise løpene i Norge. Og Sky/BBC i England har helt sikkert vilkår i sine kontrakter med FoM som begrenser deres muligheter til å vise løpene utenfor England.

 

Når det gjelder ting som Ted's notebook, eller bilder fra testing i det hele tatt så tviler eg egentlig på at det er ulovlig. Er ganske sikker på at det bare er løp som ikkje kan vises.

Lenke til kommentar

Jeg utgir jo meg selv som å være noen andre bosatt i UK for å få kjøpt meg Sky-abonnement..

 

Det er vell Bernie Ecclestone som sitter på rettighetene - ikke FoM?

 

Pleier å se på BBC jeg da, men de har jo ikke alle løpene som tidligere dessverre. Veldig interessert i å betale for Sky Go...har VPN...men må jo skaffe abonnement. Kunne jeg spurt deg på PM om fremgangsmåte ?

Lenke til kommentar

Eneste utfordringa er å finne et postnummer - gjerne der VPS-en din står. Feks til hosten din. Ellers er det vell ret fram go.sky.com eller noe.

 

Har kun 28GB igjen av mine 500GB bandwith på min VPS! Har meldt fra til kundeservice at jeg vil oppgradere til 750GB men de svarer jo aldri! :(

 

Edit: kun 23GB igjen nå :/

Endret av Joachim Vadseth
Lenke til kommentar

Da var det den tiden her igjen da :D

Som sikkert mange har spurt om før, hva er beste tilbud for de som vil se F1 her i landet?

Kan ikke bestille viasat motor (pga rikstv) og vil egentlig ikke betale for viaplay pga det eneste jeg bruker det til er formel1, synd man ikke kan kjøpe bare formel1 streamen for en ok krone.

Lenke til kommentar

Never mind. Fant ut at jeg like gjerne kjøper viaplay. Var ikke så dyrt som jeg husket det som. 200 kr i måneden kan jeg leve med :D

Nå gleder jeg meg som bare det til i morgen tidlig!

 

Forresten, er det noen som vet om løpet blir utsatt siden kvaliken ble utsatt i dag?

Hadde egentlig ikke gjort noe om løpet startet klokken 9 istedenfor 7 :p

Lenke til kommentar

Se over din første post :)

 

Q2 og Q3 utsatt til i morgen/i natt kl 0100 - Sky starter sendingen kl 0045 norsk tid. Løpet går kl 0700 - sendingen starter vell ca en time før.

 

Btw jeg ville heller kjøpt meg en UKVPN (ukvpn.info tror jeg) å se halvparten av løpene fra BBC, gratis. Vet ikke i hvilken skala Viasat har med buildup og generelt coverage men vil tro BBC sin er litt bedre i det minste.

 

 

Fikk oppgradert min VPS fra 500GB til 750GB bandwith, puh - morgendagen og neste helg sikret :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...